Auteur Topic: [De winnaar] Fresia Cousiņo Arias  (gelezen 63208 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #360 Gepost op: 17-02-2022, 21:44:31 »
Haha ja das vaak op het laatst. Soms switch ik nog en heb dan later spijt, dus ik laat haar dit keer niet los. Maar Probeer toch altijd ook vanuit een andere tunnel te kijken, en dan zie je weer bij een ander iets.
Maar iedere keer kom ik toch bij haar terug omdat ik bij de anderen teveel kandidaten acties zie. Die Fresia, zo fanatiek, anderen steeds verdacht maken, en toch bijna niets binnen halen.
Ik hoop dat ze het is, zou een fantastische mol zijn!

Wat mij opvalt is dat ze haar soms dubbel in beeld brengen, het shot wordt dan twee keer getoond. Maar om nu alle afl terug te kijken of het steeds voorkomt is me iets te gortig 🙈

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #361 Gepost op: 18-02-2022, 09:02:13 »
Een mol doet juist graag dingen met iemand die hem/haar niet verdenkt.

Ik had Merel meteen door toen Jamie van hotelkamer wilde wisselen om anderen in de gaten te kunnen houden en Merel wilde dat liever niet. Alleen n mol wil dat niet.

Vanuit Fresia is de mol kan je redeneren dat ze graag met Everon dingen wil doen omdat hij haar niet verdenkt

Helemaal akkoord. Mooi mijn argument weerlegd.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #362 Gepost op: 18-02-2022, 16:39:14 »
Waarom is er nog niets gedaan met die schot voor de boeg Mol? En waarom zegt Rik steeds, is genoteerd. Is deze vraag erin gestopt om de Mol te helpen met zijn pleidooi? Fresia gebruikt het feit dat zij niet wordt verdacht door haar medekandidaten als argument (voor Nederland) dat zij niet de Mol is. En dat doet ze bovendien via een krachtig statement dat blijft hangen. Ik citeer:
"En er is geen enkele kandidaat die mij ervan verdenkt de Mol te zijn. En dat heeft een reden"
Is Fresia de Mol?

Waarom hebben andere kandidaten die niet werden genoemd als schot voor de boeg Mol (Everon, Kim-Lian en Welmoed) hier geen gebruik van gemaakt? Hadden zij die informatie niet of hebben ze hier gewoon niet aan gedacht. Kim-Lian en Welmoed kwamen na Fresia dus die was het gras voor de voeten weggemaaid. Maar Everon was voor Fresia, want het ging in alfabetische volgorde.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #363 Gepost op: 18-02-2022, 17:08:02 »
Waarom is er nog niets gedaan met die schot voor de boeg Mol? En waarom zegt Rik steeds, is genoteerd. Is deze vraag erin gestopt om de Mol te helpen met zijn pleidooi? Fresia gebruikt het feit dat zij niet wordt verdacht door haar medekandidaten als argument (voor Nederland) dat zij niet de Mol is. En dat doet ze bovendien via een krachtig statement dat blijft hangen. Ik citeer:
"En er is geen enkele kandidaat die mij ervan verdenkt de Mol te zijn. En dat heeft een reden"
Is Fresia de Mol?

Waarom hebben andere kandidaten die niet werden genoemd als schot voor de boeg Mol (Everon, Kim-Lian en Welmoed) hier geen gebruik van gemaakt? Hadden zij die informatie niet of hebben ze hier gewoon niet aan gedacht. Kim-Lian en Welmoed kwamen na Fresia dus die was het gras voor de voeten weggemaaid. Maar Everon was voor Fresia, want het ging in alfabetische volgorde.
Goed punt. Is de informatie over de schot-voor-de boegmollen überhaupt met iemand gedeeld, behalve met de Mol? Ik zou denken van niet.

Het zinnetje "En dat heeft een reden" werd aanvankelijk (ik meen op dit forum) uitgelegd als dat Fresia zichzelf als een te fanatieke kandidaat beschouwt om te worden verdacht.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2022, 17:24:36 door Delightz »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #364 Gepost op: 18-02-2022, 17:36:22 »
Ik heb hier ergens gelezen dat de mollicitatie van Fresia niet getoond is.
Zou dat de reden zijn? ::)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #365 Gepost op: 18-02-2022, 17:58:26 »
Fanatiek, Glen vat het even samen.

Glen: dit meisje is een militair man,
zij was gewoon iedereen instructies aan het geven.


Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #366 Gepost op: 18-02-2022, 18:02:41 »
Ik heb hier ergens gelezen dat de mollicitatie van Fresia niet getoond is.
Zou dat de reden zijn? ::)
Volgens mij worden die van Welmoed en Suzanne ook niet getoond, de laatste spreekt er wel over in haar biecht.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #367 Gepost op: 18-02-2022, 18:42:49 »
... ergens gelezen...
Blip #224.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #368 Gepost op: 18-02-2022, 19:39:38 »
Dank.

Maar dat ging op dat moment over de enig overgebleven kandidaat waarvan we geen mollicitatie hebben gezen of gehoord. We hebben ook geen mollicitatie gehoord van Sahil, Welmoed en Suzanne. Slecht voorteken  dus voor Fresia. ;D

Omdat ze niet de enige is ook geen hint in combinatie met haar pleidooi lijkt me

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #369 Gepost op: 18-02-2022, 19:52:12 »
Die van Sahil hoor je bij de eerste mollicitaties.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #370 Gepost op: 19-02-2022, 12:05:15 »
- Zag ik nou een voetbalstadion in het doorkijkje? Jazeker, een mooie hint weer naar Fresia door het verborgen thema voetbal.
Klopt.
Ook knap om een kasteel te vinden dat zo lijkt op de Wartburg (ia).
Gjirokaster en Wartburg allebei 1 toren. En beide zicht op een voetbalstadion. Dat wordt een thuiswedstrijd voor Fresia.
'Maar het is Supermooi, het is eh heel schattig en ehm ook wel Fijn om even wat Afwisseling te hebben qua omgeving'.  ::rofl::

En dat ontbijt gefilmt met een bos bloemen in focus.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 12:30:11 door foxhunter »

Online ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #371 Gepost op: 19-02-2022, 21:56:02 »
Afleveringstitel 'Mollenvanger'
Er zijn drie kandidaten die mollenvangers zijn, maar dat wil maar niet lukken. Elk is geen goede mollenvanger, want de mol wordt maar niet gevangen...

Opdracht 8.1 Carpet Diem
- Fresia komt in het begin met geen enkel tapijt aan. Heeft ze gezegd dat ze vies gaan worden? Heeft ze iets anders in gang gezet? Vast wel.
- Fresia gaat gezellig naar winkels waar alles al gevraagd is.
- Je merkt dat het mollenvangen is begonnen. De mol wordt getest. Thomas legt expres lege stukjes. Maar... Fresia wordt niet ontdekt.

Opdracht 8.2 Heftig
- Leuke uitspraak wordt getoond. In het busje zegt Thomas "Tussen Vrees en Hoop." Of is het tussen Frees' en hoop? Haha!
- Fresia plaatst zich gelijk, slim en makkelijk op een gewenste (mol)positie. Wat knap!
- Rik zegt: "Daar is jullie Speelveld." Het begint toch wel duidelijk te worden, dat het voetbalthema een hint naar Fresia is.
- Fresia molt prima. Ze gaat mee in fouten, vult een fout antwoord aan en zegt bij een keuze: "Ja, zou best eens kunnen..." Nou, die zal wel fout zijn... Wat goed is, laat ze trouwens ook nog even rusten...
- Fresia zegt niet alle oplossingen. Ze houdt de vragen achter, zodat ze niet betrapt kan worden bij Thomas en Everon op molacties.
- Fresia pepert weer even bij de kandidaten in dat Kim Lian verdacht doet.

Opdracht 8.3 Zand erover
- Tuurlijk vindt Fresia het eerste stuk. Ze speelt immers de fanatieke kandidaat.
- Fresia vindt alleen onderdelen waar je niks aan hebt. De rest heeft ze natuurlijk weggemoffeld.
- Fresia is met nog 5 minuten aan het zoeken en moet geroepen worden naar het strandtentje te gaan. Ze wacht Kim Lian nog even op bij de ingang van de strandtent, in de hoop te laat te komen. Maar helaas, toch op tijd...

Test en executie
- Fresia toonde zenuwen. Logisch, ze moest weer een duel spelen... Na de uitslag zag je geen opluchting, maar een grote grijns... Heerlijk, je zit in de finale en Kim Lian en Everon verdenken elkaar. Hoe mooi heb je dat gespeeld, Fresia.
- Ik was over met "toto"... zegt Fresia. Weer de voetbalhint. Duidelijk toch?

En toch... die Kim Lian kan nog wel eens switchen naar Fresia... dan wordt zij de winnaar van Wie is de Mol 2022!
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 21:59:51 door ThaStayFan »

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #372 Gepost op: 19-02-2022, 22:12:13 »
Mooi overzichtje ThaStayFan.

Zou het grote publiek het deze editie beter doen dan dit forum?
Zou een unicum zijn vermoed ik.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 23:31:38 door Molekule »

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #373 Gepost op: 19-02-2022, 22:26:46 »
Ik snap het bijna niet, maar ik heb hier zowat geen reacties gezien over deze actie van Fresia, hierdoor werd ze voor mij meteen als een van de grootste verdachte voor het zijn van de mol.
 
En dat was in de 1e aflevering bij het 1e spel. Ik vond het erg verdacht dat Fresia bij elk te openen kistje er als haantje de voorste bij was, het geld uit het kistje pakte en zonder te kijken hoeveel het was in haar achterzak stak. Een keer hoor ik iemand vragen hoeveel is het en kijkt ze snel en zegt wat. Als al het geld op is, (aan de jokers) en het geld al afgegeven is aan Rik, zegt Rik dat er op het geld  aanwijzingen stonden naar de mol....

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #374 Gepost op: 19-02-2022, 22:29:34 »
Ik snap het bijna niet, maar ik heb hier zowat geen reacties gezien over deze actie van Fresia, hierdoor werd ze voor mij meteen als een van de grootste verdachte voor het zijn van de mol.
 
En dat was in de 1e aflevering bij het 1e spel. Ik vond het erg verdacht dat Fresia bij elk te openen kistje er als haantje de voorste bij was, het geld uit het kistje pakte en zonder te kijken hoeveel het was in haar achterzak stak. Een keer hoor ik iemand vragen hoeveel is het en kijkt ze snel en zegt wat. Als al het geld op is, (aan de jokers) en het geld al afgegeven is aan Rik, zegt Rik dat er op het geld  aanwijzingen stonden naar de mol....

Volgens mij is dit wel eens benoemd hoor! Als het niet hier is, dan wel in het opdrachtentopic. Maar klopt inderdaad! Ze was zeer gretig met het geld.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #375 Gepost op: 19-02-2022, 22:45:49 »
Dat is zeker benoemd, en niet alleen door mij  ::tandpastasmiley::
Na afl 1 keek ik terug en sindsdien zit ik, oa vanwege deze actie, op fresia.

Online ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #376 Gepost op: 19-02-2022, 23:08:23 »
Mooi overzichtje TheStayFan.

Zou het grote publiek het deze editie beter doen dan dit forum?
Zou een unicum zijn vermoed ik.

Ik denk dat de Fresia-verdenkers in dit forum erg veel "voorzetten" (haha!) hebben gegeven dat Fresia de mol is. Het verbaast mij toch wel dat sommige moljagers stug op Kim Lian blijven tunnelen en Fresia steeds afwijzen. Maar goed, zou wel eens leuk zijn als het grote publiek het wint van de forummers.
Nu is het wel zo, dat het eerder vaak was dat de mol aan het eind niet op 1 stond in de verdachten-ranking. Dat is de laatste jaren wat veranderd. En terecht, het is ook leuk als je de mol ontmaskert.
Ik vermoed dat veel moljagers nog steeds nog kandidaten als mol kiezen, die lager in de ranking staan. Puur omdat de mol onder de radar zou moeten zitten.

Volgende week kunnen we weer gaan genieten van degenen, die mis en goed zaten.  ;D

En oja, wij zitten goed. Doelpunt!
« Laatst bewerkt op: 19-02-2022, 23:09:55 door ThaStayFan »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #377 Gepost op: 19-02-2022, 23:46:25 »
Nepmol met haar Instagram post ''de cirkel is rond'' ja doei!

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #378 Gepost op: 20-02-2022, 00:40:05 »
Waar iedereen met stapels kleden aan komt, rent Fresia eerst een paar straatjes in en haalt niks (zichtbaar) op. Even later is ze kleedjes aan het leggen, de eerste vrouw die wat weg komt halen staat schuin achter haar en de man die zijn kleden komt weghalen komt aangelopen, hij kijkt heel duidelijk naar Fresia. Ze weet ook gelijk wat ze komen doen.

Het volgende moment komt Fresia in een winkel waar de vrouw in het Albanees zegt dat het niet begrijpt, Fresia: Oh zijn ze allemaal op? Verder komt Fresia slechts telkens met 1 kleedje aanzetten. Zij is ook degene die uitlegt dat als je maar even blijft haken achter een kleed, er al gelijk weer straat te zien is. Goh.

En kleine kindjes mogen best helpen, dat schiet zo lekker op.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiņo Arias
« Reactie #379 Gepost op: 20-02-2022, 00:47:02 »
En toch... die Kim Lian kan nog wel eens switchen naar Fresia... dan wordt zij de winnaar van Wie is de Mol 2022!
Goed overzichtje, complimenten ::ok:: past allemaal in haar profiel van fanatieke speler.