Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29373 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #240 Gepost op: 13-04-2022, 19:18:37 »
Bij gebrek aan info .. en toch iemand moet invullen.. ga ik voor degene die ik t minst waarschijnlijk acht en daarom mss een goede keuze is voor de productie.

Anke

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #241 Gepost op: 13-04-2022, 19:30:43 »
Ik doe maar weer eens een molwissel...  ;D
Van Uma naar Anke.

Komende aflevering ga ik extra letten op Anke, Uma en Bert.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #242 Gepost op: 13-04-2022, 20:46:24 »
Ik denk (nog steeds) dat Bert het het meest 'in zich' heeft om naturel te blijven en goed te liegen, zoals ook wel uit de acteersessies bleek. De vraag is of hij het heeft willen worden bij het gesprek met Gilles.

Manu zou op basis van haar eerdere gedrag prima weg kunnen komen met 'dom' of impulsief gedrag, dus daar zou ze goed op kunnen bouwen als ze gekozen is als mol. Als ze echt zo goed kan liegen als ze zelf vindt (en ook wel Frank Focketyn), dan zou ze de ideale mol zijn.

Yens was eigenlijk wat mijn eerste gevoel zei bij het zien van de reacties op het scherm. Ik ga ervan uit dat de beelden hoe dan ook eerlijk gedeeld worden (en de weergave niet afhankelijk was van of de mol zijn pokerface goed wist te behouden) dus zijn lachje bij het zien vond ik verdacht. Gilles leek zijn manier van spelen wel interessant te vinden.

Sven lijkt ook wel in de smaak te vallen bij Gilles. Ik kan moeilijk hoogte krijgen van hem en dus ook niet inschatten of hij goede molkwaliteiten heeft of niet.

Ook Uma kan ik niet peilen en dat is misschien ideaal voor een mol. We zien weinig van haar mollicitatie.

Ook van Anke zien we weinig. Ze staat onderaan m'n lijstje, ik denk omdat ze tot nu toe niets 'gespeeld' heeft in het spel. Plus de acteerprestaties waar iemand het over heeft.

Kortom, ik denk er nog even over na.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #243 Gepost op: 13-04-2022, 20:55:27 »
Ik ben er ook nog niet uit. Ik stond op het punt voor Bert te kiezen maar toen zag ik de vooruitblik naar aflevering 5 weer en daarin doet Bert een mogelijke molactie en wordt benadrukt dat hij gek bezig is of iets van die strekking. Lijkt me een rare introductie van je nieuwe Mol.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #244 Gepost op: 13-04-2022, 21:10:43 »
Van Bert en Uma werd in het voice-over stukje op de boot nog eens extra benadrukt dat ze zo
stressbestendig zijn. (Zoiets, de exacte bewoording weet ik nu even niet). Nu switchen naar iemand die op die manier al als “geschikt” wordt aangeduid lijkt me misschien te veel een give-away.



Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #245 Gepost op: 13-04-2022, 21:38:08 »
Van Bert en Uma werd in het voice-over stukje op de boot nog eens extra benadrukt dat ze zo
stressbestendig zijn. (Zoiets, de exacte bewoording weet ik nu even niet). Nu switchen naar iemand die op die manier al als “geschikt” wordt aangeduid lijkt me misschien te veel een give-away.
Ach, je bent de eerste die het op dit forum noemt, dus zo gemakkelijk is het dan niet hoor ::joehoe:: ;D
...óf niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #246 Gepost op: 14-04-2022, 11:09:53 »
Nieuwe schot voor de boeg: Uma!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #247 Gepost op: 14-04-2022, 13:43:11 »
Ja toch ook Uma, na alle gifjes tig keer bekeken te hebben.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #248 Gepost op: 14-04-2022, 14:36:26 »
Tjonge, mijn tunnel gaat door alle gebeurtenissen ineens van heel rustig naar zowat overbevolkt!   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #249 Gepost op: 14-04-2022, 14:43:19 »
Dat is vaak een teken dat je moet veranderen ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #250 Gepost op: 14-04-2022, 15:59:39 »
Nouja, het is nog gebaseerd op helemaal niets natuurlijk. Het spel gaat weer op reset
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #251 Gepost op: 14-04-2022, 16:29:47 »
Helemaal niets is ook een beetje overdreven. Je hebt de gezichtsreacties, Manu waar twijfel over is door de gekende reden, Sven die mogelijks te emotioneel is, Anke die haar matige acteerprestaties wordt verweten, Bert die niet wilde. Maar we gaan inderdaad de aflevering moeten afwachten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #252 Gepost op: 14-04-2022, 16:31:07 »
Voor mij is het gebaseerd op niets, los van gevoel. Laat ik het daar op houden  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #253 Gepost op: 14-04-2022, 19:25:51 »
Voor mijn administratie (en voor mijn fans zoals FS):

Na aflevering 1 zei ik Philippe ::bravo::, na aflevering 2 zei ik Philippe ::bravo::, na aflevering 3 zei ik Sven ::ohno::.

Nieuwe ronde, nieuwe Mol, nieuwe kansen.

Mijn stem na aflevering 4 voor de Mol X 2.0 gaat naar Sven. 8)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #254 Gepost op: 14-04-2022, 22:20:31 »
Nog altijd Bert  ::bravo::

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #255 Gepost op: 14-04-2022, 22:31:02 »
Mijn stem na aflevering 4 voor de Mol X 2.0 gaat naar Sven. 8)

Yes, de mijne ook.

Ik was er bijna vier afleveringen van overtuigd dat ie molkwaliteiten heeft, dat verandert niet...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #256 Gepost op: 14-04-2022, 23:32:52 »


Na aflevering 1 zei ik Philippe ::bravo::, na aflevering 2 zei ik Philippe ::bravo::, na aflevering 3 zei ik Sven ::ohno::.


Goed gedaan.  ::ok::
Op zich wel logisch toch om na afl.3 van mol te wisselen? Ik had Philippe na afl. 2 in mijn top 3 staan (hij was niet mijn hoofdverdachte, maar ik vond hem wel verdacht)

Door afl. 3 heb ik hem ook weggestreept, omdat Anke twijfelde of ze de juiste persoon hadden gevonden en hij haar niet naar de verkeerde persoon heeft gestuurd (wat prima had gekund als mol). Zal toen wel komen, denk ik dan, dat hij niet lekker in zijn vel zat en het spel daardoor niet meer kon sturen.

Dus mijn complimenten aan iedereen die Philippe wel op 1 had staan.  ::ok:: Heel knap als dat tot het eind was. Maar na afl 2 op nummer 1 zetten vind ik ook goed gezien. Dat is mij dus niet gelukt, bij lange na niet.  ;)

Ik moet nog steeds aan het idee wennen dat het hele spel weer opnieuw begint.  ::rofl::
En ik heb geen idee waar de nieuwe mol om gekozen is. Gaat het om iemand die het meest stabiel overkomt, dan Anke (ondanks dat ze geen actrice lijkt, maar ze weet haar kalmte te bewaren; goede eigenschap voor een mol die onder stress moet opereren), Uma of Bert.
Als de productie een niet al te voorspelbare mol wil kiezen, dan Yens of Emanuelle.
En Sven is degene die niet het achterste van zijn tong laat zien; dat kan ook handig zijn.

Daarom heb ik nu Anke gekozen.  ::jaja::

« Laatst bewerkt op: 15-04-2022, 12:26:04 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #257 Gepost op: 15-04-2022, 14:42:08 »
Er is nog maar 1 kandidaat waarvan ik me niet kan voorstellen dat ze het geworden is, maar dat heb ik al eens eerder ten onrechte gedacht bij Elisabet. Dus nu als schot voor de boeg een keer op Anke gestemd :)

Meest waarschijnlijk - als ze het dus niet te veel op onvoorspelbaarheid gooien - lijken me Uma, Yens en Sven.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline tumtum22

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #258 Gepost op: 16-04-2022, 15:30:28 »
Mijn schot voor de boeg is Manu.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #259 Gepost op: 16-04-2022, 20:43:58 »
Ik ga weer voor Uens.
Graven, graven, graven...