Auteur Topic: [M] Dag 4 - De kraken is los  (gelezen 9071 keer)

Online Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #40 Gepost op: 16-07-2020, 14:57:59 »
Waarom zou je van iemand de rol willen zien terwijl je op diegene stemt en diegene dus kans heeft om gekielhaald te worden waardoor het zien van die rol nutteloos wordt?

::vergroot::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #41 Gepost op: 16-07-2020, 15:00:17 »
Waarom zou je van iemand de rol willen zien terwijl je op diegene stemt en diegene dus kans heeft om gekielhaald te worden waardoor het zien van die rol nutteloos wordt?

::vergroot::

Ik keek jouw rol vandaag (dus nadat je het hebt overleefd), bij Nieky hetzelfde gisteren.

Online Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #42 Gepost op: 16-07-2020, 15:07:11 »
Nou ik geloof je, want wat je zegt over mij klopt gewoon! Beter word je dan beschermd vannacht
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #43 Gepost op: 16-07-2020, 15:10:19 »
Stond niet in het verhaal dat vanaf nacht drie de kraken actief werd? Ik heb dat geïnterpreteerd als zijnde, de dronkaard heeft nu de kraken kaart gekregen. Maar dat zou ook nog kunnen als zijnde, de eerste 2x zat de kraken ernaast, en de 3e keer had ie beet met Sanmol.

Verder vind ik Mitchkox steeds warriger worden. Ik wacht wel even af of Robbie wat komt zeggen, maar verder vertrouw ik t nog steeds niet.

Voor de rest vind ik het nog steeds te stil, dus Brent, je mag me best een dag zwijgplicht geven morgen, misschien dat anderen dan eens geactiveerd worden.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #44 Gepost op: 16-07-2020, 15:11:57 »
Wat is er warrig aan mijn verhaal. Ik probeer je al dagen, niet te opvallend, te laten merken dat ik de ziener ben. Ook gaf ik aan: ik had wat meer liefde van je verwacht. Toen had ik je rol als cupido per ongeluk gezien (ook een foutje van Robbie, die per ongeluk je rol gaf in plaats van goed/slecht).

Maar prima. Stem me er maar uit en hopelijk heeft de reserve ziener een beter oog voor muiters :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #45 Gepost op: 16-07-2020, 15:14:31 »
Op wie zou ik dan moeten stemmen volgens jouw Mitch? Ik had mijn stem voor jouw al doorgeven, maar zie niet 123 al een reden om te switchen. Je verhaal klinkt te vaag op dit moment. Kan aan mij liggen. ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #46 Gepost op: 16-07-2020, 15:21:11 »
Op wie zou ik dan moeten stemmen volgens jouw Mitch? Ik had mijn stem voor jouw al doorgeven, maar zie niet 123 al een reden om te switchen. Je verhaal klinkt te vaag op dit moment. Kan aan mij liggen. ::vergroot::

Ik stem zelf op Chardo. Waarom? Geen idee, maar die vind ik verdacht in zijn keuzes. Ik heb alleen maar piraten gezien. Daisy is cupido (Robbie bood excuses aan want het was alleen goed/slecht), Nieky was piraat en Brent is piraat.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #47 Gepost op: 16-07-2020, 15:55:53 »
Ik kan heel slecht interpretaties maken aan de hand van een paar berichten die geplaatst zijn op een forum, je kunt patronen analyseren, maar daar gaat wat tijd in zitten. Ik verwacht niet dat de muiter(s) nu nog op de achtergrond is/zijn. Anders valt dat op dit moment van het spel teveel op. (Anderzijds kan dit strategie zijn.)

Als ik dan toch iemand moet noemen die ik vanaf het begin op mijn lijstje had staan dan is dat Spacy...
Vraag me niet waarom, maar al vanaf dat het spel begon, komt ie apart over bij mij.
« Laatst bewerkt op: 16-07-2020, 15:58:34 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #48 Gepost op: 16-07-2020, 16:14:51 »
Spacy is dan ook gewoon een heel bijzonder jongen

 ::hug::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #49 Gepost op: 16-07-2020, 16:15:36 »
Ik kan enkel meegeven dat het spel gestart is met een nacht ("Dag 0"). Dus:
Nacht 1 is van Dag 0 naar Dag 1
Nacht 2 is van Dag 1 naar Dag 2
Nacht 3 wordt volgens de spelregels de dronkaard nuchter.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #50 Gepost op: 16-07-2020, 16:20:50 »
Dus als Mitch dronkaard > ziener was, ishet eerste kaartje wat ie had kunnen bekijken volgens zijn die van Nieky. Klopt toch Tim?

Dan liegt ie dus.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #51 Gepost op: 16-07-2020, 16:27:09 »
Dus als Mitch dronkaard > ziener was, ishet eerste kaartje wat ie had kunnen bekijken volgens zijn die van Nieky. Klopt toch Tim?

Dan liegt ie dus.

Volgens dit lieg ik inderdaad. Zou zonde zijn om de ziener als piraten weg te stemmen. Nogmaals is het verdacht van Daisy en Tim als ze mij wegstemmen. Ik blijk dan ziener. Daisy en Brent zijn 100% piraat, Tim zo goed als zeker.

Succes! :P

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #52 Gepost op: 16-07-2020, 16:29:26 »
Nee klopt wel.

Dag 2 -> Daisy
Dag 3 -> Nieky
Dag 4 -> Brent ::zwaai::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #53 Gepost op: 16-07-2020, 16:31:36 »
Muiters is op basis van hoeveel spelers er zijn, vorig potje waren er een stuk of 30 man, daardoor dus 6 hackers, nu zitten we op 20, dus verwachting is 4/5 muiters.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #54 Gepost op: 16-07-2020, 16:32:30 »
Sowieso is Focus of DRenziboy een muiter ::rofl::

Vooral die laatste voegt niets toe, behalve een vraag over de muiters :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #55 Gepost op: 16-07-2020, 16:34:25 »
We zijn met 4 begonnen heeft Robbie op dag 0 gezegd (of eventueel 3 en later de dronkaard erbij). Er zijn er 2 af. Dus er zijn nog 2 muiters over.
En dat rare Kraken monster.

Ik heb al op je gestemd Mitch en ik zie totaal geen reden om daar vanaf te wijken. ::zwaai::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #56 Gepost op: 16-07-2020, 16:38:16 »
Het was gezellig Daisy. Volgende keer mij meer vertrouwen ::zwaai:: ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #57 Gepost op: 16-07-2020, 16:43:17 »
Wat ik me nu bedenk, Mitch kan wel eens de waarheid spreken dat hij een soort van weet wat ik, Niek en Brent zijn. Als hij ons geprobeerd heeft 's nachts heeft 's nachts te killen als kraken.  ::vergroot::
Dan kom je wel uit qua dagen telling, aangezien Sanmol dood is.

Nou moet ik nog gaan nadenken ook pfff.....

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #58 Gepost op: 16-07-2020, 16:45:36 »
Ik haat af en toe hoeveel lagen dit soort spellen hebben...  :P

Het probleem waar ik mee zit is dat ik vaak dingen wil zeggen die later al beantwoord worden op het moment dat ik teruglees, hierdoor kan ik vrij weinig toevoegen.

Als ik de chat daarentegen ga vullen met dit soort reacties waarbij ik niet veel toevoeg aan het spel, ben ik ook weer verdacht...
« Laatst bewerkt op: 16-07-2020, 16:48:14 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Dag 4 - De kraken is los
« Reactie #59 Gepost op: 16-07-2020, 16:48:55 »
Als kraken was ik nooit voor jou gegaan Daisy. En Brent ook niet aangezien die op het randje met stemmen heeft kunnen overleven.

Laatste keer. Ik ben de ziener, heb gestemd op Chardo. Ik kan het verder niet meer bewijzen dat ik het ben, maar er staat ook geen andere ziener op. Robbie heeft waarschijnlijk met de telling iets fout gedaan (en geeft ook aan in de spelregels staat...).

Mocht ik afvallen: Brent en Daisy 100% goed, Tim grote kans goed. Verder denk goed na wie wat stemt, want dat kan morgen extra belangrijk zijn.  ::bravo::