Auteur Topic: [kandidaat] Emanuelle  (gelezen 17605 keer)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #200 Gepost op: 12-04-2022, 21:58:20 »
Ik heb helemaal niet het gevoel dat het seizoen 'gered' moet worden

Natuurlijk wel. Het is zeker een zeer interessante plottwist en iedereen is nu benieuwd naar het vervolg, ik ook. Maar op het einde van het verhaal willen ze/we wel een mol met glans he. Die onvoorbereid is. Dus ja, het seizoen moet nog gered worden. Maar dat zal wel lukken zeker?
« Laatst bewerkt op: 12-04-2022, 22:01:21 door Molekule »

Online Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #201 Gepost op: 12-04-2022, 22:16:35 »
Ik vind 'het seizoen moet gered worden' niet helemaal de juiste bewoording. Het is een onvoorziene wending die een hele nieuwe dynamiek gaat geven en interessant is om te volgen. Echter hoeft de nieuwe mol het seizoen niet te redden, maar ervoor zorgen dat het niet in een flop eindigt. Komt op hetzelfde neer, maar klinkt net even anders

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #202 Gepost op: 13-04-2022, 10:09:13 »
Azijn gaat ook niet zo goed met koek en ei  ;D #tipvandedag

Amai, eigenlijk echt hypocriet. De Nederlandse mol regent het in elke topic, elke aflevering pijpenstelen aan kritiek, en hier mag je niks negatief zeggen wat ook nog eens gewoon waar is.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #203 Gepost op: 13-04-2022, 18:54:18 »
Ik vind 'het seizoen moet gered worden' niet helemaal de juiste bewoording. Het is een onvoorziene wending die een hele nieuwe dynamiek gaat geven en interessant is om te volgen. Echter hoeft de nieuwe mol het seizoen niet te redden, maar ervoor zorgen dat het niet in een flop eindigt. Komt op hetzelfde neer, maar klinkt net even anders

Nogmaals: het seizoen hoeft niet gered te worden, maar op de nieuwe mol rust wel de zware taak om het spel te redden.
Woosie down?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #204 Gepost op: 14-04-2022, 10:53:11 »
Amai, eigenlijk echt hypocriet. De Nederlandse mol regent het in elke topic, elke aflevering pijpenstelen aan kritiek, en hier mag je niks negatief zeggen wat ook nog eens gewoon waar is.
Kritiek mag overal. Maar als je kritiek geeft, mag je ook reactie verwachten  ;). Verder was het niet zo serieus bedoeld, dus laten we het vooral niet persoonlijk maken  ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #205 Gepost op: 15-04-2022, 12:54:22 »
Als je het dit seizoen twee keer fout wilt hebben is dit idd de goede tunnel ;) ;D
Heinz telt ook mee wat hij hiervoor invulde, dus als Yens nu toch de mol is geworden heb ik alsnog heel veel goed...... ik zal dan Meta voorspellend zijn, al aan zien komend dat hij de mol zal zijn geworden ::jaja::

Maar ik ben een eenvoudig mens dus ik houd het nog even in dit universum: Emanuelle ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #206 Gepost op: 17-04-2022, 22:38:25 »
Als ze uiteindelijk een kandidaat blijkt te zijn (en daar lijkt het behoorlijk op) kun je haar na opdracht 2 van vandaag nog steeds een kluns noemen, maar zeker niet dom. 5* juist, niet zo gemakkelijk. Wel interessant hoeveel pasvragen ze heeft ingezet.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #207 Gepost op: 17-04-2022, 22:41:36 »
Die intuïtie zit wel goed bij Manu, heel knap gespeeld! @VK volgens mij kun je pasvragen bij De Mol niet meenemen naar de volgende aflevering. Alle vijf dus al ingezet.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #208 Gepost op: 17-04-2022, 22:45:34 »
Vond ook heerlijk om te zien hoeveel lol ze hier in had  ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #209 Gepost op: 17-04-2022, 22:48:29 »
Knap gespeeld, 5 van 5 goed. Maar absoluut kandidaat.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #210 Gepost op: 17-04-2022, 22:49:01 »
. Wel interessant hoeveel pasvragen ze heeft ingezet.

Alle vijf heeft ze meteen moeten inzetten. Bij de Vlaamse mol kun je  pasvragen of vrijstelling met bewaren.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #211 Gepost op: 17-04-2022, 22:57:37 »
Als ze uiteindelijk een kandidaat blijkt te zijn (en daar lijkt het behoorlijk op) kun je haar na opdracht 2 van vandaag nog steeds een kluns noemen, maar zeker niet dom. 5* juist, niet zo gemakkelijk. Wel interessant hoeveel pasvragen ze heeft ingezet.
Mee eens ::jaja:: Ze is soms inderdaad wat onhandig, maar dom vind ik echt een te groot woord. Overigens vind ik die onhandigheid haar juist een hele leuke kandidaat maken ::love::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #212 Gepost op: 17-04-2022, 23:09:44 »
Ik vond haar enorm irritant, maar wel onwijs knap hoe ze alle kandidaten goed heeft ingeschat  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #213 Gepost op: 17-04-2022, 23:33:26 »
Ik krijg waarlijk geen hoogte van haar. Soms lijkt ze echt een gans - nu weer met dat openen van die koker - maar ze weet wel vijf kandidaten perfect in te schatten. ???
Woosie down?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #214 Gepost op: 17-04-2022, 23:34:57 »
Wat een ster ::rofl:: ::bravo::

Volgende week zal ze wel echt naar huis gaan toch? ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #215 Gepost op: 17-04-2022, 23:37:39 »
Ik vond haar enorm irritant, maar wel onwijs knap hoe ze alle kandidaten goed heeft ingeschat  ::bravo::

Super irritant weer en itt iedereen hier vind ik helemaal niet dat ze t slim heeft gedaan. Ze had iedereen moeten afknallen zodat ze verdenkingen op zich houdt. Dat kan ze nu echt shaken

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #216 Gepost op: 17-04-2022, 23:39:11 »
De koffertjesopdracht speelde ze toch enorm goed. Chapeau! Gok dat het een combinatie was van intuïtie en psychologisch fingerspitzengefühl (of ze is natuurlijk de mol en wist vande hoed en de rand). Ze deed dat ook met humor, erg leuk om deze kant van Emanuelle te zien.

Online Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #217 Gepost op: 17-04-2022, 23:40:38 »
Het openen van de koker in opdracht 1 vond ik typisch iets voor Emanuelle, het wat onhandige en 'domme' wat ze tot nu toe had, en ook erg verdacht daardoor, omdat ze dat 'domme' daar verder uit vergrootte. Maar in opdracht 2 weer totaal onmols. Als ze de mol zou zijn had ze wel iedereen afgeschoten lijkt me, je kan je er prima achter verschuilen dat je koste wat het kost pasvragen wil afpakken. Wat ze zelfs zelf nog aangeeft naderhand dat ze dacht dat anderen wel zouden denken dat ze sowieso iedereen zou afschieten. Had ze prima kunnen doen. Toch echt nog steeds een kandidaat denk ik

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #218 Gepost op: 17-04-2022, 23:41:27 »
Haar intuïtie was alleen goed als ze een kandidaat is. Als mol was deze compleet omgedraaid en dus helemaal verkeerd.

Los van of deze tactiek uberhaupt handig is als kandidaat.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #219 Gepost op: 17-04-2022, 23:41:45 »
Heel mooi hoe ze de koffers goed koos. Maar na het openen van het 500 kokertje, en haar hoogste positie als niet verdacht, dacht ik eigenlijk dat zij het spel ging verlaten.