Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29346 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #340 Gepost op: 22-04-2022, 17:44:54 »
Yens

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #341 Gepost op: 23-04-2022, 10:27:18 »
Sven of Emannuelle.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #342 Gepost op: 23-04-2022, 11:26:31 »
- wisselt de mol maar weer eens om -

Van Anke naar Uma;
Uma heb ik in het begin ook weleens het meest verdacht. Nu maar weer opnieuw.  ::rofl::

Maar ik moet zeggen dat ik het lastig vind: geen tunnelvisie sinds afl. 1 dit keer.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #343 Gepost op: 23-04-2022, 12:07:36 »
Ik volg je Liendert!
Lo la li leendert, dit geldt nog meer voor Sven! Die kwam al direct met het meeste wantrouwen uit de bus. En kreeg notabene volle vertrouwenspunten van Emanuelle (douze points) dus dat betekent dat de andere 3 hem 0 hebben gegeven. Vooral de mol wil hier niet laatste eindigen.

Dus volg ik jouw theorie dan wordt Sven met stip op 1 in de realiteit het meest verdacht gevonden. Toch blijkt uit de Wie verdenkt Wie dat Anke onrealistisch het meest verdacht wordt gevonden. Ze staat notabene als meest vertrouwde op het veld, maar in de biechten heeft iedereen het over Anke als mol. Nepmol.

De edit gaat nu uit naar een exit van Uma en daarna vlak voor de finale Anke in de Wie verdenkt Wie. Ik ben benieuwd naar wie je kijkt als Uma inderdaad nu afvalt, Leendert.

Ik ben het de hele tijd al met je eens geweest dat ik de keuze van de productie niet sterk vind; ik had liever gezien dat ze de meest onverdachte kandidaat mol hadden gemaakt: Emanuelle dus. Ze hebben echter veilig gekozen maar daarop wel al het mogelijke gedaan om dit te verdoezelen (stemming zo laten uitkomen dat Sven laatste werd, in de testbiechten is zogenaamd Anke door iedereen enorm verdacht, enz.).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #344 Gepost op: 23-04-2022, 16:56:25 »
Ik ben er nog steeds niet uit. Alles (en vooral zijn ogenschijnlijke voorkennis van opdracht 5.2) wijst op Yens, maar alles is me iets teveel. :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #345 Gepost op: 23-04-2022, 18:36:03 »
Ik zit in Yens echt geen mol. Het gaat toch opvallen als hij als grootverdiener van de groep ineens niets meer of veel minder gaat bijdragen voor de pot? ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #346 Gepost op: 23-04-2022, 18:36:41 »
Ik weet t ook niet. Ik ga maar voor Sven voor nu

Edit: nee toch maar Yens  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-04-2022, 19:39:39 door FS »

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #347 Gepost op: 24-04-2022, 07:59:06 »
Uma of Yens

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #348 Gepost op: 24-04-2022, 09:22:49 »
Ik ga nog maar een keer voor Sven. Met een glansrol voor hulpmol Kristof en een voorzichtige keuze bij het pasvragenspel omdat hij al de meest verdachte kandidaat was.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #349 Gepost op: 24-04-2022, 11:50:10 »
Anke en Yens, voor geld gaan, dat uit de pot kan gaan, maar door beide fout aangepakt aan de finish. Yens zegt dat Sven pasvragen heeft en Anke vindt het ok om Uma af te schieten.
Emanuelle maakt totaal de foute keuze als mol. De eerste of eerste 2 zou ik doorlaten, de rest knal ik af.

Sven of Uma dan.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #350 Gepost op: 24-04-2022, 12:40:06 »
Ik ga terug naar mijn allereerste mol: Yens

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #351 Gepost op: 24-04-2022, 14:10:20 »
Ik ga mee met de beredenering van mocemole.
Met voor mij een potloodstreep door Sven, omdat hij megaverdacht is in de groep en hij daardoor bij 5.2 weinig kon uithalen. Lijkt mij dan wat minder logisch dat de makers hem als mol hebben gekozen? Wel heb ik bij hem molvibes bij 5.1. Dus het kan best zijn dat ik hem toch terug ga zetten als verdachte (afhankelijk van aflevering 6).  ::rofl::
Maar voor nu: Uma dus.

Voor de volledigheid deze volgorde:
1. Uma
2. Sven
3. Yens
4. Anke
5. Emanuelle
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #352 Gepost op: 24-04-2022, 14:47:38 »
Ik blijf bij Yens.
Uma en Sven zie ik toch echt wel allebei bang kijken bij de eliminatie terwijl ze op hun scherm wachten.
Manu is het niet.
Anke is iets lastiger af te strepen, maar vooralsnog zie ik in haar toch geen mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #353 Gepost op: 24-04-2022, 15:43:11 »
Ik blijf nog even bij Yens. Op basis van de laatste opdracht verwacht ik de mol bij Yens, Anke of Sven, waarbij ik Anke een opmerkelijke keuze zou vinden en Sven een saaie. Ik kan niet helemaal rationeel verantwoorden dat het Yens moet zijn, maar hij heeft wel een interessant spel op gang ::vergroot::
...óf niet!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #354 Gepost op: 24-04-2022, 17:17:34 »
Ik kies voor Yens.

Met name op basis van de 'vertrouwen'-opdracht: het aanzetten tot geld pakken in de groep met zo veel mogelijk kans op geld uit de pot bij afschieten.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #355 Gepost op: 24-04-2022, 18:00:34 »
Met twijfel, maar ik ga ook voor Yens.

Ik vond hem en ook zijn vriendin vaak net iets te gemaakt kandidaatse opmerkingen maken. En ook de manier waarop hij de vijfde letter verpestte vond ik verdacht.
De 1000 euro kiezen vond ik ook verdacht. Kijk mij eens aan de pot denken.Had ie daar niet liever afgeschoten worden? Deed hij daar wel genoeg zijn best voor?

Daarom twijfel ik nog, ook omdat hij bij dat toneelspelen niet zo goed presteerde.
Op naar  afl 6 ::vergroot::.
« Laatst bewerkt op: 24-04-2022, 18:15:19 door Lonneke*L »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #356 Gepost op: 24-04-2022, 19:26:11 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 6:

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #357 Gepost op: 24-04-2022, 19:32:37 »
Ik ga voor Uma als mol deze week. :)

Yens lijkt me zeer onwaarschijnlijk (toen ze in die banden van die waterbaan gingen was hij alleen met zijn partner en die waren serieus die puzzel aan het oplossen om een geldkoker van 500 euro te verdienen. Ze hadden ook gewoon daar niets kunnen doen en ze waren niet in de buurt van andere deelnemers dus geen reden om uit te sloven), al sluit ik Yens nog niet uit.

Manu lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat ze twee geldkandidaten door liet.

Anke ligt er wat mij betreft wat dik bovenop, maar het zou kunnen.

Sven is ook op de radar. Doordat Sven loog over zijn jokers (wat daarna aan het licht kwam) kweekte hij een soort wantrouwen bij Manu, misschien met het doel dat Manu daarna niemand meer zou vertrouwen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #358 Gepost op: 24-04-2022, 20:17:59 »
Ik ben toch voor 2e keer op rij voor Anke gegaan 🤞

vind haar het meest mols reageren op belangrijke momenten (executie, bekendmaking rol partner opdr 5.1, molkeuze afl. 4)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #359 Gepost op: 24-04-2022, 20:45:16 »
Geen idee nog...

Yens is het meest mols samen met zijn vriendin maar ligt het er niet te dik bovenop?
Sven is nog steeds mysterieus met zijn pokerface maar zou hij als meest verdachte kandidaat meteen gaan liegen in 5.2?  Alle ogen zijn nu nog meer op hem gericht.
Uma wordt deze aflevering uit de wind gehouden, verdacht?
Anke doet teveel goed en neemt haar felle houding van afl. 1 weer aan.
Manu is het meest onmols maar ik zie wel een heel andere Manu dan in de eerste 4 afleveringen. Ze leek er wel zin in te hebben in aflevering 5.

Ik heb nog niemand afgeschreven, hoop da afl. 6 meer duidelijkheid geeft.