Auteur Topic: [kandidaat] Emanuelle  (gelezen 17595 keer)

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #140 Gepost op: 11-04-2022, 00:47:20 »
Voor deze specifieke opdracht was het niet handig om verdacht te worden bij je partner, maar ze wist ook wel dat Yens niet op haar zou gaan stemmen (want dat is dus niet zo slim). Verdacht worden is nog steeds wél slim voor de lange termijn. Dus ik blijf erbij, wel een slimme tactiek ::jaja::.

Je hebt er alleen niks aan om verdacht te zijn bij je partner als je samen met je partner op het vliegtuig naar Brussel stapt.  ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #141 Gepost op: 11-04-2022, 00:56:16 »
Je hebt er alleen niks aan om verdacht te zijn bij je partner als je samen met je partner op het vliegtuig naar Brussel stapt.  ;)
Dat is ook niet gebeurt, dus je theorie is in de praktijk gelijk ontkracht ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #142 Gepost op: 11-04-2022, 01:20:39 »
Dat is ook niet gebeurt, dus je theorie is in de praktijk gelijk ontkracht ;).

Nee hoor. Ik gaf aan dat het een verhoogde kans gaf op een exit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #143 Gepost op: 11-04-2022, 01:22:07 »
Nee hoor. Ik gaf aan dat het een verhoogde kans gaf op een exit.
Wat precies?

Manu heeft (waarschijnlijk) niet op Yens ingezet, Yens niet op Manu ook niet a.h.v. Manu haar verdachte acties. Dus niets heeft geleid tot een verhoogde kans op exit. Beide kandidaten begrepen dat je niet op elkaar moet inzetten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #144 Gepost op: 11-04-2022, 01:25:04 »
Wat precies?

Manu heeft (waarschijnlijk) niet op Yens ingezet, Yens niet op Manu ook niet a.h.v. Manu haar verdachte acties. Dus niets heeft geleid tot een verhoogde kans op exit. Beide kandidaten begrepen dat je niet op elkaar moet inzetten.

Dat ze niet samenwerken. Die stemronde was puur kansberekening. Als je dan niet samenwerkt bij de test, dan heb je dus een verhoogde kans op een exit. Manu gebruikte haar date om zichzelf verdacht te maken i.p.v. samen te werken met Yens. En zweeg bij de test.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #145 Gepost op: 11-04-2022, 01:26:06 »
Mericulus  ::)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #146 Gepost op: 11-04-2022, 01:27:07 »
Woosie down?

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #147 Gepost op: 11-04-2022, 01:29:00 »
Mericulus  ::)

Deze mag op een tegeltje.  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #148 Gepost op: 11-04-2022, 01:29:34 »
Dat ze niet samenwerken. Die stemronde was puur kansberekening. Als je dan niet samenwerkt bij de test, dan heb je dus een verhoogde kans op een exit. Manu gebruikte haar date om zichzelf verdacht te maken i.p.v. samen te werken met Yens. En zweeg bij de test.
Maar alles wat je zegt is alleen in het kader van deze specifieke opdracht en executie. Op korte termijn is het misschien slim om samen te werken, maar op de lange termijn niet want het is altijd nog een individueel spel. Verdenkingen delen heeft als gevolg dat je mogelijk een concurrent versterkt op lange termijn om op korte termijn te overleven.

In ieder geval ben ik het niet eens met je originele stelling dat Manu hier feitelijk met een domme tactiek komt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #149 Gepost op: 11-04-2022, 01:33:58 »
Maar alles wat je zegt is alleen in het kader van deze specifieke opdracht en executie. Op korte termijn is het misschien slim om samen te werken, maar op de lange termijn niet want het is altijd nog een individueel spel. Verdenkingen delen heeft als gevolg dat je mogelijk een concurrent versterkt op lange termijn om op korte termijn te overleven.

In ieder geval ben ik het niet eens met je originele stelling dat Manu hier feitelijk met een domme tactiek komt.

Ja ik heb het toch ook over de 'Parship-koppel-met-Yens-tactiek'?  ???

Je hebt na die stemronde nog voldoende tijd om jezelf verdacht te maken als je dat wilt. Risk/reward is het niet waard in deze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #150 Gepost op: 11-04-2022, 01:45:48 »
Ja ik heb het toch ook over de 'Parship-koppel-met-Yens-tactiek'?  ???

Je hebt na die stemronde nog voldoende tijd om jezelf verdacht te maken als je dat wilt. Risk/reward is het niet waard in deze.
Ja daar ben ik het niet mee eens. Maar goed daar gaan we dus niet uitkomen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #151 Gepost op: 11-04-2022, 11:54:44 »
De makers gaan nu op safe spelen met de molkeuze, dus haar gaan ze het zeker niet maken.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #152 Gepost op: 11-04-2022, 13:03:52 »
Leest t zonder enige emotie.

(Grijnst overigens bij t teruglopen naar de kandidaten wat mij zegt dat ze t niet is

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #153 Gepost op: 11-04-2022, 13:08:30 »
Dit

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #154 Gepost op: 11-04-2022, 13:16:10 »
G: Manu, we hebben geen mol meer.
M: Nee, dat klopt.
G: Zou het iets voor jou zijn, zo’n rol? Wat denk jij erover?
M: Haha, hm. Ik denk het wel.
G: Kan jij goed liegen?
E: Ik denk het wel, ja.
G: Val jij soms door de mand?
E: Ik ben niet iemand die me snel verspreekt.
G: Stel dat ik jou zou aanbieden om de mol te zijn, wat zou je antwoorden?
E: Ja.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #155 Gepost op: 11-04-2022, 13:19:27 »
Is er iemand die een foto kan uploaden van het einde van afgelopen aflevering? Waar je de veranderende figuur met de hoed ziet. Je ziet nl duidelijk een verandering in lichaamsbouw en die doet me erg aan Manu denken…  ::oink::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #156 Gepost op: 11-04-2022, 13:34:25 »
De makers gaan nu op safe spelen met de molkeuze, dus haar gaan ze het zeker niet maken.

Lijkt me ook
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #157 Gepost op: 11-04-2022, 14:09:31 »
Is er iemand die een foto kan uploaden van het einde van afgelopen aflevering? Waar je de veranderende figuur met de hoed ziet. Je ziet nl duidelijk een verandering in lichaamsbouw en die doet me erg aan Manu denken…  ::oink::

Dat is toch logisch? De kleinste en tengerste deelnemer met een smal gezicht is eruit, dan krijg je vanzelf dat de toch volumineuze Emanuelle een zwaarder (pun intended) stempel op het plaatje drukt. Dat verandert vanzelf weer als ze dadelijk naar huis gaat.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2022, 14:16:00 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #158 Gepost op: 11-04-2022, 14:09:56 »
Is er iemand die een foto kan uploaden van het einde van afgelopen aflevering? Waar je de veranderende figuur met de hoed ziet. Je ziet nl duidelijk een verandering in lichaamsbouw en die doet me erg aan Manu denken…  ::oink::

Daar gaan we niks aan hebben. Deze verandert namelijk tot de mol bekend is. Als Manu eruit gaat dan zal die misschien weer veranderen naar een wat slanker model.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #159 Gepost op: 11-04-2022, 14:27:42 »
Ik geloof nooit dat ze nu Manu nog zouden kiezen als mol, zo na al die rare dingen die ze heeft laten zien en die blijkbaar echt waren