Auteur Topic: [kandidaat + De Mol] Uma  (gelezen 21922 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #220 Gepost op: 2-05-2022, 14:49:40 »
Ik kom gezellig de Uma-tunnel in, weet het nu bijna zeker.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #221 Gepost op: 2-05-2022, 14:56:47 »
Hier nog 1 🙋🏼‍♀️

@tunnelgraver .. had jij de bar al geopend hier?  ::wijn::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #222 Gepost op: 2-05-2022, 16:22:43 »
Ha ha! Welkom. Eerste rondje is van mij.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #223 Gepost op: 2-05-2022, 16:42:08 »


Bekijk Uma's tot en met aflevering 7 bijgewerkte kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #224 Gepost op: 2-05-2022, 17:14:32 »
Even teruggekeken en haar traanklieren werken inderdaad niet, waardoor ze eigenlijk bijna aan het lachen is ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #225 Gepost op: 2-05-2022, 17:20:50 »
Ze heeft best wel acteertalent. Laten we bovendien niet vergeten hoor lastig de rol van plotselinge inval-Mol was.
Uma heeft - even ervan uitgaande dat zij inderdaad de Mol is, maar dat lijkt me nu redelijk zeker - het spel gered!
Daarmee komt ze heel hoog in de ranking.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #226 Gepost op: 2-05-2022, 17:30:45 »
Ha ha! Welkom. Eerste rondje is van mij.   ;D

Haha, dat wordt een duur rondje dan.  :)
Ik blijf hier ook hoor.

Grappig, ik heb Uma in het begin verdacht (niet alleen Uma trouwens  ;D ) dus bijzonder dat ik nu (net voor afl. 6 maakte ik de Anke-Uma switch en sinds die tijd niet meer van mol gewisseld) toch weer bij haar uitkom. Ik ben benieuwd of het klopt: Yens en zelfs Sven hebben ook wel wat molpunten verzameld.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #227 Gepost op: 2-05-2022, 19:26:14 »
De tapenade (almogrote) kwam steeds terug bij de knoppenvragen. De mol heeft bij het ontbijt liever niet dat iemand belangstelling toont voor het etiket, en zal het potje liever bij zich houden? Manu pakte het toch een keer op, maar het stond de hele tijd bij Uma.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #228 Gepost op: 3-05-2022, 09:46:27 »
Even teruggekeken en haar traanklieren werken inderdaad niet, waardoor ze eigenlijk bijna aan het lachen is ;D

Uma heeft wel degelijk met tranen gehuild. Ze veegt zelfs haar neus af. Mocht ze dit acteren, dan doe je het wel heel erg goed. Ook de betrokken reactie van Yens doet mij denken dat de emotie echt was.

Het enige kan zijn dat ze emotioneel was door de 'video-ontmoeting' met haar geliefden. En dat zou ze dan gebruiken. Dat zou knap zijn.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #229 Gepost op: 3-05-2022, 10:09:00 »
Het is toch sowieso heel raar om als kandidaat te moeten huilen van een opdracht die niet goed lukt? Lijkt mij evident dat hier emoties van de bezoeker een rol spelen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #230 Gepost op: 3-05-2022, 11:29:04 »
Uma was van de 3 dames al de minst vertrouwde in het vertrouwensspel en de punten moeten ergens vandaan komen dus Emanuelle heeft al veel op haar ingezet. Daar zat al een bron van wantrouwen, alleen was Anke er nog op wie Emanuelle vol zat. Toen Anke moest gaan is ze dus vloeiend naar Uma overgestapt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #231 Gepost op: 3-05-2022, 20:22:10 »
Klein momentje maar, maar voor mij wel een momentje dat "kandidaat Uma" zegt in plaats van Mol omdat het een spontane actie lijkt die raar is voor een Mol.



Yens die zegt dat Uma een beetje op moet schieten in het eerste gebouw en Uma die dan vraagt of ze haar blinddoek af mag doen.



Zelfs Emanuelle (toch ook van de spontane minder logische acties) vindt dit een vreemde vraag/actie.

Nogmaals: het is maar iets kleins en niets om Uma af te schrijven als Mol, maar het komt op me over als spontane vraag van een kandidaat.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #232 Gepost op: 3-05-2022, 20:34:29 »
Stel dat ze geen/verkeerde reactie krijgt, wordt ze afgeschoten, klaar, kan ze de schuld bij het drietal leggen... hm...

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #233 Gepost op: 3-05-2022, 20:38:16 »
Maar dat zou een stuk opvallender zijn dan gewoon wel je best doen, knoppen indrukken, je laten verleiden door de handlanger en het voordeel en uitgeschakeld worden vind ik. Zoals ze het nu gedaan heeft ademt het voor mij vooraf bedachte molactie. Het voorbeeld van hierboven juist niet. Maar goed, het is eigenlijk maar een te klein moment om conclusies aan te verbinden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #234 Gepost op: 3-05-2022, 20:47:54 »
Ik kan me voorstellen dat er zo tegenaan kan worden gekeken. Ik vond in dit fragmentje nou juist opvallend dat kandidaat Yens Mol Uma een beetje wil opjagen, bang dat ze haar tijd anders verspeelt...

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #235 Gepost op: 3-05-2022, 20:49:57 »
Ja, dat kan ik er ook wel in zien.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #236 Gepost op: 3-05-2022, 23:08:57 »
De broer van Sven (Kristof) en vriendin van Yens (Marie-Sophie) staan volop in de schijnwerpers, maar de bezoeker van Uma krijgt weinig aandacht. Ze is wel de derde finalist, en dan verwacht je van alle drie toch wat verdachte beelden? Maar Davy is tijdens de Aqualand opdracht maar 1x en onverdacht in beeld. Hij stond wel als een van de eersten voor de kaart, en claimde meteen een centraal gebied.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #237 Gepost op: 3-05-2022, 23:12:34 »
Precies! Dat viel mij ook op dat we hem nauwelijks te zien kregen. Maar dat gaan we dus nog wel inhalen bij de finale, als in beeld komt hoe goed hij Uma bij twee opdrachten heeft geassisteerd met mollen! 
 ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #238 Gepost op: 3-05-2022, 23:19:20 »
Klein momentje maar, maar voor mij wel een momentje dat "kandidaat Uma" zegt in plaats van Mol omdat het een spontane actie lijkt die raar is voor een Mol.



Yens die zegt dat Uma een beetje op moet schieten in het eerste gebouw en Uma die dan vraagt of ze haar blinddoek af mag doen.



Zelfs Emanuelle (toch ook van de spontane minder logische acties) vindt dit een vreemde vraag/actie.

Nogmaals: het is maar iets kleins en niets om Uma af te schrijven als Mol, maar het komt op me over als spontane vraag van een kandidaat.

Kan ook zijn  dat ze net doet of ze daar onzeker over is. Volgens mij weet ze best wel dat ze die blinddoek niet af moet doen. Ik kan dat dus ook als mols interpreteren. Net doen of je niet weet wat je moet doen. Onzeker/ onschuldig overkomen. Het kan ook dat het een oprechte vraag is omdat ze als eerste ging. Maar kort erna gaat ze toch kijken dus ze had het net zo goed niet kunnen vragen dan. En dat voor een molboekje van Bert…

Offline Namlesh

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #239 Gepost op: 4-05-2022, 09:14:01 »
Uma kan zo slecht liegen.. En zelfs als ze de waarheid spreekt... Verklapt ze wel iets.. De zwarte weduwe is het zeker niet.... En die rol gaat haar goed af... Allee mannekes waarom zijn jullie allemaal verdwenen?