Poll

Wie is de Mol?

Annelotte
24 (15.1%)
Lennart
86 (54.1%)
Sven
49 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 159

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 56413 keer)

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #540 Gepost op: 3-05-2021, 12:57:26 »
Of toch Lennart. Hoe vaak mag ik wijzigen deze week?   ;D

Ik zeg nu Svennart.



Maak er dan maar Svennarlotte van :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #541 Gepost op: 3-05-2021, 13:15:27 »
Hoe graag ik ook zou willen dat het Annelotte is, gaf deze aflevering wel heel veel aanwijzingen dat ze het niet is. Ik vond Sven het meest verdacht.  ::jaja::

Dus dan zal t Lennart wel zijn.  :P Ik heb niet het idee dat de groep hem erg verdenkt.

Ben trouwens nu heel benieuwd op wie Jasmien eruit gegaan is.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #542 Gepost op: 3-05-2021, 13:45:51 »
75% ga ik voor Lennart
24% voor Sven
1% voor Annelotte

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #543 Gepost op: 3-05-2021, 15:38:44 »
Annelotte durf ik als enige helemaal uit te sluiten. Sven zou het zeker nog kunnen zijn (en hoop ik ook), maar ik denk nog steeds dat Lennart de Mol is. Als hij het is, dan is hij de Mol die ik het snelste doorhad ten opzichte van vorige mollen  ;D

Sowieso enorm straf wat de Mol dit seizoen heeft gepresteerd. Helemaal niet verdacht tot aan de finale en een zeer lage pot, maar daar mag de Mol ook de kandidaten deels voor bedanken ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #544 Gepost op: 3-05-2021, 17:40:30 »
Zo voor de finale, alles op een rijtje, denk ik dat het dan toch echt maar Sven moet zijn.

Lees je mee @Lonneke*L?  :)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #545 Gepost op: 3-05-2021, 17:45:18 »
https://www.wieisdemol.be/video/188/philip-reageert-op-verrassende-plottwist

Philip zei in een ander filmpje (zelfde site) dat hij er niets van snapte dat de persoon die hij verdacht, hem ook verdacht. Die persoon kan de mol niet meer zijn en Philip hoeft deze week maar een keuze uit twee te maken. Als je naar zijn reacties kijkt in het gelinkte filmpje reageert hij toch echt het meest verbaasd bij Lennart.

Ik zit in de Lennart -tunnel, maar waar normaal gesproken alles tot bevestiging van een mol -keuze leidt en mij verder tunnels intrekt (meestal terecht, maar niet altijd), lijkt het nu wel omgekeerd.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #546 Gepost op: 3-05-2021, 17:49:39 »
https://www.wieisdemol.be/video/188/philip-reageert-op-verrassende-plottwist

Philip zei in een ander filmpje (zelfde site) dat hij er niets van snapte dat de persoon die hij verdacht, hem ook verdacht. Die persoon kan de mol niet meer zijn en Philip hoeft deze week maar een keuze uit twee te maken. Als je naar zijn reacties kijkt in het gelinkte filmpje reageert hij toch echt het meest verbaasd bij Lennart.

Ik zit in de Lennart -tunnel, maar waar normaal gesproken alles tot bevestiging van een mol -keuze leidt en mij verder tunnels intrekt (meestal terecht, maar niet altijd), lijkt het nu wel omgekeerd.
Ik denk dat zijn verbazing crescendo gaat omdat niet 1, niet 2 maar 3 anderen hem verdachten. En Lennart was de laatste die ze toonden. Verder kan ik niets extra uit het fragment halen.

Hij maakt ook toch een rekenfout door te zeggen dat de andere 2 of 3 juiste antwoorden hadden waar hij er maar 1 goed had. Wat niet nodig was gezien de anderen allen een pasvraag hadden.

Online VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #547 Gepost op: 3-05-2021, 17:57:52 »
Ik denk dat zijn verbazing crescendo gaat omdat niet 1, niet 2 maar 3 anderen hem verdachten. En Lennart was de laatste die ze toonden. Verder kan ik niets extra uit het fragment halen.

Hij maakt ook toch een rekenfout door te zeggen dat de andere 2 of 3 juiste antwoorden hadden waar hij er maar 1 goed had. Wat niet nodig was gezien de anderen allen een pasvraag hadden.

Dat de anderen meer vragen goed hadden dan Philip, baart me ook zorgen. Philip heeft erg veel dingen samen gedaan met Sven en in dat geval is het antwoord wat Philip deed ook het goede antwoord als Sven de mol is.

En nog denk ik Lennart hoor, maar het seizoen is gewoon een te grote mindfuck. :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #548 Gepost op: 3-05-2021, 19:50:42 »
Zo voor de finale, alles op een rijtje, denk ik dat het dan toch echt maar Sven moet zijn.

Lees je mee @Lonneke*L?  :)

Ik lees het net  ::bravo:: Ik ben wel blij met wat (meer) support ::ok::

Online Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #549 Gepost op: 3-05-2021, 20:08:44 »
Ik twijfel nog steeds tussen Annelotte en Lennart en zelfs Sven durf ik niet meer uit te sluiten. Erg moeilijk, deze keer!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #550 Gepost op: 3-05-2021, 20:25:27 »
Ik vind het deze keer makkelijk qua mol.
Annelotte mol 100%
Lennart winnaar 50%
Sven verliezer 50%

Echter, omdat Lennart veel met de mol gedaan heeft én omdat ie veel ‘gepusht’ is op het forum denk ik dat ie de winnaar wordt.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2021, 20:27:24 door Run »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #551 Gepost op: 3-05-2021, 20:43:31 »
Ik blijf bij Sven ::vergroot::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #552 Gepost op: 3-05-2021, 21:56:10 »
Ik blijf gewoon bij Annelotte.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #553 Gepost op: 3-05-2021, 21:58:57 »
Lennart  80
Sven     15
annelotte 5

Mooi seizoen hoor ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #554 Gepost op: 3-05-2021, 22:29:51 »
Ik blijf denk ik toch maar bij Lennart.

Hij heeft eigenlijk voornamelijk onmolse dingen gedaan deze laatste aflevering (sprookjes goed raden, volle score bij verstoppen, woorden raden die Annelotte doorgaf). Annelotte was nog beter bezig (volle score bij verstoppen, haar uitleg van de woorden was feilloos en ze raadde ook eerder een paar woorden). Philip was eigenlijk deze aflevering het meest verdacht, maar ja... Sven was niet superverdacht maar wel meer dan de andere twee. Maar goed, met één ietwat verdachte aflevering haalt Sven de achterstand in mijn boekje op Lennart niet meer in.

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #555 Gepost op: 3-05-2021, 22:50:35 »
Ik blijf denk ik toch maar bij Lennart.

Hij heeft eigenlijk voornamelijk onmolse dingen gedaan deze laatste aflevering (sprookjes goed raden, volle score bij verstoppen, woorden raden die Annelotte doorgaf).

Daar tegenover stond toch echt de vette "euh..."-sabotage, nauwelijks minder brutaal dan 10.000 euro uit de pot halen. ::rofl::

En vorig jaar leek de Mol in aflevering 7 ook al een snipperdag te hebben.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #556 Gepost op: 3-05-2021, 23:32:28 »
Ik blijf bij...

Sven
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #557 Gepost op: 3-05-2021, 23:47:31 »
Annelotte en Sven zouden een leuke mol zijn, maar het is toch echt Lennart.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #558 Gepost op: 3-05-2021, 23:54:23 »
Annelotte en Sven zouden een leuke mol zijn, maar het is toch echt Lennart.

Niet te negatief doen over Lennart. Lennart zou een geweldige mol zijn. Hoe hij erg brutaal te keer ging vanaf aflevering 1 en dan gewoon geen enkele verdenking op zich krijgt.

In de allereerste opdracht zet hij zich op DE sleutelpositie. In de laatste linie met de meeste kogels. Je zou toch denken dat de kandidaten je dan wel in de gaten gaan houden niet?

Hij speelt zijn nonchalante houding erg goed uit en hij lijkt echt keer op keer de onschuldigheid zelve. Elke opdracht opnieuw.

Dat Lennart niet het extraverte karakter heeft voor een showmol te worden, dat klopt. Maar deze mol speelt echt een geweldig spel. Hij heeft niets van moeite om de rol op zich te nemen en haalt een paar keer erg brutaal uit, mede doordat hij gewoon niet verdacht wordt.

Ik dacht ook eerst dat Lennart maar de saaie mol zou zijn, gelukkig heb ik mijn mening bijgesteld. Als je onverdacht blijft tot aan de finale en je molt toch wel een paar keer op effectieve wijze, dan ben je een steengoede mol!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #559 Gepost op: 3-05-2021, 23:57:29 »
Ik zit teveel vastgeroest in de Sventunnel inmiddels @MartinJ. Maar hulde voor al het speurwerk, wat betreft Lennart!  ::bravo:: Ik ga niet meer wisselen, maar daardoor ga ik wel twijfelen.  ::ok:: Lennart lijkt mij ook heel tof als mol. Alledrie eigenlijk wel. Ik ben heel benieuwd naar de ontknoping!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)