Auteur Topic: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?  (gelezen 25781 keer)

Offline molletje1985

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #240 Gepost op: 17-02-2022, 10:44:23 »
Ongelofelijk dat Laetitia de mol niet heeft gezien. Ze keek meerdere malen goed om zich heen, waarvan 1x terwijl de mol dichtbij langs voer  ::oink::

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #241 Gepost op: 17-02-2022, 11:41:11 »
Gevalletje de onzichtbare gorilla. Ze zocht naar Kim Lian.

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #242 Gepost op: 17-02-2022, 12:10:06 »


Zou er een verband zijn tussen de Millies & Mollies en onze lichtfotograaf Gjon Mili? Of is dit weer zo'n toevallig dingetje?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #243 Gepost op: 17-02-2022, 12:45:35 »
Ook de foto’s die we in beeld zien, in combinatie met het klikgeluidje zijn niet betrouwbaar. Bij Kim Lian matchen de foto’s in elk geval niet met wat er in beeld getoond word. Het lijkt er grofweg op, maar op de  achtergrond toch wat andere mensen.
Kan wijzen op een mol, kan ook gewoon montage zijn.

Klopt, dat was mij ook al opgevallen. Vooral   bij Kim-Lian inderdaad. Ik had screenshots gemaakt maar omdat het gewoon montage kan zijn er verder  niets mee gedaan.

De door de kandidaten gemaakte foto's klopten ook niet altijd met de mensen op de achtergrond die we in beeld zagen vóórdat de foto gemaakt werd maar wellicht is dat gewoon een montage kwestie en zegt dat verder niets.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #244 Gepost op: 17-02-2022, 12:58:12 »
Ook bij Everon klopte het niet helemaal. Daarin werd ook een foto getoond die helemaal niet te linken was. Ik ga er maar van uit dat de getoonde foto's bij de betreffende kandidaat horen en dus ook dat Everon de foto met de boef gemaakt heeft.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #245 Gepost op: 17-02-2022, 13:05:48 »
Buiten Fresia, die er maar 2 had, maar als mol had ze perfect kunnen bluffen, hebben de anderen gewoon hun best gedaan. Laetitia had er 4 of 5, dat maakt dat Thomas en Kim er samen 10 hadden. Onmols en ze geven dan nog toe dat ze misschien de boef hadden, wat Kim later ontkent als ze wordt geconfronteerd door Everon.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #246 Gepost op: 17-02-2022, 13:51:21 »
Aan het begin van de opdracht zien we 2 jetski's.
Een jetski vaart langzaam voorbij met een onbekend persoon voor ons.
Maar de andere jetski vaart zo hard voorbij dat je niet kan zien wie daarop zit.
Wanneer je het beeld stil zet, zie je een man met een zwarte zwemvest en bruine armen.

Wanneer de opdracht is afgelopen en de deelnemers na het praatje met Rik vertrekken, zie we als afsluiting weer een jetski die keihard voorbij vaart...




Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #247 Gepost op: 17-02-2022, 14:39:45 »
Zou wel een giller zijn als ‘bang voor het water Everon’ ineens langs komt scheuren op de jetski  ::rofl::

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #248 Gepost op: 17-02-2022, 16:03:10 »
Het zwart gele boevenpak is bekend geworden door de stripverhalen van Lucky Luke.

De Dalton's droegen deze pakken.
Deze boeven familie hebben echt bestaan.
Ze komen oorspronkelijk uit Jackson County.  ;D

 

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #249 Gepost op: 17-02-2022, 17:32:05 »
Aan het begin van de opdracht zien we 2 jetski's.
Een jetski vaart langzaam voorbij met een onbekend persoon voor ons.
Maar de andere jetski vaart zo hard voorbij dat je niet kan zien wie daarop zit.
Wanneer je het beeld stil zet, zie je een man met een zwarte zwemvest en bruine armen.

Wanneer de opdracht is afgelopen en de deelnemers na het praatje met Rik vertrekken, zie we als afsluiting weer een jetski die keihard voorbij vaart...
Mooie!

Boot 17 die steeds langs komt varen is dan gebruikt als decoy. Ik vermoedde al zoiets. Al dat pixel peepen voor niks  ::rofl::


De laatste jetski (na de opdracht) kan ik zo snel niet vinden. De 2e die je in het begin ziet met 1 persoon erop wel.

Zou inderdaad Everon kunnen zijn. Huidskleur lijkt te matchen, postuur ook. Slaapverwekkend muziekje eronder 🚩

Die biecht van Everon na de opdracht ('revenge day voor de Mol' o.i.d.) is ook verdacht

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #250 Gepost op: 17-02-2022, 17:58:47 »
Ik heb deze opdracht nog eens goed bekeken. Er is maar 1 moment waar een kandidaat gelijktijdig met een Molly/Milly in beeld komt. Dat is bij de laatste foto van Kim-Lian. En het is bijna niet te geloven :P, maar de foto komt niet overeen met dat beeld. Overigens wel met de gemonteerde beelden zonder Kim-Lian die ze ook tonen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #251 Gepost op: 17-02-2022, 18:19:17 »
Maar ze kan die foto toch heel goed een minuut eerder of later hebben gemaakt?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #252 Gepost op: 17-02-2022, 18:49:38 »
Ik heb deze opdracht nog eens goed bekeken. Er is maar 1 moment waar een kandidaat gelijktijdig met een Molly/Milly in beeld komt. Dat is bij de laatste foto van Kim-Lian. En het is bijna niet te geloven :P, maar de foto komt niet overeen met dat beeld. Overigens wel met de gemonteerde beelden zonder Kim-Lian die ze ook tonen.

Ja, dat zei ik eerder ook al. Er is gemonteerd. Foto's komen niet altijd overeen met wat we zien. Waarschijnlijk zijn de strandbeelden later gefilmd.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #253 Gepost op: 17-02-2022, 19:34:31 »
Een minuut eerder lijkt me erg ruim. Miscchien 10 tot 20 seconde. De situatie op het strand van de gemonteerde beelden en de beelden waar Kim-Lian ook zichtbaar is totaal anders. De vrouw de zwarte bikini en het petje is ineens veranderd in een vrouw zonder petje met rood bikini topje.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #254 Gepost op: 17-02-2022, 20:18:56 »
Oké, maar het is toch bekend dat soms iets nog eens over moet worden gedaan? Het is geen live rapportage natuurlijk.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #255 Gepost op: 17-02-2022, 20:27:33 »
Die hele opdracht zit vol gemonteerde beelden. Er wordt 1 shot getoond waar een kandidaat samen met een Milly in beeld is. En daarvoor zouden ze Kim-Lian nog een keerje langsgevaren hebben om het over te doen?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #256 Gepost op: 17-02-2022, 20:34:20 »
Zou wel een giller zijn als ‘bang voor het water Everon’ ineens langs komt scheuren op de jetski  ::rofl::

😂. Ik denk eerder dat het Fresia zal zijn, die kan heel hard op een jetski. En dat kost ook minder tijd dan verkleed in een bootje gaan zitten dat niet zo hard kan.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #257 Gepost op: 17-02-2022, 20:36:31 »
Een minuut eerder lijkt me erg ruim. Miscchien 10 tot 20 seconde. De situatie op het strand van de gemonteerde beelden en de beelden waar Kim-Lian ook zichtbaar is totaal anders. De vrouw de zwarte bikini en het petje is ineens veranderd in een vrouw zonder petje met rood bikini topje.
Ja, jammer dat we net niet het beeld van ertussen in hebben, waar ze de ene bikini al uit heeft en de andere nog niet aan!  ::rofl::

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #258 Gepost op: 17-02-2022, 20:47:22 »
Misschien nog in aflevering 10.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - de boot missen?
« Reactie #259 Gepost op: 17-02-2022, 21:12:27 »
Mooie!

Boot 17 die steeds langs komt varen is dan gebruikt als decoy. Ik vermoedde al zoiets. Al dat pixel peepen voor niks  ::rofl::


De laatste jetski (na de opdracht) kan ik zo snel niet vinden. De 2e die je in het begin ziet met 1 persoon erop wel.

Zou inderdaad Everon kunnen zijn. Huidskleur lijkt te matchen, postuur ook. Slaapverwekkend muziekje eronder 🚩

Die biecht van Everon na de opdracht ('revenge day voor de Mol' o.i.d.) is ook verdacht

Ik herken hier Everon totaal niet in. Bovendien is dit voorafgaand aan de opdracht gemonteerd en zijn de kandidaten niet gelijktijdig in beeld te zien.

Het lijkt me logisch dat de blauwe boot met daarop mogelijk Fresia of Thomas, die bij Everon, Laetitia en Kim dezelfde route volgt en daarna afbuigt niet als een valse hint is ingezet.