Auteur Topic: [kandidaat] Yens  (gelezen 14726 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Yens
« Gepost op: 12-03-2022, 16:49:39 »


Bespreek hier alles over Yens. Een overzicht van zijn acties vind je HIER.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2022, 10:47:53 door putyourHANSup! »

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2022, 18:08:13 »
Tja, die Yens. Ik verdenk jou... als  Mol van 2022.

Ik hoor van Gilles dat je een 'feestNEUS' bent... En een neus is een onderdeel van het gezicht  van die mysterieuze De Mol...

Gilles wordt wat minder in beeld gebracht tijdens Café De Mol als het over jou gaat, mogelijk om niks van zijn gezicht af te lezen.
En oja, hij praat gauw over Toon als het gaat over het Spaans kunnen praten. Heel handig als je naar de Canarische eilanden gaat om deze taal te spreken. Ben benieuwd hoe je het gaat gebruiken.

Verder zit je lekker bij de laatsten, die gepresenteerd worden in café De Mol. Dan val je wat minder op... en dat werkt. In de poll van deze site sta je nu best laag.

Maar goed, geen tunnelvisie krijgen. Dat deed mij in de laatste Nederlandse Wie is de Mol? de das om... Ik houd je in de gaten, maar anderen deze keer evenzo!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2022, 23:47:10 »
Inderdaad opvallend dat Gilles gauw over Toon begint als het over Spaans kunnen spreken gaat. En dat ene zinnetje dat Toon zou kunnen had hij 'zomaar' paraat. Dit leek inderdaad warempel op een ingestudeerd grapje om gauw de aandacht van Yens af te kunnen leiden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2022, 00:23:59 »
J-vids kwam met een goede hint richting Yens. Nummerbord van de auto in de promo is '6892 CCM'.
Nu zijn de getallen 6, 8, 9 en 2 samen 25. De 25ste letter in het alfabet is de Y van Yens. Dan de CCM. Deze letters zitten in het woord aCCountManager, het beroep van... Yens.

Toeval of niet?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2022, 06:59:54 »
Dat is een knipoog naar het verleden. Toen mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
aan kwam bij Kinepolis in Antwerpen was er ook al een aanwijzing via de kentekens van de laatste drie die per limo aan kwamen rijden.
Ik verwacht bij de mol weer nieuwe originele hints.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2022, 17:07:51 »
Het is wel opvallend als je weet dat gilles expliciet zei dat dit seizoen  knipogen naar de mol geschiedenis ging hebben. 

Ik heb geen mol gevoel bij yens maar dat kan nog komen

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2022, 17:25:35 »
J-vids kwam met een goede hint richting Yens. Nummerbord van de auto in de promo is '6892 CCM'.
Nu zijn de getallen 6, 8, 9 en 2 samen 25. De 25ste letter in het alfabet is de Y van Yens. Dan de CCM. Deze letters zitten in het woord aCCountManager, het beroep van... Yens.

Toeval of niet?

Tjee, ook deze reeks is niet spannend meer. Vorige keer hadden we Kim Lian te pakken voordat we waren begonnen, nu Yens :-).

Los daarvan: J-vids heeft te veel vrije tijd of is vele malen slimmer dan ik (ws dat laatste)  :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2022, 19:36:17 »
Tjee, ook deze reeks is niet spannend meer. Vorige keer hadden we Kim Lian te pakken voordat we waren begonnen, nu Yens :-).


Bij deze wordt Yens dus geschrapt.  ;D

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2022, 10:03:12 »
Yens is een leuke, gezellige kandidaat. Opvallend is dat hij als “feestneus” en “slechtste danser op aarde” wordt neergezet. Er komen veel weetjes over hem: Spaanstalig, moet van oma alert zijn en lag op naaktstrand. Ik vraag me af of een mol zoveel weetje zou meekrijgen… Lacht steeds aan het einde van een zin… Hij zou zeker de mol kunnen zijn. maar ik begin toch te twijfelen..

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2022, 12:35:15 »
Yens is alfabetisch de 10e en in Cafe de Mol ook de 10e aan de beurt. Dat moet wel toeval zijn  ;D

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2022, 23:48:20 »
Had wel het meest mollige brilletje (Moffel en Piertje  ::tandpastasmiley::)... Maar toch iets te veel een soort Gilles van Bouwel?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #11 Gepost op: 21-03-2022, 07:11:50 »
Ja ik vind hem ook wel Gilles van Bouwel lijken.
Aflevering 1 is hij weinig in beeld geweest.
Kwam niet op tijd uit zijn graf waardoor de kennis over de leeftijd van Dolly Parton (is 75 jaarl) niet beschikbaar kwam en het voor de speciale gast moeilijk werd om zich te bevrijden in drie pogingen.
Zakte door een kartonnen doos bij Alles is lava.
Slaapt met Jens op de kamer.
Bij het liegen over de koffertjes had hij geen koffer met geld. Als mol zou je dat toch wel graag willen om vervolgens kanditatesk goed te liegen.
Yens zou wel eens langer in het spel kunnen zitten. Hij staat nu nog aan de zijlijn. Hij zou zich meer in de groep moeten mengen.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2022, 12:01:34 door foxhunter »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2022, 14:57:12 »


Bekijk Yens' kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #13 Gepost op: 21-03-2022, 17:03:08 »
De andere foto van Yens:


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2022, 23:02:32 »
Het was volgens mij Yens die op de keukenstoel met afwijkende rugleuning ging zitten bij de ondervraging door de twee voormalige mollen.

Die rugleuning, ik heb het nog even goed bekeken, had een X, in plaats van gewone spijlen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2022, 23:50:58 »
Klopt!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #16 Gepost op: 22-03-2022, 08:45:27 »
De mol ligt volgens mij niet in het graf, dit is echt de positie waar je het allerminst zelf in de hand hebt. Je komt er toch uit, alleen mogelijks te laat zonder verdere invloed op de opdracht.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2022, 10:46:28 »
Awel zulle maar mollen zitten onderdegronds. Hij is zenuwachtig, ik houd hem in de gaten.  :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #18 Gepost op: 22-03-2022, 23:09:42 »
Yens kijkt goed naar reacties van de kandidaten. Dat laat mij juist zien dat hij niet de Mol, maar een kandidaat is. En die Yens is niet gek, hoor! Zou me niks verbazen als hij het ver schopt!

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Yens
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2022, 23:18:15 »
De mol ligt volgens mij niet in het graf, dit is echt de positie waar je het allerminst zelf in de hand hebt. Je komt er toch uit, alleen mogelijks te laat zonder verdere invloed op de opdracht.
Toch dubbel invloed op de opdracht? Alleen zij weten dat Dolly Parton 75 is en er zijn 2 kandidaten waarvan niet bekend is of ze kinderen hebben.