Auteur Topic: [kandidaat] Emanuelle  (gelezen 17614 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #260 Gepost op: 21-04-2022, 10:29:24 »
Nee, dat is ze niet. Dat is Anke: https://be.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=72149.0

Ik weet niet waar jij de laatste tijd zit met je hoofd Lo, maar je bent de weg behoorlijk kwijt.   :P

Tegen de mainstream in. Ze LOopt wel vaker eens over naar de andere kant.

Jaaaaaa, ik ben zeer Belgisch nochthans, want ik heb een huisje beneden Luik met de familie.

Tu es très Belge!

Citaat
Nu ja, ik bedoel Pim Fortuin, die heeft heden een hele serie op TV. Die was toch ook van alle kanten wat, gehaat en geliefd. Populair!

Het (populaire) tv-programma 'het rad van Fortuin' draagt nu zijn naam.

Maar wat als Manu (als mol) hier even de pot flink moet spekken, om in de volgende afleveringen de pot leeg te trekken met haar 'onhandige' acties?

Zeker nadat Philip door twee afleveringen lang niet te mollen al de kassa heeft doen rinkelen...

22 vinkjes voor Manu ;-)

Aparte menseninteresse.

Citaat
Los daarvan: ze was zo blij toen ze zag wat er in Anke’s koffertje zat… ze kan niet de mol zijn, tenzij ze twee niveautjes beter acteert dan Frank Focketyn.

Dat is appelen met peren vergelijken. Doordat net iedereen weet dat ze niet kan acteren, kan ze net wel een goede mol zijn. Wat over-the-top.

Bij zo'n schietopdracht vraag ik me af wat ik zou doen als ik de mol zou zijn. Ik zou zeker niet iedereen zomaar afschieten (te verdacht), maar Anke zeker toch wel met die kans op +2000. En daarnaast de mensen die zich wat vreemd gedragen, zodat je ook een alibi hebt om te schiete

Exact. Wie Manu nog voor de nieuwe molkeuze niet had afgestreept, kan dat nu inmiddels wel doen.


Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #261 Gepost op: 21-04-2022, 16:48:40 »
Ik kan me opzich best voorstellen dat je als kandidaat gewoon denkt 'verdacht worden gaat me toch niet meer lukken, ik ga gewoon af op mijn gevoel en verder t de mol zo moeilijk mogelijk maken'

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #262 Gepost op: 24-04-2022, 22:20:26 »
Zonder pasvraag was ze normaliter degene geweest die naar huis was gegaan. En wéér ging er iemand noodgedwongen naar huis. Ze zal straks wel de winnaar van het spel worden...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #263 Gepost op: 24-04-2022, 22:21:19 »
Zonder pasvraag was ze normaliter degene geweest die naar huis was gegaan.

Waar baseer je dat op? ???

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #264 Gepost op: 24-04-2022, 22:30:58 »
Op het feit dat ze geen pasvragen had.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #265 Gepost op: 24-04-2022, 22:33:32 »
Ah, zo. Ja, dan kan een pasvraag soms het verschil maken.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #266 Gepost op: 25-04-2022, 22:05:13 »
Wat mij opvalt is dat de paniek op de klif super gespeeld op me overkomt .. anders dan haar waterpaniek. Naast anders voelt t onoprecht en gespeeld. Mss doet ze t expres om mols over te komen.. geen idee welke chocola ik van haar moet maken.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #267 Gepost op: 25-04-2022, 22:08:15 »
En het gekke is dat ze als de tijd om is, vraagt: 'Mag ik?'. ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #268 Gepost op: 25-04-2022, 22:46:13 »
 ::respect::
Wat een kandidate

Héél slim van Manu om Anke te ondervragen wat er boven en onder de -1000 stond om te checken of ze de waarheid zou spreken.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #269 Gepost op: 25-04-2022, 23:11:55 »
Zonder pasvraag was ze normaliter degene geweest die naar huis was gegaan. En wéér ging er iemand noodgedwongen naar huis. Ze zal straks wel de winnaar van het spel worden...
Dat vind ik wel heel makkelijk gezegd, een pasvraag maakt (zeker in deze fase) echt niet altijd het verschil

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #270 Gepost op: 26-04-2022, 02:47:11 »
Ze vertelde dus dat zij Sven wel vertrouwt maar die kwam in het vertrouwensspel als laatste. Tja dan moet Emanuelle wel heel erg op Yens zitten. Alleen lijkt het wel of meer nu naar Yens uitgaan.... Uma had ook al zoiets van: de mol zit hier niet bij mij aan de ketenen, dus is niet Emanuelle.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #271 Gepost op: 26-04-2022, 08:32:06 »
Uma had ook al zoiets van: de mol zit hier niet bij mij aan de ketenen, dus is niet Emanuelle.

En gaat  Uma dus afvallen vrees ik. De mol moet haast wel in de bomkamer zitten om het spel op gang te brengen. Manu vindt de eerste twee aanwijzingen, natuurlijk niet al te snel. Maar het moet wel gevonden worden anders krijg je geen leuke opdracht. Manu was er als eerste bij op de vraag wie er in de bomkamer wilde zitten. Alle verborgen hints wijzen ook op Manu, hoe moeilijk kan het zijn? Ik zit lekker comfortabel in deze lege tunnel en zie met veel genoegen toe hoe de andere tunnels een voor een instorten.  ;D

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #272 Gepost op: 26-04-2022, 09:44:00 »
Kun je me dan even uitleggen waarom de Mol 3000 euro verdiende bij de schietopdracht, in plaats van 3000 euro uit de pot te spelen? Dat is een verschil van 6000 euro! Poging om de titel 'slechtste Mol allertijden' binnen te slepen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #273 Gepost op: 26-04-2022, 09:51:44 »
Die 6000 euro is een kleine investering om de kandidaten en ook bijna iedereen hier op dit forum om de tuin te leiden. Je ziet het of je ziet het niet, 80% van dit forum heeft haar al afgestreept, geen slechte score voor de allerslechtste mol ooit.




« Laatst bewerkt op: 26-04-2022, 09:55:53 door the_wizard »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #274 Gepost op: 26-04-2022, 10:12:31 »
Er is ook nog een mogelijkheid dat Emanuelle (als mol) hier geen kennis had van de inhoud van de koffertjes en dus hier volledig op eigen inzicht de keuzes moest maken. Alles afschieten zou te veel opvallen. Dan dan is 3000 eur dus eigenlijk slecht inzicht en pech voor de mol, maar geen volledige diskwalificatie.

Offline the_wizard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #275 Gepost op: 26-04-2022, 10:19:17 »
Hoezo slecht inzicht? Geld afpakken betekent "ik ben de mol" op je voorhoofd plakken.
Nu staat er met grote letters "kandidaat" op haar voorhoofd, beter dan dit kan je je als mol niet wensen.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #276 Gepost op: 26-04-2022, 13:26:56 »
::respect::
Wat een kandidate

Héél slim van Manu om Anke te ondervragen wat er boven en onder de -1000 stond om te checken of ze de waarheid zou spreken.

Maar dat kon Anke toch gewoon van het rad aflezen?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #277 Gepost op: 26-04-2022, 13:40:54 »
En gaat  Uma dus afvallen vrees ik. De mol moet haast wel in de bomkamer zitten om het spel op gang te brengen. Manu vindt de eerste twee aanwijzingen, natuurlijk niet al te snel. Maar het moet wel gevonden worden anders krijg je geen leuke opdracht. Manu was er als eerste bij op de vraag wie er in de bomkamer wilde zitten. Alle verborgen hints wijzen ook op Manu, hoe moeilijk kan het zijn? Ik zit lekker comfortabel in deze lege tunnel en zie met veel genoegen toe hoe de andere tunnels een voor een instorten.  ;D

Ik ben t hiermee eens. Zonder code kan de hele opdracht niet beginnen en ze gaf wel heel snel haar voorkeurspositie aan terwijl de rest de info nog moest verwerken. Ze gedroeg zich ook onnatuurlijk op de klif bij t (niet) springen. In t aquapark kapt ze haar vriend snel af die zich volgens mij versprak. Hints wijzen naar haar.

Het is zoooo niet mijn mol vanwege die hoge bedragen en ze was echt de laatste die ik verdacht.

Ik weet niet zo goed wat ik van haar moet denken. Mn gevoel zegt dat ze de mol zou kunnen zijn. Maar Gilles gooide haar molactie dan wel open en bloot onder de bus. Allemaal onverklaarbare dingen als ze t wel blijkt te zijn.

Ik verdenk haar wel meer dan Yens iig

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #278 Gepost op: 26-04-2022, 13:57:59 »
In de bomkamer hebben ze als enige taak de voorwerpen goed schoonmaken. Ja, hoe kan je dan om alle inscripties heen? Dat gaat niet de hele opdracht gebeuren. Zou wel erg armoedig worden als alleen om dit stukje van de opdracht te beschermen de mol daar moet worden neergeplant. Ze is de beste wensmol maar helaas durfden ze haar niet de echte mol te maken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #279 Gepost op: 26-04-2022, 14:03:16 »
De mol moet haast wel in de bomkamer zitten om het spel op gang te brengen. Manu vindt de eerste twee aanwijzingen, natuurlijk niet al te snel. Maar het moet wel gevonden worden anders krijg je geen leuke opdracht. Manu was er als eerste bij op de vraag wie er in de bomkamer wilde zitten.

O jee, nog niet aan gedacht, maar de productie-assistent (sturen opdrachten) is inderdaad wel erg vaak de mol.

Maar bij Manu heb ik 0,0 (of nog minder, als dat kan) mol-vibes…….
Ze werd zelfs emotioneel toen ze “de juiste keuze maakte”  en Anke met haar 2K liet passeren.
Dat was toch gewoon hartstikke oprecht?

Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden