Auteur Topic: [M] Dag 4 - De kraken is los  (gelezen 9068 keer)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #20 Gepost op: 16-07-2020, 08:55:13 »
Waarom zou ik? Je hebt werkelijk nog niks gedaan dat je vrij pleit.

Maar ik wil best wel voor een ronde naar iets anders kijken? Chardo? Stemt ook steeds raar. Is door Brent het zwijgen opgelegd. Waarom zou Brent dat doen? Normaal zijn ze toch best wel close.

Chardo wordt inderdaad wel steeds getarget door Lödewijk en Brent. Het enige wat mij vrijpleit zijn mijn overzichten en inbreng. Inderdaad werken mijn stemmen nog niet echt mee, maar op basis daarvan kan je er veel meer wegstrepen (alleen geven zij geen argumenten voor hun stem).

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #21 Gepost op: 16-07-2020, 09:13:03 »
Focus is een zij trouwens ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #22 Gepost op: 16-07-2020, 09:56:21 »
Focus is een zij trouwens ;)

Het kan ook nooit goed gaan met het geslacht van alle deelnemers bij een potje Weerwolven Online ::rofl:: ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #23 Gepost op: 16-07-2020, 12:04:26 »
Hebben anderen dat Mitch, Tim en ik nog iets te melden vandaag?

En denken we aan dit plan? Wat vinden we hier van?
Wellicht als de ziener 1 vd muiters of het kraken weet, dit doorgeven? Dan kan de engel de ziener beschermen, en kan de ziener nog een keertje kijken? En dan hopen dat tegen die tijd de leerlingziener er nog in zit?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #24 Gepost op: 16-07-2020, 12:08:57 »
Vind je voorstel niet enorm slecht. We komen nu langzamerhand in een stadium dat informatie van de Ziener nuttig kan zijn ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #25 Gepost op: 16-07-2020, 12:11:58 »
Hebben anderen dat Mitch, Tim en ik nog iets te melden vandaag?

En denken we aan dit plan? Wat vinden we hier van?

De ziener moet inderdaad informatie delen als hij/zij dat nog niet heeft gedaan. Maar misschien heeft de ziener alleen goede mensen gezien? Of muiters die al weg zijn?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #26 Gepost op: 16-07-2020, 12:53:35 »
Waarom zou ik? Je hebt werkelijk nog niks gedaan dat je vrij pleit.

Maar ik wil best wel voor een ronde naar iets anders kijken? Chardo? Stemt ook steeds raar. Is door Brent het zwijgen opgelegd. Waarom zou Brent dat doen? Normaal zijn ze toch best wel close.

Edit: Lödewijk heeft ook nog eens Chardo's krachten afgenomen. Al 2 normale bondgenootjes die iets vermoeden.
Close met Chardo? Ik zou nog niet in het openbaar gezien willen worden met die knul! Zeker omdat hij een wolf is, want enkel een wolf zou op mij stemmen.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #27 Gepost op: 16-07-2020, 13:10:09 »
Close met Chardo? Ik zou nog niet in het openbaar gezien willen worden met die knul! Zeker omdat hij een wolf is, want enkel een wolf zou op mij stemmen.

Klopt niet, want Michael90 als Jack Sparrow stemde op jou. Evenals Chardo en ik. Maar net als bij Nieky kom ik er bij jou op terug :p

Ik zou bijna stemmen op de mensen die ik juist vertrouw ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #28 Gepost op: 16-07-2020, 13:35:36 »
Dus op wie zouden we moeten stemmen?

Als ik nu 3 personen moet noemen zou ik zeggen:
Focus: Regeert niet tot nauwelijks. 2x al niet gestemd maar nu opeens wel? Vergeten of een muiter-tactiek om niet op te vallen qua stemming?
Mitchkox: actief aanwezig maar herhaalt best veel. Wilt hij actief over te komen om een rookgordijn op te doen?
Brent:Zijn stemmen op goede personen komen omdat hij fout gokt of juist omdat hij een muiter is en niet op zijn mede-muiters wil stemmen? Als Mitchkox een muiter is, zou hij met zijn overzicht Brent proberen te verdedigen ???

Ik zeg niet dat mijn redenatie klopt -> zie Convans gisteren, hoewel het welllicht wel zijn tactiek was, maar meer omdat hij niet als koppeltje wil opvallen?

Ik denk er nog even over na? Andere nog suggesties?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #29 Gepost op: 16-07-2020, 13:51:00 »
Ik zie ook wel wat je bedoelt. Brent en mezelf wil ik vrijpleiten. Focus is verdacht. En Chardo wil jij niet aanduiden als 'verdacht'?

EDIT: Benieuwd waarom iedereen zo stil is en niemand met verdenkingen komt? Er wordt echt met de flow meegestemd. Ik stem vaak vroeg of wijzig wat later van stem. Ik heb nu ook al gestemd op Chardo, maar dit kan nog wijzigen. Chardo, waarom zou ik niet op je moeten stemmen?
« Laatst bewerkt op: 16-07-2020, 13:52:54 door Mitchkox »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #30 Gepost op: 16-07-2020, 13:54:59 »
Chardo mag vandaag niet reageren Mitch (toch?)

Om even te antwoorden op jouw vraag Mitch: Bij Chardo heb ik mijn twijfels op dit moment. Als ik Chardo goed inschat, doet hij wat hijzelf het beste vind en laat zich niet sturen door andere ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #31 Gepost op: 16-07-2020, 14:02:12 »
Mijn intuïtie zegt dat Mitchkox een wolf is, maar dat is gewoon buikgevoel :’)

@Tim: Ik heb nog maar één keer gestemd dacht ik, even opletten met framen jij
« Laatst bewerkt op: 16-07-2020, 14:04:28 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #32 Gepost op: 16-07-2020, 14:08:04 »
Mijn intuïtie zegt dat Mitchkox een wolf is, maar dat is gewoon buikgevoel :’)

@Tim: Ik heb nog maar één keer gestemd dacht ik, even opletten met framen jij

Pardon, las dat even verkeerd. Laat ik het dan anders stellen? Waarom heeft Brent al 3x niet gestemd?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #33 Gepost op: 16-07-2020, 14:13:18 »
Ik zie dat er momenteel teveel verdenkingen op mij zijn. Gisteren ontsnapte ik nog net. En aangezien Daisy de burgemeester op mij zal stemmen, pleeg ik een soort van zelfmoord.

Ik was de dronkaard en ben nu de ziener.

Ik heb letterlijk hints gegeven door te zeggen: ik zie + letterlijk te zeggen wie niet verdacht is.

Dag 2 checkte ik de burgemeester Daisy: zij is goed.
Dag 3 checkte ik Nieky: hij was goed.
Dag 4 checkte ik Brent: hij is goed.
TimvDons is dus ook hoogstwaarschijnlijk goed, want Daisy heeft er geen baat bij om daarover te liegen.

Wil de beschermengel mij beschermen? En wie willen jullie dan dag 5 zien? ::zwaai::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #34 Gepost op: 16-07-2020, 14:17:30 »
Interessante ontwikkeling ::vergroot::

Is er iemand anders die dit kan bevestigen of ontkrachten (lees de echte ziener?)



Dronkaard: Deze speler heeft een paar vaten rum te veel op. Er zal 1 rol meer zijn dan het aantal spelers. Degene die de dronkaard is, wordt pas in de derde nacht nuchter en krijgt dan pas de overgebleven rol. Hij merkt dus dan pas wie hij is en kan een goede of slechte speler zijn.

Als dit lees, kan je pas vanaf dag 3 toch iemand aanwijzen? Of tel ik verkeerd?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #35 Gepost op: 16-07-2020, 14:25:27 »
Als dit lees, kan je pas vanaf dag 3 toch iemand aanwijzen? Of tel ik verkeerd?

Ja volgens mij ging er oprecht iets fout bij de telling. Maar dit was dus de reden dat ik zowel op Nieky als Brent ben teruggedraaid als muiter. Omdat de nacht nadat ik op ze stemde hun rol ging inzien.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #36 Gepost op: 16-07-2020, 14:28:47 »
Ja volgens mij ging er oprecht iets fout bij de telling. Maar dit was dus de reden dat ik zowel op Nieky als Brent ben teruggedraaid als muiter. Omdat de nacht nadat ik op ze stemde hun rol ging inzien.

Kan Robbie dit bevestigen of ontkennen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #37 Gepost op: 16-07-2020, 14:37:54 »
Kan Robbie dit bevestigen of ontkennen?

Dan bevestigt hij mijn rol, dus ik ben bang van niet. Hij gaf aan dat ik was ontwaakt en gaf dit op tijd aan omdat ik een keuze moest maken voor 20u. Maar volgens mij moest dat de volgende dag 20u zijn.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #38 Gepost op: 16-07-2020, 14:39:22 »
Dan bevestigt hij mijn rol, dus ik ben bang van niet. Hij gaf aan dat ik was ontwaakt en gaf dit op tijd aan omdat ik een keuze moest maken voor 20u. Maar volgens mij moest dat de volgende dag 20u zijn.

Dat snap ik, maar hij kan bevestigen/ontkennen dat er een fout is gemaakt bij iemand rol, naast mijn artefact. Echter ga ik toch maar eens mijn stem herzien denk ik.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #39 Gepost op: 16-07-2020, 14:45:15 »
Dat snap ik, maar hij kan bevestigen/ontkennen dat er een fout is gemaakt bij iemand rol, naast mijn artefact. Echter ga ik toch maar eens mijn stem herzien denk ik.

Eens. Hopelijk reageert Robbie dan :)