Poll

Wie is de Mol?

Annelotte
24 (15.1%)
Lennart
86 (54.1%)
Sven
49 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 159

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 56609 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #340 Gepost op: 18-04-2021, 23:15:30 »
Lennart of Sven, Sven of Lennart.... Blijf elke aflevering weer twijfelen tussen die twee. Neig naar Sven in deze aflevering:

nam de regie actief in handen in de eerste opdracht; kon heel goed hoornblazen tot het moment suprème, toen er opeens niets fatsoenlijks meer uitkwam. Zat enorm te rekken en klungelen op het meer. Zie hem ook in staat die dik 2,5 minuut de adem in te houden onderwater, dat zie ik Philip - met alle respect - echt niet doen. Geloof ook dat hij degene was die goede puzzelstukjes heeft verkeerd gelegd.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #341 Gepost op: 18-04-2021, 23:17:19 »
Dan zou het Sven ook kunnen zijn die de hoornopdracht verknalde  en op het water nog meer. Het was best lastig om de zes opdrachten goed te doen. Ik denk dat Jasmien vooral  heeft toegeslagen in de laatste opdracht. Ik zou haar niet afschrijven. Ik denk niet dat het Lennart is. Daarom is dit programma zo mooi ;D  al die verschillende meningen..
Eens! Alle 5 de overgebleven kandidaten zouden het wat mij betreft nog kunnen zijn ::jaja:: Wat zie jij als de grootste Molactie van Jasmien in opdracht 2? Sven is nog altijd een blinde vlek voor mij, hij saboteert veel maar ergens zie ik geen Mol in hem.
...óf niet!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol
« Reactie #342 Gepost op: 18-04-2021, 23:29:09 »
Ik ben geweldig..........   in dubio  :).  .... ala mevrouw Philip.

Vorige week stond Lennart 1 en Annelotte 2, maar ook over die top 2 heb ik inmiddels sterke twijfels. Ik schrijf niemand af (nou ja, Jasmien een beetje, maar dat durf ik nauwelijks op te schrijven).


Ik denk dat ik het maar even laat bezinken........
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #343 Gepost op: 18-04-2021, 23:30:09 »
Ik blijf bij Annelotte. Echt of gespeelde paniek? Een mol wil verbloemen hoelang je je adem in kunt houden. En als je dan net niet bij de puzzelsupboard staat moet je improviseren.

Ook stond ze wss niet stabiel genoeg om Lennart gecontroleerd te laten tuimelen. Hierdoor ging Lennart uit reflex zijn val opvangen door allereerst met je handen de mat te raken.

Maargoed ik twijfel tussen Annelotte en Lennart.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #344 Gepost op: 18-04-2021, 23:53:41 »
Als iemand anders dan Annelotte, Sven en Phillip de finale haalt is het de mol.
Die 3 hebben óf een mol-edit of zijn het.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #345 Gepost op: 19-04-2021, 00:59:13 »
Sven en Philip zouden geweldig zijn.
Lennart en Annelotte lijken me de grootste kanshebbers. Jasmien toch ook nog niet afschrijven

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #346 Gepost op: 19-04-2021, 01:27:57 »
Lastiger, doordat de mol ademhalingstechnieken kent, komt philip weer terug op nummer 2.

1. Lennart
2. Philip
3. Sven
4. Jasmien
5. annelotte

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #347 Gepost op: 19-04-2021, 06:22:40 »
Eens! Alle 5 de overgebleven kandidaten zouden het wat mij betreft nog kunnen zijn ::jaja:: Wat zie jij als de grootste Molactie van Jasmien in opdracht 2? Sven is nog altijd een blinde vlek voor mij, hij saboteert veel maar ergens zie ik geen Mol in hem.

Pac, na er even over nagedacht te hebben denk ik toch dat het Sven is. Ik word net wakker en ik denk dat jouw blinde vlek Sven de uitgekookte mol is. Jasmien heeft eigenlijk niet veel gedaan als je het vergelijkt met Sven. En natuurlijk is hij ook expres andersom op dat board gaan staan/ liggen. Dat is ongeloofwaardig en kostte zoveel tijd dat al het geld verloren ging. Kun je gerust wat dingen goed doen daarvoor.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #348 Gepost op: 19-04-2021, 09:33:57 »
Wensmol Samina helaas is het niet.  ::love::  Ik heb traditioneel het forum weer "breed" gehouden.  ::rofl::
Maar dan is het overduidelijk Lennart, die met zijn puppy oogjes de dames betoverd (zie executie afl. 5).

Bij het pikante eten zeg Gilles: "Weer bleef Lennart stil. Hij was overduidelijk bezig het brandend gevoel op zijn tong weg te moffelen." Lennart wordt hier door Gilles aangeduid als pikante eter. Waar bemoeit hij zich mee? De mol -Lennart - moest deze opdracht wijken, want als de bomstoelen eruit gingen was de opdracht mislukt. Dat Samina van haar eten proefde was heel verdacht en voor de opdracht een zegen).


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #349 Gepost op: 19-04-2021, 09:36:28 »
Klopt, bij een gewone kandidaat zou het heel vreemd zijn als die door Gilles verdacht werd gemaakt want dan zou die zomaar benadeeld worden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #350 Gepost op: 19-04-2021, 09:57:28 »
Wensmol Samina helaas is het niet.  ::love::  Ik heb traditioneel het forum weer "breed" gehouden.  ::rofl::

HAHAHHa precies ::rofl::

Altijd mooi hoe jij de meest onverdachte persoon toch probeert verdacht te maken. Ik heb wederom genoten ::rofl::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #351 Gepost op: 19-04-2021, 09:57:48 »
Sven! ::bravo::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #352 Gepost op: 19-04-2021, 10:56:46 »
Ik blijf toch bij Annelotte en wel vanwege het feit dat zij als enige een moment alleen aan het puzzelen is geweest op de sup. Daarbij kijkt zij op een bepaald moment even om om te zien waar de anderen naar kijken en iedereen is afgeleid door het gestuntel van Sven.
Alles wat er gebeurt aan deelopdrachten, geldverdubbelen en weet ik wat niet meer is afleiding waar het eigenlijk om gaat : de groep moet de puzzel eerder af hebben dan de mol. Maar hoe kan dat als er 1 of 2 stukjes verdwenen zijn? Dan kan het geld al nooit meer verdiend worden. Annelotte merkt ook fijntjes op dat ze stukjes op het supboard vindt. Er kunnen er ook een paar in het water gevallen zijn, ach één stukje is voldoende eigenlijk. Wil ze daarom als eerste met de deelopdracht mee? Om hem vervolgens niet te doen om zo snel mogelijk weer terug te zijn waar ze haar echte slag wil slaan?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #353 Gepost op: 19-04-2021, 11:10:56 »
Ik blijf bij Annelotte. Niet dat ik 100% overtuigd ben, maar alternatieven Lennart en Philip zie ik het steeds minder en minder in. Sven en Jasmien geloof ik al langer niet meer in, net zoals ik nooit in Katrien en Samina heb geloofd. Dat instinct blijf ik volgen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #354 Gepost op: 19-04-2021, 12:22:20 »
Ik ga weer terug naar Sven

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #355 Gepost op: 19-04-2021, 13:31:03 »
Ik blijf nog even bij Lennart. Hij deed de afsprong verkeerd en niet echt iets aanwijsbaar goeds gedaan deze aflevering. Hij blijft de 'logische' keuze als mol, al ben ik niet 100% overtuigd.

Annelotte en Jasmien komen de aflevering vrij neutraal door (niets aanwijsbaars fouts, maar ook niets dat echt heel goed was). Sven heeft uitschieters naar boven (goede regisseur, waterpistool) en naar beneden (hoorn blazen, geklooi met peddelen). Philip verdenk ik niet.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #356 Gepost op: 19-04-2021, 13:39:03 »
Ik blijf nog even bij Lennart. Hij deed de afsprong verkeerd en niet echt iets aanwijsbaar goeds gedaan deze aflevering. Hij blijft de 'logische' keuze als mol, al ben ik niet 100% overtuigd.

Annelotte en Jasmien komen de aflevering vrij neutraal door
In de bewegende beelden zie je dat Annelotte Sven niet stevig vasthoudt en dat is echt een vereiste anders gaat iemand met de handen naar de grond.
Annelotte is de mol.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #357 Gepost op: 19-04-2021, 13:39:41 »
Terug naar Sven, bij Annelotte en Jasmien toch net teveel ‘naturel’ reacties..Sven opvallende acties met het biertje bestellen, peddleboard verkeerd om, verkeerd op de Hoorn blazen, en zijn bijzondere houding, switched vaak tussen afwachten en leiding pakken. Ook lijkt hij altijd gespannen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #358 Gepost op: 19-04-2021, 19:31:12 »
Maar hoe kan dat als er 1 of 2 stukjes verdwenen zijn? Dan kan het geld al nooit meer verdiend worden.
Voor elk stukje dat ontbreekt gaat er alleen €100 van de opbrengst af.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #359 Gepost op: 19-04-2021, 20:02:11 »
Ik zweef. Helaas zal ik alle vijf afleveringen nog eens terug moeten kijken. ;)