Auteur Topic: [kandidaat] Emanuelle  (gelezen 17610 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #300 Gepost op: 29-04-2022, 12:40:34 »
Ja, het zou prima kunnen. Niet heel spectaculair gemold nog maar dan krijg je weer zeurpieten zoals ik die het te duidelijk vinden dus het is lastig het goed te doen. ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #301 Gepost op: 29-04-2022, 13:12:35 »
Probleem blijft die relatieve 6000 euro in de pot...
Je zou toch verwachten dat ze dan nu ter compensatie grof geld uit de pot aan het spelen is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #302 Gepost op: 30-04-2022, 00:00:17 »
Poetst een aanwijzing half weg (Hazard)
Het maakt niet uit tegen wie Ronaldo meer doelpunten maakte. Als ze iets weg had moeten poetsen was of waren het wel andere woord(en).

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #303 Gepost op: 30-04-2022, 13:55:04 »
€2000 was weggespeeld voordat er clues uit de poetskamer kwamen, daar kan de mol zeker gestuurd en vertraagd kunnen hebben. Maar of dat Emanuelle was..?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #304 Gepost op: 30-04-2022, 19:28:08 »
Probleem blijft die relatieve 6000 euro in de pot...
Je zou toch verwachten dat ze dan nu ter compensatie grof geld uit de pot aan het spelen is.

Ja.  ::jaja::

En ergens zie ik het nog wel bij haar hoor; aangezien ze over mensenkennis beschikt, anders wordt ingeschat en kan acteren. En ik zou het ook leuk vinden als ze de mol zou zijn.

Bij de schiet-opdracht heeft ze het volgens mij te goed gedaan voor een mol en zou ze heel erg moeten compenseren om dat bedrag weer uit de pot te spelen.
Plus: ik denk nu aan de duik-opdracht. Blijkbaar was ze toen dusdanig bang dat ze te snel naar boven wilde gaan. Als 'nieuwe mol' sta je onder immense druk (zeker in deze uitzonderlijke situatie): zouden de makers, met die opdracht in het achterhoofd, het aandurven om Manu als mol te kiezen? Ik denk zelf dat het een te groot risico zou zijn.
Tja, ze zou prima kunnen acteren bij de klif maar ik denk zelf dat ze oprecht bang was (en dat zou ik zelf ook zijn hoor  ;D ); deze angst deed mij aan de duik-opdracht denken.

Dat alles maakt dat Manu bij mij nu toch onderaan komt als mol-verdachte. Maar ik laat mij graag verrassen hoor.  ;)
« Laatst bewerkt op: 30-04-2022, 19:31:38 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #305 Gepost op: 30-04-2022, 20:14:45 »
dan krijg je weer zeurpieten zoals ik die het te duidelijk vinden
Ja Heinz, eigen schuld. Alles is wat het lijkt, dat behoor jij na zoveel jaren toch te weten!  ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #306 Gepost op: 1-05-2022, 13:55:05 »
Nog even een wilde gedachte. We weten dat Emanuelle graag nepmolde. Zou ze Clemens niet gevraagd kunnen hebben om zich verdacht te maken bij de aqualand opdracht?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #307 Gepost op: 1-05-2022, 18:46:22 »
Dat lijkt me zeker niet onwaarschijnlijk.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #308 Gepost op: 1-05-2022, 19:11:35 »
Clemens wist niet van bankroet kokers. Als hij hem om deze reden toch opgepakt heeft vind ik dat wel top. Wat is Emanuelle toch een leuke kandidaat ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #309 Gepost op: 1-05-2022, 22:21:33 »
Emanuelle was niet mijn mol, maar wat heb ik van haar genoten!
Wat een prachtmens !  ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #310 Gepost op: 1-05-2022, 22:23:18 »
O ironie: had ik haar voor het eerst in weken niet als afvaller in de pool, vliegt ze er subiet uit!    ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #311 Gepost op: 1-05-2022, 22:24:13 »
O ironie: had ik haar voor het eerst in weken niet als afvaller in de pool, vliegt ze er subiet uit!    ::rofl::
Idd .. the story of my poollife  ::rofl::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #312 Gepost op: 1-05-2022, 22:24:19 »
Emanuelle was niet mijn mol, maar wat heb ik van haar genoten!
Wat een prachtmens !  ::bravo::

Het duurde even voordat het duidelijk was, maar inderdaad een leuke kandidaat en een gehaaide tante.

Ook jammer dat ze er uitligt omdat met haar in het spel de uiteindelijke molkeuze net wat gemakkelijker was geweest :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #313 Gepost op: 1-05-2022, 22:24:59 »
Heel jammer dat ze eruit ligt, leuke kandidaat (zoals eigenlijk allemaal) ::bravo::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #314 Gepost op: 1-05-2022, 22:26:54 »
Wat jammer dat Manu geen onderdeel is van de live-act (heel benieuwd wat dat wordt) volgende week. Erg leuke kandidaat! ::bravo::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #315 Gepost op: 1-05-2022, 23:31:29 »
Dat had het inderdaad helemaal afgemaakt ::rofl::

Maakt de finale wel wat spannender inderdaad. Ook ik heb enorm genoten van Manu, wat mij betreft de ster van het seizoen ::jaja:: ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #316 Gepost op: 1-05-2022, 23:43:52 »
Ah, jammer dat Emanuelle eruit ligt. Superleuk dat ze erbij was!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #317 Gepost op: 1-05-2022, 23:47:10 »
Tijdens de schietopdracht was ze echt subliem, heeft een kandidaat een opdracht ooit beter gespeeld tijdens de Mol? Had wel gedacht dat ze het spelletje meer doorhad, want toen we tijdens de intro te horen kregen dat ze al 2 keer mis zat (Op Yens en Anke), blijkt toch dat ze er flink naast zat.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #318 Gepost op: 2-05-2022, 08:59:11 »
want toen we tijdens de intro te horen kregen dat ze al 2 keer mis zat (Op Yens en Anke), blijkt toch dat ze er flink naast zat.
In Café de Mol bevestigt Emanuelle dat ze op één iemand heeft ingezet. Sven zat vol op haar en was door, dus niet zo verrassend. Maar op de vraag van een van de panelleden of dat een persoon was op wie ze in het begin (toen Philippe de mol was) heeft ingezet, zegt ze: 'Nee, eigenlijk niet'.

Ze is dus afgevallen op Uma of Sven, maar waarschijnlijk niet op Yens.

EDIT: En ze hoopt ook nog dat ze tòch goed zat, maar heeft in de gaten dat het wel raar is dat Sven wel door is. ('Misschien zat ik nog fouter'). Goed zitten als Uma de mol is, kan alleen als ze alle drie op Uma zaten en zij de slechtste was. Maar Sven zat niet op Uma. Het lijkt er dus sterk op dat ze op Sven is afgevallen.
(Disclaimer: ik weet niet hoeveel logica Manu er zelf op heeft losgelaten ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 2-05-2022, 09:12:33 door Molest »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emanuelle
« Reactie #319 Gepost op: 2-05-2022, 09:23:27 »
Jammer dat Manu er uit is!

Ik zou dan eerder verwachten dat ze op Uma zat. Gezien haar opmerking "misschien zat hij nog fouter". Sven zou dan toch de mol kunnen zijn. Yens en Uma zitten op Sven en gaan door, zij zat op Uma en vliegt er uit. Sven als mol zat op de afvaller. Wat ook nog eens prima past bij de quote van Philip aan het begin van de aflevering.