Auteur Topic: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming  (gelezen 4426 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #80 Gepost op: 2-08-2020, 17:00:42 »
Ik zou niet op Sanmol stemmen hoor, die is gewoon erg luid en laat jullie gewoon stikken als puntje bij paaltje komt!

Gurrrlll, dat is niet wetenschappelijk bepaald.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #81 Gepost op: 2-08-2020, 20:06:14 »
Dus het wordt burgemeester Renzi-boy? ;D

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #82 Gepost op: 2-08-2020, 20:06:50 »
Helaas heb ik de slag om het burgemeesterschap verloren. Daarbij wens ik natuurlijk onze burgemeester DRrenziboy alle succes toe! Je hebt mijn volledig vertrouwen en zolang het tegendeel bewezen is, moeten we onze burgemeester steunen!

Als interne raadgever wil ik volgend opvallend gedrag melden:

D*N: Speelt weer de tegendraadse deelnemer die 'voor het suprise-effect', maar stemt op iemand die geen burgemeester wil worden. Daarnaast probeert D*N mij al verdacht te maken op een subtiele wijze. Niet meteen wijzen naar mij, maar wel mijn bedenkingen in twijfel trekken.

Mitchkox: Wil geen burgemeester zijn terwijl hij vorig potje nog vertelde dat hij enkel de burgemeesterrol wilde opnemen omdat hij de wolf was, die niet ontdekt kon worden als ziener. Ik had gedacht dat hij zeker voor het burgemeesterschap ging gaan na vorig potje. De enige verklaring waarom hij dat niet wil doen, is dus omdat hij een wolf is?

Molcrazy: Stemmen, maar niets nuttig bijdragen. Een veel gebruikte wolventactiek! Staat op het lijstje om in de gaten te houden de eerste dag(en).


Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #83 Gepost op: 2-08-2020, 20:09:46 »
Molcrazy: Stemmen, maar niets nuttig bijdragen. Een veel gebruikte wolventactiek! Staat op het lijstje om in de gaten te houden de eerste dag(en).

Zo zijn wel meer stemmen gevallen ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #84 Gepost op: 2-08-2020, 20:10:46 »
Zo zijn wel meer stemmen gevallen ;)

Zeker niet selectief, de anderen hou ik ook zeker in de gaten. Bij jou valt het mij op omdat ik verwacht dat je wel nuttige bijdragen gaat leveren  ;)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #85 Gepost op: 2-08-2020, 20:12:53 »
Ik wil nooit burgemeester zijn. Wolf of burger... Jouw tactiek was mij burgemeester laten worden en nu doe je het bij jezelf. Ik vertrouw je daarom voor het eerst met Weerwolven niet Convans, maar dat kan natuurlijk veranderen ::jaja::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #86 Gepost op: 2-08-2020, 20:50:27 »
Ik vond vooral Jacco verdacht. Wel online, geen enkele reactie...

En toen zag ik dat hij niet meedeed.  ::rofl::


Verder nog weinig verdachts gezien. (op mezelf na uiteraard) Het is ook nog geen belangrijke stemming, dus morgen weer een loterij!


(En dan ben ik ook echt afwezig)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #87 Gepost op: 2-08-2020, 21:48:19 »
Hoor ik nu allemaal heppie de peppie te doen omdat ik de meeste stemmen had?   ::)

Nee alle gekheid op een stokje, bedankt dat jullie me toevertrouwen met deze rol, en ik hoop jullie ideeën en strategieën goed naast die van mij te kunnen leggen en zo de weerwolven te pakken te krijgen.

Ik weet zelf nog niet zo goed welke weg we moeten bewandelen, maar sta open voor de suggesties zoals degenen die al gegeven zijn.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Dag 1 - Burgemeesterstemming
« Reactie #88 Gepost op: 3-08-2020, 09:28:41 »
De tovenaar en de wolven weten niet van elkaar wie ze zijn
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!