Auteur Topic: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker  (gelezen 4004 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #60 Gepost op: 14-08-2020, 13:16:59 »
Als jij het zegt, moet het wel kloppen.  ::)

Overigens vroeg catshee mij om serieuze argumenten en ben ik in reactie daarop de kandidaten langsgelopen die in mijn ogen nog wolven kunnen zijn, sommige waarschijnlijker dan anderen, zoals ik hierboven ook al schreef. Maar volgens mij moet je je dus nog niet beperken tot de drie die jij hier noemt.

Kaaasje en Michael90 verdenk ik minder dan deze drie namen. Overigens vind ik Robbie niet heel verdacht en Sanmol tsja geen idee wat ik daarvan moet denken.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #61 Gepost op: 14-08-2020, 13:19:24 »
Als jager zijnde heb ik net als vorig spel een redelijk onverdacht persoon in de hoge hoed zitten nog. Die ga ik dus knallen. Ik vind het goed om mij te lynchen hoor. En wat Daisy zegt dat klopt. Het is een beetje mijn hint dat ik zo aan het jagen was op 1 persoon. Ik heb overigens ook als 1 van de eerste D*N verdacht genoemd toen hij werd afgeschreven. Ik denk dat dit de eerste ronde wordt dat ik van Kaaasje afstap. Hoewel, de meme ook leuk is om erin te houden.
Så hva gjør vi nå?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #62 Gepost op: 14-08-2020, 13:28:13 »
K(aas)D(eluxe) > Kaaasje  ::bravo:: ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #63 Gepost op: 14-08-2020, 14:02:25 »
 Ahhh oké mensen overwegen KD nu ipv Molduck. Persoonlijk denk ik dat t best zou kunnen dat ze beide weerwolf zijn, KD is nogsteeds suspect inderdaad. Zelf vind ik Molduck iets verdachter maar ik zie t argument wel dat ze miss zichzelf wel elimineert door niet te stemmen, dus dat we dan onze kans verspillen.
Ik wil voor nu ook wel switchen naar KD, maar als Molduck nog stemt moeten we misschien toch op haar gaan alsnog.
T helpt dat het initiatief van Catshee komt en die is al bevestigd niet wolf, dus wil KD wel proberen
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #64 Gepost op: 14-08-2020, 14:17:11 »
Doordat DRenziboy blijkbaar een wolf is, twijfel ik ook of ik nog op Kaaasje moet stemmen of niet. Genoeg stemmen ga ik toch niet meer krijgen, dus ik ga op KD. stemmen omdat ik het meest in deze piste geloof.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #65 Gepost op: 14-08-2020, 14:25:00 »
Ik heb geprobeerd het impliciet duidelijk te maken, maar aangezien dat blijkbaar niet duidelijk was en ik nu toch een hoop stemmen krijg, moet ik het dan maar expliciet zeggen: ik ben geen wolf en heb een rol die op zich nog wel van pas kan komen nu in het spel. ::)

Aan de andere kant: als jullie me zo graag willen elimineren, kan dat prima, want volgens mij kan de winst ons zelfs zonder mij in het spel, met nog meer geblunder en alweer een foutieve eliminatie toch niet meer ontglippen: we zijn nog met 13 en als de zilveren kogel-hint inderdaad klopte zijn er nog maar 2 wolven en mogelijk nog een volgeling. Dus waarschijnlijk 10 tegen 3, waarvan de derde niet kan communiceren met de andere 2. Van de 13 zijn er 4 bevestigd onschuldig (Mitchkox, Brtdm, Catshee en Bjorrn). 4 anderen claimen een rol en worden niet tegengesproken (Vermoljoen, Ricardo, Kaaasje en Michael). Blijven Robbie, Sanmol, Daisy en Molduck nog over die niets hebben geclaimd.

Zelfs als we er nog in slagen 2 dagen precies de verkeerde te kiezen, is daarna precies duidelijk wie de wolven zijn.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #66 Gepost op: 14-08-2020, 14:27:12 »
Als je jezelf echt wil redden, noem je je rol bij naam. 'Een rol die nog van pas komt' zegt mij niet genoeg om te switchen. Zeker omdat niemand die rol ook kan claimen waardoor we 1 van de 2 kunnen elimineren :D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #67 Gepost op: 14-08-2020, 14:28:50 »
Het lijkt wel alsof het opeens tussen Molduck en KD. gaat. Ik vertrouw ze beiden niet, dus ik stem dan maar op Molduck o.a door dezelfde reden die Bjorrn geeft. Die meid is er amper. KD. aan de andere hand vind ik ook echt raar. Dillemas.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #68 Gepost op: 14-08-2020, 14:33:01 »
Er zit toch nog maar 1 rol in die van pas kan komen? Ohnee, 2 wellicht.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #69 Gepost op: 14-08-2020, 14:36:55 »
Er zit toch nog maar 1 rol in die van pas kan komen? Ohnee, 2 wellicht.

Leerlingziener of Bodyguard is over   
Zieke               
Jager (Ricardo)             
Lycantroop           
Magiër               
Ziener               
Bink (Vermoljoen)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #70 Gepost op: 14-08-2020, 14:42:47 »
Ja... zou dus leerlingziener kunnen zijn. Dat had ik wel gelezen dat je nog zoiets postte, maar na het lezen van al de rest weer vergeten.  ::schaam::

Dus zouden we voorlopig op Daisy en/of molduck moeten gaan dan? En dat de bodyguard KD beschermt, als hij inderdaad leerlingziener is, zodat we nog wel een naam te weten komen.

Ik ga m'n stem veranderen naar Daisy, maar als molduck nog komt stemmen, toch nog naar molduck. (sorry molduck ::sorry:: )

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #71 Gepost op: 14-08-2020, 14:43:10 »
En in beide gevallen wil je het liever niet zeggen inderdaad.
Maar het is ook heel makkelijk om 'een rol van betekenis' te claimen.

Als KD. Inderdaad leerlingziener is, dan stemmen we toch op iemand anders? Dan eten de wolven hem vannacht maar op. (Misschien kan iemand anders hem dan zelfs redden.)
Zo niet, hebben wij informatie.

Als KD. Bodyguard is, dan stemmen we alsnog op iemand anders. Wolven eten hem vannacht op (want misschien is hij leerlingziener), dan kan hij zichzelf redden.


Dus als KD echt een 'belangrijke rol' claimt, zou ik vandaag niet op hem stemmen. Wellicht hebben we er nog wat aan en anders stemmen we hem binnen 2 dagen weg met zekerheid.

Welke rol hij heeft moet hij dan inderdaad niet melden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #72 Gepost op: 14-08-2020, 14:47:42 »
Maar het is ook heel makkelijk om 'een rol van betekenis' te claimen.

Dat zit mij ook nog niet helemaal lekker. Het is allemaal wel heel onduidelijk. Ik ga er nog even over nadenken.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #73 Gepost op: 14-08-2020, 14:51:29 »
Als Molduck niet komt om te stemmen, switch ik ook nog. Ik weet nog niet zeker naar wie (waarschijnlijk Sanmol of Daisy).

Ik ben het wel eens met Brtdm om KD vandaag niet te lynchen. We kunnen altijd nog KD op dag 8 lynchen als we toch twijfelen aan zijn claim.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #74 Gepost op: 14-08-2020, 14:52:51 »
Als Molduck niet komt om te stemmen, switch ik ook nog. Ik weet nog niet zeker naar wie (waarschijnlijk Sanmol of Daisy).

Ik ben het wel eens met Brtdm om KD vandaag niet te lynchen. We kunnen altijd nog KD op dag 8 lynchen als we toch twijfelen aan zijn claim.

Ik wijzig mijn stem voorlopig ook naar Daisy. Puur door de uitleg van Brtdm. Maar niet omdat ik KD ineens vertrouw ::rofl::


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #75 Gepost op: 14-08-2020, 15:03:54 »
Gaan we weer claimen?  ::ohno::

Mensen, ik ben geen wolf. Ik ga niks claimen want ik kan niks claimen. Een wolf kan het gokken. Één maal succesvol, wellicht een tweede keer proberen? Als het mislukt, heb je altijd er iig eentje die erin blijft nl die eerste.

Als Molduck niet komt, ga ik niet mijn stem verspillen. Wil er niemand mee op Vermoljoen?
Ik nomineer Vermoljoen vast, wisselen kan later nog wel.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #76 Gepost op: 14-08-2020, 15:40:11 »
Ik stem door deze reactie ook op Daisy, als KD. echt zo belangrijk is is morgen hij dood door de wolven of gaat er niemand dood.
Så hva gjør vi nå?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #77 Gepost op: 14-08-2020, 15:59:44 »
Ach, het eendje heeft weer gestemd. Wat zullen we eens doen?

Ik ben er namelijk nog steeds niet uit over Daisy of Molduck.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #78 Gepost op: 14-08-2020, 16:04:46 »
Ahh KD is belangrijk dus, vooruit dan maar. Aangezien Molduck gestemd heeft blijf ik bij haar, twijfel tussen Daisy en Molduck maar heb een sterker gevoel bij Molduck
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 7 - Moord op de Spreker
« Reactie #79 Gepost op: 14-08-2020, 16:08:04 »
Ik zeg dat Daisy, Molduck en KD wolven zijn. Dus ik blijf bij Daisy. Molduck en KD komen binnenkort wel aan de beurt ::bravo:: ::joehoe::