Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29463 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #300 Gepost op: 19-04-2022, 09:59:42 »
Wat een verrassende poll hier. Ik stem Sven en verwachtte hem wel hoog maar ik was slechts de 7e.

Toegegeven dat ik halverwege ook aan Anke zat te denken omdat ze zo onder de radar bleef. Kwam nauwelijks aan bod tijdens het hele water avontuur. Ik dacht toen alles voorbij was, hoe ziet die partner van haar eruit?! Had geen enkele rol van betekenis. Dus erg mols. Maar dat werd wel anders bij het schietspel. Ze doet alles kandidaats, schiet de tegenstanders af, brengt zelfs 2000 euro in het laatje en bovenal: geniet het vertrouwen van de groep met 60 minuten.

Kortom, zij is niks veranderd. Sven en ook Yens zijn wel mega verdacht. De kandidaten zien blijkbaar iets van een stemmingswisseling. Emanuelle had het daar ook over. Twee zijn van gedrag veranderd. Sven is het meest verdacht. Sven is de mol.

Als kandidaat zou ik juist mijn gedrag veranderen om zo op te vallen en verdacht te zijn. Ik vond de molbriefing gewoon niet bij Sven passen. Eerst erg droog en emotieloos overkomen, maar dan wel opgelucht dat hij het zijn broer kan vertellen?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #301 Gepost op: 19-04-2022, 11:19:55 »
Ja, dat gevoel heb ik na een nachtje slapen toch ook
Ik zag ook niet veel verandering in Sven. En hij was ook nog eens de minst vertrouwde kandidaat, geen beste molkeuze van Gilles.

Juist Yens en vooral zijn vriendin waren wel een stuk zenuwachtiger. Ik heb het nog eens zitten nakijken maar dat hele stuk met die 1000 en 500 kokers klopt niet bij hun, en dan speelt Yens ook nog eens Productieassistent bij het kaartenhuis...... ik zit het hele seizoen al op Yens dus ik blijf bij hem, ik hoop dat hij ook telt voor de pool voor de vorige afleveringen  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #302 Gepost op: 19-04-2022, 11:23:24 »
Helaas niet Lo. Maar ik begin inmiddels ook richting Yens te kruipen.

Wat een prachtig en bijzonder molseizoen is het toch. ::cheerleader::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #303 Gepost op: 19-04-2022, 11:28:52 »
Ik geloof Emanuelle ook wel als ze zegt dat ze Sven juist WEL vertrouwt, net wanneer die is komen aanrennen met het koffertje. En ze is geinstrueerd, ze snapt dat een kandidaat met pasvragen aankomt en een mol met geld. Dus ze schiet Sven af en Yens laat ze door. Ze biecht ook dat ze 2 kandidaten verdenkt van mol zijn. Dat zijn dus Yens en Anke. Die komt nog heel ver met ook die pasvragen op zak ::love::!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #304 Gepost op: 19-04-2022, 11:31:33 »
Ja, Emanuelle speelt het weer slimmer dan menigeen lijkt te denken.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #305 Gepost op: 19-04-2022, 13:09:57 »
In elk ander spel heeft ze het perfect gespeeld.
Maar dit is de Mol en ze heeft kandidaat op haar voorhoofd geschreven.
De 1 vindt dat slim.. me not so much

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #306 Gepost op: 19-04-2022, 13:16:54 »
Jezelf verdacht maken is maar één manier om het spel te spelen. Ook als het duidelijk is dat je kandidaat bent kan je het slim spelen toch? Maar goed, we dwalen af. De hoofdvraag van dit topic is al interessant en moeilijk genoeg.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #307 Gepost op: 19-04-2022, 13:18:02 »
Het komt vaak zat voor dat de finale 1 kandidaat heeft die overduidelijk kandidaat is. En ik zag haar geen een pasvraag inzetten dus die komt wel in de finale. Het finale opzetje van de edit is mij al duidelijk. Sven zal op het einde toch ook voor Yens gaan, de andere dames zullen de komende weken afvallen. Uma op Anke, dan is de rol van Anke uitgespeeld en vertrekt zij ook.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #308 Gepost op: 19-04-2022, 13:23:54 »
Jezelf verdacht maken is maar één manier om het spel te spelen.

Bij jezelf kandidaat op je voorhoofd schrijven is in t spel nooit handig. Vraag maar aan Jan Kooijman die tijdens de lasergame al t geld pakte en er daarna vrij snel uitvloog omdat niemand hem meer verdacht. Hij ligt er nog steeds wakker van zei hij ooit  ::rofl::

Anyway.. terug on topic.. wie is het.. ben er alleen zeker van dat t Manu niet is. Verder iedereen nog op de radar  ::)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #309 Gepost op: 19-04-2022, 13:26:07 »
Waarom? Ze geniet wel mooi het meeste vertrouwen en pakt er 5 pasvragen mee om de finale te bereiken.

Als je zelf maar de goede mol in het vizier hebt kun je verder volle bak kandidaat zijn en 3000 euro in de pot spelen. Of vanuit Belgian Mol gezien zelfs 6000 (want geen -3000). Hoezee!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #310 Gepost op: 19-04-2022, 13:38:49 »

ik zit het hele seizoen al op Yens dus ik blijf bij hem, ik hoop dat hij ook telt voor de pool voor de vorige afleveringen  ::rofl::

Ik had Yens ook als schot voor de boeg, vanwege het door veel mensen opgemerkte toneelstukje van Gilles De C. bij de bekendmaking van de kandidaten, waar Gilles het nodig vond om de aandacht van Yens naar een andere kandidaat te verleggen, met een van a tot z gescripte grap.

Goed om dat terug te kijken  ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #311 Gepost op: 19-04-2022, 13:43:36 »
Ik omdat hij onder de grond begon maar ik zat daar natuurlijk helemaal fout mee  ::rofl::. Is dat stukje van Gilles van na afloop van de opnames?

Ik vind het komisch dat ik met Emanuelle meega. Die zat ook al VOOR mol 2.0 op Yens en zit dat nu nog steeds. Haar partner Yens  ::hypocriet::

Zij heeft echt mensenkennis dus zij zag de potentie al direct in hem en is er niet meer vanaf te slaan. Goede meid ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #312 Gepost op: 19-04-2022, 13:45:34 »
Ik omdat hij onder de grond begon maar ik zat daar natuurlijk helemaal fout mee  ::rofl::. Is dat stukje van Gilles van na afloop van de opnames?

Ja, de 1e Café De Mol.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #313 Gepost op: 19-04-2022, 14:31:41 »
En ik zag haar geen een pasvraag inzetten dus die komt wel in de finale.

 ???  Pasvragen zijn bij de Mol toch altijd voor de eerstvolgende test en niet mee te nemen naar een volgende?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #314 Gepost op: 19-04-2022, 15:00:09 »
Ik heb geen idee, is dat zo? Ik kijk De Mol eigenlijk nooit want het is lastig te ontvangen, en Cafe de Mol al helemaal niet  ::ohno::  :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #315 Gepost op: 19-04-2022, 15:37:38 »
Ik heb geen idee, is dat zo? Ik kijk De Mol eigenlijk nooit want het is lastig te ontvangen, en Cafe de Mol al helemaal niet  ::ohno::  :-[

Dat is zo.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #316 Gepost op: 19-04-2022, 15:54:50 »
In dat geval is Yens zijn tactiek des te sterker. Hij probeerde met alle machten Uma en Bert zover te krijgen dat ze geld zouden insteken. Dan was er dus 6000 uit de pot gegaan volgens jouw berekeningen. Emanuelle had zeker geschoten want ze had dan nog maar 2 pasvragen gehad en zou beslist ook niet willen dat een ander ook maar 1 pasvraag zou krijgen. In feite koopt ze zich dan een vrijstelling met die 6000 euro.

Voor Anke beredeneerd, had ze moeten snappen als mol dat ze doorgelaten zou worden bij 5 pasvragen die je niet kan meenemen naar de volgende ronde. Die zorgt gewoon voor 4000 de pot in...... mol-af.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2022, 15:57:08 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #317 Gepost op: 19-04-2022, 22:40:24 »
Ik ga voor nu voor Uma

Yens en Sven als backup
Anke en Emanuelle denk ik niet
You'll never walk alone

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #318 Gepost op: 20-04-2022, 00:08:50 »
Nog steeds Yens!   ::love::
Ma how zeg!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #319 Gepost op: 20-04-2022, 09:22:50 »
Ik ga nu voor Sven.
Met Manu als de underdog en absolute wensmol.  ::bravo::