Auteur Topic: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar  (gelezen 5878 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #40 Gepost op: 3-08-2020, 22:47:57 »
Ik denk zelf niet dat Frank is vermoord op basis van zijn reactie over de burgemeester-kandidaten. Wel denk ik dat het komt doordat hij een speler is die bij de vorige potjes altijd slim te werk ging en ver geraakte.

You serious?  ::rofl::

Edit: oké het vorig spelletje wel, het potje ervoor toch niet  :-X

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #41 Gepost op: 3-08-2020, 22:48:42 »
Daisy heeft blijkbaar mijn post ook helemaal gemist.

Daisy ik vind het vreemd hoe je dit spel anders speelt dan het vorige. Nu lijk je minder op de hoogte van alles  ::vergroot::

Welke post bedoel je hier precies?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #42 Gepost op: 3-08-2020, 22:49:08 »
We moeten inderdaad sowieso iemand lynchen want dat is de enige kans die we als burger hebben om terug te vechten.

Daarnaast een theorie:
Kunnen de vrijmetselaars gewoon niet zeggen wie ze zijn? Ze kunnen dat van elkaar bevestigen en dan hebben we er meteen twee die vrijgepleit zijn en is de kans dat we een wolf aanwijzen ietsje groter.
Grote kans dat je dan daarna door de wolven opgegeten wordt, maar je hebt je dan opgeofferd voor de groep (en je wint dus zelfs als je dood bent). Veel mensen spelen dit spel vaak als Survivor dat ze niet weggestemd willen worden. Maar het gaat in dit spel over informatie. Twee bevestigde niet wolven geeft ons als dorp al meer info dan niks.

Ik kom meestal ook uit de kast als ik bvb Cupido ben. Daar verliest het dorp op zich niks aan als die dood gaat en ze weten in ieder geval dat ze niet op mij moeten stemmen als wolf.

Ik zou het nu ook kunnen doen, maar ik ben een gewone burger en dat kan iedereen claimen zonder dat iemand het kan bevestigen.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #43 Gepost op: 3-08-2020, 22:49:30 »
Heeft iemand toevallig al een overzicht van de stemmen gemaakt? Lijkt me goed dat bij te houden ::jaja::
Brtdm  ::megafoon::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #44 Gepost op: 3-08-2020, 22:50:45 »
Jaja, ik heb het op mijn PC staan. Moet er nog 2 namen bijvoegen en zal het dan uploaden! Maar PC nu nog even niet bij de hand. Over een uurtje ofzo.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #45 Gepost op: 3-08-2020, 22:51:36 »
Welke post bedoel je hier precies?

Ik had even uitgelegd welke rollen er mee deden en hoeveel baddies enzo in het spel zaten

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #46 Gepost op: 3-08-2020, 22:52:34 »
IK NOMINEER CHARDO
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #47 Gepost op: 3-08-2020, 22:52:54 »
Daarnaast een theorie:
Kunnen de vrijmetselaars gewoon niet zeggen wie ze zijn? Ze kunnen dat van elkaar bevestigen en dan hebben we er meteen twee die vrijgepleit zijn en is de kans dat we een wolf aanwijzen ietsje groter.
Grote kans dat je dan daarna door de wolven opgegeten wordt, maar je hebt je dan opgeofferd voor de groep (en je wint dus zelfs als je dood bent). Veel mensen spelen dit spel vaak als Survivor dat ze niet weggestemd willen worden. Maar het gaat in dit spel over informatie. Twee bevestigde niet wolven geeft ons als dorp al meer info dan niks.
Ik vind dit geen slecht idee!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #48 Gepost op: 3-08-2020, 22:53:24 »


Oké, ik ga vanaf morgen actief meedoen mensen! Eindelijk vakantie ::bravo::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #49 Gepost op: 3-08-2020, 22:53:29 »
Daarnaast een theorie:
Kunnen de vrijmetselaars gewoon niet zeggen wie ze zijn? Ze kunnen dat van elkaar bevestigen en dan hebben we er meteen twee die vrijgepleit zijn en is de kans dat we een wolf aanwijzen ietsje groter.
Grote kans dat je dan daarna door de wolven opgegeten wordt, maar je hebt je dan opgeofferd voor de groep (en je wint dus zelfs als je dood bent). Veel mensen spelen dit spel vaak als Survivor dat ze niet weggestemd willen worden. Maar het gaat in dit spel over informatie. Twee bevestigde niet wolven geeft ons als dorp al meer info dan niks.

Ik kom meestal ook uit de kast als ik bvb Cupido ben. Daar verliest het dorp op zich niks aan als die dood gaat en ze weten in ieder geval dat ze niet op mij moeten stemmen als wolf.
Lucy:
Vrijmetselaar
De vrijmetselaars weten wie de andere vrijmetselaars zijn. Niemand mag indirect of direct over de vrijmetselaars praten. Als een speler dit wel doet, wordt hij 's nachts door een geheim genootschap vermoord om het geheim te bewaren. Spelers mogen dus ook niet hinten naar de vrijmetselaars!

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #50 Gepost op: 3-08-2020, 22:53:53 »
Verder weet ik niet zo goed hoe we nu al kunnen beslissen waar we op af gaan. Normaal kan je nog ‘heeft iemand iets gehoord’ vragen maar dat is nu lastig :P

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik weet ook niet zo goed. Eerste ronde vind ik altijd lastig
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #51 Gepost op: 3-08-2020, 22:54:14 »


Mijn bijdrage voor vandaag, bye losers
Wat is er eigenlijk met Gary Oak gebeurd? Op een gegeven moment zag hij toch het licht en werd hij plotseling heel vriendelijk?

Oh wacht, jullie derailen dit hele topic weer met jullie Pokémon-obsessie!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #52 Gepost op: 3-08-2020, 22:54:53 »
Lucy:
Vrijmetselaar
De vrijmetselaars weten wie de andere vrijmetselaars zijn. Niemand mag indirect of direct over de vrijmetselaars praten. Als een speler dit wel doet, wordt hij 's nachts door een geheim genootschap vermoord om het geheim te bewaren. Spelers mogen dus ook niet hinten naar de vrijmetselaars!
::blond::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #53 Gepost op: 3-08-2020, 22:55:35 »
VUILE VERRADER
IK ZAL JE LEREN!!


IK NOMINEER DIE KUT BRENT

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #54 Gepost op: 3-08-2020, 22:56:38 »
VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR VRIJMETSELAAR
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #55 Gepost op: 3-08-2020, 22:58:31 »
Ik had even uitgelegd welke rollen er mee deden en hoeveel baddies enzo in het spel zaten


Aah, van dag 1. Oké, ik dacht dat het over vandaag ging en dacht ook iets te missen.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #56 Gepost op: 3-08-2020, 23:00:42 »
Wat is er eigenlijk met Gary Oak gebeurd? Op een gegeven moment zag hij toch het licht en werd hij plotseling heel vriendelijk?

Oh wacht, jullie derailen dit hele topic weer met jullie Pokémon-obsessie!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #57 Gepost op: 3-08-2020, 23:01:16 »
Lucy:
Vrijmetselaar
De vrijmetselaars weten wie de andere vrijmetselaars zijn. Niemand mag indirect of direct over de vrijmetselaars praten. Als een speler dit wel doet, wordt hij 's nachts door een geheim genootschap vermoord om het geheim te bewaren. Spelers mogen dus ook niet hinten naar de vrijmetselaars!
Oh, dus deze nacht ga ik dood. Nouja, stem dus niet op mij want ik ga al dood.  ::zwaai::

Tenzij we nog allemaal posts gaan aanpassen zodat Lucy het niet ziet.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #58 Gepost op: 3-08-2020, 23:02:17 »
Lucy:
Vrijmetselaar
De vrijmetselaars weten wie de andere vrijmetselaars zijn. Niemand mag indirect of direct over de vrijmetselaars praten. Als een speler dit wel doet, wordt hij 's nachts door een geheim genootschap vermoord om het geheim te bewaren. Spelers mogen dus ook niet hinten naar de vrijmetselaars!

Betekend dit dat er nu een massamoord plaatsvind?  ::oink::
Weten we ook welke rol er niet meer terugkomt in volgende edities. ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #59 Gepost op: 3-08-2020, 23:04:03 »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.