Poll

Wie is de Mol?

Annelotte
24 (15.1%)
Lennart
86 (54.1%)
Sven
49 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 159

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 56482 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #320 Gepost op: 18-04-2021, 17:22:25 »
Mijn eigen innerlijke Molduel tussen Lennart en Jasmien:

1.1 Beiden op de ideale Molpositie, beiden een punt.
1.2 Jasmien verdient onnodig geld, Lennart een punt.
1.3 Lennart vindt namen, wat een Mol zou kúnnen willen, maar toch krijgt Jasmien het punt.
2.1 Jasmien had minder goed de woorden moeten raden. Lennart kan ik me nog van voorstellen dat hij expres wat slechter heeft gezongen.
2.2 Allebei verdacht en toch ook allebei weer niet. Jasmien had zich meer kunnen bemoeien met het verkeerd raden van de wijnen en Lennart had minder hard kunnen hollen op de gaard. Voor de vorm allebei een punt.
2.3 Lennart houdt zich wat afzijdig van de discussie, Jasmien gaat er vol in: zij krijgt een puntje.
3.1+3.2 Lennart is lekker aan het Mollen hier. Jasmien haalt een wit voetje, maar daar krijgt ze geen punten voor.
3.3 Lennart zorgt ervoor dat er bíjna 1000 euro wordt verdiend, Jasmien haalt die voor de zekerheid juist uit de pot: puntje voor haar.
4.1 Beiden zijn niet zo denderend bezig. Beiden een puntje.
4.2 Allebei in het ideale groepje en ze mollen goed: beiden een punt.
4.3 Geen van beiden krijgt een punt, het doet er niet zoveel toe denk ik.

En nu optellen! Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Lennart: 7 punten
Jasmien: 7 punten

...zeg, hier heb ik niet zoveel aan jongens :-\\
...óf niet!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #321 Gepost op: 18-04-2021, 17:32:57 »
1. Annelotte
2. Jasmien

Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #322 Gepost op: 18-04-2021, 17:56:19 »
Annelotte

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #323 Gepost op: 18-04-2021, 18:20:58 »
Zal ik dan toch voor optie drie, Annelotte, gaan? Mijn voorgaande Moldilemma uitgebreid.

Mijn eigen innerlijke Molduel tussen Lennart en Jasmien - en Annelotte!:

1.1 Beiden op de ideale Molpositie, beiden een punt. Annelotte ook, dus krijgt een punt.
1.2 Jasmien verdient onnodig geld, Lennart een punt. Annelotte geeft de namen goed door, dus geen punt.
1.3 Lennart vindt namen, wat een Mol zou kúnnen willen, maar toch krijgt Jasmien het punt. Annelotte vindt een naam, geen punt.
2.1 Jasmien had minder goed de woorden moeten raden. Lennart kan ik me nog van voorstellen dat hij expres wat slechter heeft gezongen. Annelotte verdient 1000 euro, maar kon bijna niet anders. Ze leert ondertussen Kevin wel de verkeerde akkoorden en blijkbaar krijgt hij minder goed les dan Philip. Dus toch een puntje hier.
2.2 Allebei verdacht en toch ook allebei weer niet. Jasmien had zich meer kunnen bemoeien met het verkeerd raden van de wijnen en Lennart had minder hard kunnen hollen op de gaard. Voor de vorm allebei een punt. Annelotte verdient geen geld, dus een punt. Of het nou expres ging of niet: resultaat is 0 euro.
2.3 Lennart houdt zich wat afzijdig van de discussie, Jasmien gaat er vol in: zij krijgt een puntje. Annelotte verdwijnt uit de cruciale kamer voor de oplossing gevonden wordt, geen punt dus.
3.1+3.2 Lennart is lekker aan het Mollen hier. Jasmien haalt een wit voetje, maar daar krijgt ze geen punten voor. Het groepje van Annelotte doet niet veel goed, maar ze zorgt er wel bijna voor dat de som à 1000 euro toch nog goed wordt opgelost geen punt dus.
3.3 Lennart zorgt ervoor dat er bíjna 1000 euro wordt verdiend, Jasmien haalt die voor de zekerheid juist uit de pot: puntje voor haar. Had Lennart die laatste hint iets duidelijker gegeven, had Annelotte bijna niet er onderuitgekomen. Ze gaat met hem mee om voor 1000 euro te spelen - geen punt dus.
4.1 Beiden zijn niet zo denderend bezig. Beiden een puntje. Idem dito.
4.2 Allebei in het ideale groepje en ze mollen goed: beiden een punt. Annelotte merkt Sven als eerste op - onmols. Als Mol kon ze beter wachten tot de tweede of de derde hint doorkwam. Of zou dat te verdacht zijn geweest? Ze noemt de S terwijl ze door Spongebob scrollen: voor de zekerheid geen punt.
4.3 Geen van beiden krijgt een punt, het doet er niet zoveel toe denk ik. Punt omdat ze er tot het einde blijft en voor de pasvragen gaat.

En nu optellen! Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Lennart: 7 punten
Jasmien: 7 punten
Annelotte: 5 punten
Dat verheldert mijn twijfels nou ook niet gelijk ::ohno:: Misschien ook nog even invullen voor Sven en Philip dan ::rofl::
...óf niet!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #324 Gepost op: 18-04-2021, 18:39:57 »
Samina. Veel verdachte acties, en geniet bescherming van de montage. Al twijfel ik of ze zo goed toneel kan spelen (valkuil). Jasmien op 2, die kan dat, en heeft ook genoeg verdachts gedaan. En ik zet Lennart toch op 3, want ik vertrouw dat zaakje bij de tokkelbaan voor geen cent. Hij kon Jasmien afremmen met het touw, geen idee hoe ze dat zelf voor elkaar heeft moeten krijgen. Ik heb wel het gevoel dat de mol bij deze proef actief is geweest, ook al omdat de duo's (Annelotte-Katrien en Sven-Philip) het gewoon goed deden.
Annelotte is in veel opdrachten verdacht, maar vertoont ook vaak kandidaatse trekjes en wordt weinig uit de wind gehouden. Komt te gemakkelijk en te vaak op molposities terecht, waar ze niet eens altijd iets mee doet. Sven zou nog kunnen. Philip wordt een moeilijk verhaal. Dus:

1. Samina
2. Jasmien
3. Lennart
4. Annelotte
5. Sven
6. Philip

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #325 Gepost op: 18-04-2021, 19:26:40 »
Annelotte

Jij verandert nogal vaak van Mol! Volgens mij heb je ook Philip en Katrien al als Mol gehad. Vul je dat ook allemaal in bij de Pool?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #326 Gepost op: 18-04-2021, 19:29:10 »
Klopt helemaal. Ja, ik verander mijn pool dan ook. Ik heb niet eens gekeken hoe hoog (laag) ik sta na Katrien, maar ik blijf wel braaf meedoen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #327 Gepost op: 18-04-2021, 19:35:17 »
Volgens mij is mevrouw vveerraak iets consistenter.   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #328 Gepost op: 18-04-2021, 19:46:52 »
Haha, weet ik niet hoor. Het is gewoon een heel lastig seizoen. (Lastiger dan vorig jaar toen het zo duidelijk Jolien was. ::) :P)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #329 Gepost op: 18-04-2021, 19:49:06 »
Voor aflevering 5:
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #330 Gepost op: 18-04-2021, 22:10:28 »
Er kan weer gestemd worden!

Ik ga uiteraard weer voor Lennart  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #331 Gepost op: 18-04-2021, 22:27:49 »
Lennart, wie anders?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #332 Gepost op: 18-04-2021, 22:44:54 »
Jasmien

Of Sven

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #333 Gepost op: 18-04-2021, 22:47:52 »
Ik begin zekerder te worden van Lennart. Annelotte zakt weg maar blijft wel mijn nummer 2.
Philip en Jasmien heb ik weggestreept en ook Sven ga ik denk ik weer strepen. Vond het er deze aflevering weer iets te dik bovenop liggen, vooral i.c.m. de testbiecht van Samina (''Sven is het zeker niet'').

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #334 Gepost op: 18-04-2021, 22:50:12 »
Annelotte heb ik maar weinig mols zien doen en ze leek me echt bang voor die adem-inhouden-opdracht, dus zou ze dat dan als Mol eerder zo lang volgehouden hebben? Dat lijkt onmogelijk.

Puur afgaande op aflevering 5 zou ik Sven zeggen. De hoorn die ineens niet meer lukte, het vertragen op het water. Aan de andere kant was hij een prima regisseur en waarom het risico nemen het minigolf beter te doen dan de Mol (in eerste instantie) deed? Daarnaast heb ik 'm al veel eerder afgeschreven, maar dat was misschien onterecht.

Lennart komt ook bij mij meer in the picture.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #335 Gepost op: 18-04-2021, 22:54:26 »
Ik blijf toch vooral bij Sven en Philip. Beiden komen soms wel erg verdacht over, maar het zijn ook gewoon soms klunzen, mol of niet.
Lennart blijft ook nog wel een optie. Doet eigenlijk weinig dingen volledig goed. Vaak half of als het toch niet meer uitmaakt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #336 Gepost op: 18-04-2021, 22:58:25 »
Hoewel Sven maar verdachte acties blijft hebben, blijf ik bij Jasmien >:D

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #337 Gepost op: 18-04-2021, 23:01:43 »
Na deze aflevering toch echt Lennart. Z'n handen op de mat is een makkelijke manier om zeker 3500 euro uit de pot te houden. Jasmien heb ik toch weinig echt zien saboteren weer deze aflevering.
...óf niet!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #338 Gepost op: 18-04-2021, 23:12:46 »
Ja, ik neig nu ook naar Lennart. Maar eerst nog even bijkomen, tweede mol op rij eruit. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #339 Gepost op: 18-04-2021, 23:13:16 »
Na deze aflevering toch echt Lennart. Z'n handen op de mat is een makkelijke manier om zeker 3500 euro uit de pot te houden. Jasmien heb ik toch weinig echt zien saboteren weer deze aflevering.

Dan zou het Sven ook kunnen zijn die de hoornopdracht verknalde  en op het water nog meer. Het was best lastig om de zes opdrachten goed te doen. Ik denk dat Jasmien vooral  heeft toegeslagen in de laatste opdracht. Ik zou haar niet afschrijven. Ik denk niet dat het Lennart is. Daarom is dit programma zo mooi ;D  al die verschillende meningen..