Ik merk dat ik steeds meer van KL af aan het stappen ben richting Fresia, oa ook door het argument dat het opvallend is dat ze de aandacht zo verlegt naar anderen en anderen beschuldigt.
In mijn achterhoofd zat ook nog steeds dat ze zo opvallend over kwam tijdens de vragen van de kijkers na de livestream, een tijd geleden. Misschien heb ik discussies hierover gemist, maar had het toen in eerste instantie juist bestempeld als kandidaats gedrag, want ze kwam zo brutaal over en ik vond dat te opvallend en niet bij mols gedrag passen. Vind als ik het nu terugkijk haar gedrag toch erg overdreven en kan me eerder nauwelijks voorstellen dat een kandidaat zich zo brutaal en beschuldigend naar zowel productie als kijker zou kunnen presenteren. Haar reacties passen wat mij betreft juist goed bij de rol die ze als mol speelt. Op de vraag van Rik wie ze denkt dat de mol is, zegt ze “ waarom krijg ik deze teleurstellende vraag”? En “ krijg ik nu een nieuwe vraag”? Ze beschrijft ook dan dat ze als mol aanwezig, fanatiek, en irritant zou zijn. Denk misschien ook wel dat juist omdat de livestream niet bekeken is door het grote publiek, hier voor ons wel iets uit te halen moet zijn aan aanwijzingen.
Hoe zien jullie dit?