Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29524 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #60 Gepost op: 25-03-2022, 13:29:39 »
De enige met n afwijkende reactie is dus Philippe  ::vergroot::

We zien maar 5 kandidaten reageren in dit close shot.

Heb het gevoel dat Bert en Philippe nogal verdacht worden neergezet in de edit. 

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #61 Gepost op: 25-03-2022, 18:42:04 »
Mijn hoofdverdachten zijn Anke en Toon. Maar Toon maakt een wat onzekere en zenuwachtige indruk, zit de hele tijd aan zijn gezicht. Lijkt zich een beetje afzijdig te houden in de groep, wat passief ook. Hij kan er nog in moeten groeien, natuurlijk. Maar voorlopig lijkt me zo'n taak wel zwaar voor hem.

Anke daarentegen dadelijk heel zelfverzekerd en onderneemt actie, gaat zogenaamd vol voor de groep, zal al gauw sympathie kweken. Zij kan die rol uitstekend hebben.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #62 Gepost op: 25-03-2022, 21:37:26 »
Ook Toon en Anke

Bij Toon staat er wat meer spanning op.. voor mij is dat n extra molpuntje.

Phillipe ook nog op de radar (maar ging als 3e op die stelten en dat verwacht ik niet van de mol maar who knows)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #63 Gepost op: 27-03-2022, 12:26:03 »
Toon als enige echte optie op dit moment.
Gretel die aangaf dat zij eigenlijk niet snel wou vertrekken in de eerste proef maar dat anderen in de groep nogal pushten (terwijl dat in de edit anders leek) en Toon die dan in de biecht komt zeggen dat hij ook niet wist waarom, in combinatie met een verdenking richting Sven voor de roosjes als taartdrager (die hij zelf ook droeg). Behoorlijk wat cover up dus.
En 9 roosjes voor de Xe mol maakt samen mooi 19, de verjaardag die die avond ook gevierd werd.

Natuurlijk wel nog open blik naar enkele andere interessante mogelijke mollen, overwegend mannen.
Bij de dames zie ik het niet zo.
« Laatst bewerkt op: 27-03-2022, 12:34:33 door Molekule »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #64 Gepost op: 27-03-2022, 14:40:32 »
En 9 roosjes voor de Xe mol maakt samen mooi 19, de verjaardag die die avond ook gevierd werd.

Natuurlijk wel nog open blik naar enkele andere interessante mogelijke mollen, overwegend mannen.
Bij de dames zie ik het niet zo.

Zou leuke hint zijn naar Toon. Eens dat het een man is dit jaar. Ik houd het voor nu even op Philippe. Maar ook Toon, Sven en Bert zéér verdacht.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #65 Gepost op: 27-03-2022, 14:41:02 »
Ik blijf na aflevering 1 bij mijn eerste gevoel: Toon ::jaja:: Hij stond op de beste posities en het ging altijd mis. Hetzelfde geldt overigens voor Sven, maar van hem kan ik nog geen hoogte krijgen dus hem zou ik nog niet zo'n interessante mol vinden. Philippe is ook lekker verdacht maar daar wil ik nog niet aan vanwege het feit dat hij vorig jaar als (backup)kandidaat gecast was en niet als mol en omdat hij me onwillekeurig steeds doet denken aan Bas. Bert heeft het beste molprofiel qua acties (een brave kandidaat spelen in opdracht 1 maar aan tafel vervolgens wel pleiten dat Jens geen voordeel moet hebben, slecht liegen, lang treuzelen in het hokje), maar staat voor mij nu nog te veel in de schijnwerpers om een onverdachte mol te zijn.

Netto:
1. Toon
2. Bert
3. Philippe
4. Sven
5. Nele
6. Emanuelle
7. Anke
8. Yens
9. Uma
10. Jens
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #66 Gepost op: 27-03-2022, 14:45:31 »
Toon, Philippe en Sven
Het switcht per minuut wie er op 1 staat  :)

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #67 Gepost op: 27-03-2022, 14:49:08 »
Nog altijd geen flauw idee. Ik wilde eigenlijk overstappen op Philippe, maar die heb ik toch afgestreept.

Voor nu nog maat een rondje Yens dan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #68 Gepost op: 27-03-2022, 23:17:33 »
Bert

Op 2. Emanuelle
« Laatst bewerkt op: 27-03-2022, 23:29:14 door Nat007 »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #69 Gepost op: 27-03-2022, 23:23:31 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 2:

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #70 Gepost op: 27-03-2022, 23:26:59 »
Yens en Manu opeens n stuk verdachter. De enigen die elkaar opeens openlijk niet vertrouwden zodat er misschien later 2000 weggespeeld zou worden.
Manu hierin t meest verdacht. Zij komt in mijn top.
El leon  ::)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #71 Gepost op: 27-03-2022, 23:57:08 »
Ik ga er nog eens goed over nadenken en ik kom volgende week zondag met een antwoord.
...óf niet!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #72 Gepost op: 28-03-2022, 00:01:07 »
Yens en Manu opeens n stuk verdachter. De enigen die elkaar opeens openlijk niet vertrouwden zodat er misschien later 2000 weggespeeld zou worden.
Manu hierin t meest verdacht. Zij komt in mijn top.
El leon  ::)
Komt ineens een gedachte bij me op: Wat als ze hebben afgesproken om te spelen dat ze elkaar niet vertrouwen?  ::vergroot::
Het blijft wel raar dat ze allebei zo wantrouwend deden, maar wel voor een volle JA gingen..

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #73 Gepost op: 28-03-2022, 00:03:55 »
Heeft iemand weleens de ontwikkeling in kaart gebracht van in hoeverre op dit forum de uiteindelijke mol per aflevering van de recente Belgische seizoenen verdacht werd? Vraag me af of daar een patroon in te ontdekken is.  Is op zijn minst interessant, net als de ontwikkeling van verdenkingen van het tv kijken publiek. Maar ook erg veel werk…..
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #74 Gepost op: 28-03-2022, 00:11:07 »
Voor nu blijf ik nog bij Bert, maar misschien dat ik nog wel switch naar Sven of iemand anders als ik al wat meer heb kunnen nadenken.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #75 Gepost op: 28-03-2022, 00:12:28 »
Niets posten is ook laf. Nele of Emanuelle dan maar.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #76 Gepost op: 28-03-2022, 00:22:58 »
De briefing houdt me bezig, er is een reden waarom de mol denkt dat hij of zij door de mand is gevallen, maar waarom. Een te overduidelijke mol-actie (Sven die het heel slecht doet tegen de piraat?). Raar overkomen tijdens de duo-eliminatie (Yens of Manu?). Genoeg om over na te denken. En blijkbaar heeft bijna niemand de mol door als we de briefing mogen geloven.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #77 Gepost op: 28-03-2022, 00:42:38 »
Bert of Sven.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #78 Gepost op: 28-03-2022, 00:45:58 »
De mol moest bij de Rots zitten en Yens of Emanuelle moet de mol zijn van hoe het toneelstukje is opgezet

Yens,

Maar ik blijf Nele meenemen

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #79 Gepost op: 28-03-2022, 08:35:02 »
Na Gretel is met Toon opnieuw mijn molverdachte naar huis …
Ik heb geen idee nu.

Wat me ook opvalt, de reacties bij de eliminaties maar ook bij de start van de proeven worden heel beperkt en strak gehouden. Je kan er nauwelijks iets uit afleiden.