In de livestream op 40:39 vraagt Rik namens een kijker aan Sahil, "wat is een eigenschap van jezelf waardoor je de mol nooit zou kunnen zijn?" Daarop antwoordt Sahil dat hij van zichzelf al teveel een boefje is, "dat zou vlek op vlek zijn." Rik concludeert dat Sahil dus juist wel de eigenschappen van een mol heeft, waarop Sahil zegt dat dit klopt, "maar als je die in het spel zo openlijk draagt, je dan juist niet de mol bent." "Je bent een red flag," zegt Rik. "Ja," zegt Sahil, "ik ben zo'n grote rode vlag, daar gaat niemand meer intrappen."
Zou de rode vlag een hint naar Sahil zijn?
/via Delightz uit het hints topic. De door haar gevonden 🚩 hint naar Sahil is een mooie.
Als ik het gesprekje tussen Rik & Sahil uit de livestream zo uitgeschreven zie vind ik het er nogal gescript uitzien. Hebben jullie dat ook?
Alleen Suzanne noemde Sahil nooit bij de test. De andere 9 kandidaten allemaal wel.
Dat past bij de in-your-face Mol waar Sahil & Rik het over hadden. Moesten we even weten dat ze dat niet gingen doen, want 'daar gaat niemand meer intrappen'? Nou, behalve bijna alle kandidaten dan!
Fresia heeft het nu al over winnen en blijft maar zeggen dat de pot moet worden gespekt. Is ze van Sahil geswitcht naar Everon zoals de montage ons wil voeren, of zit ze vanaf dag 1 op Sahil en weet ze eigenlijk al dat ze de pot mee naar huis neemt, omdat ze een informatievoorsprong heeft? Fresia & Sahil delen een kamer en zijn heel close.