Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29348 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #580 Gepost op: 8-05-2022, 16:55:49 »
Philippe had ik nog niet als mol, maar wel een spoor naar blauwe blouse en blauwe polo, dat kostte tijd met zoeken. Dus Anke of Philippe.

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #581 Gepost op: 8-05-2022, 17:03:38 »
Uma.

Een rode vlag-momentje voor mij om (na aflevering 7) van Yens af te stappen was dat hij openlijk zei dat hij zonder blinddoek langs de rode knop was gelopen. Zoiets doet een mol niet.

In mijn ogen waren de tranen (als ze er al waren) van Uma bovenop het dak een fake toneelstukje. De blinddoek afdoen en afgeschoten worden, een mooie molactie denk ik.

Sven had ik al doorgestreept.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #582 Gepost op: 8-05-2022, 17:19:34 »
Lastig, lastig, zoals altijd bij de Vlaamse Mol.

Sven: een enorme pokerface, bij hem is echt niets af te lezen. Sven heeft een brede algemene ontwikkeling, veel zelfvertrouwen en is heel stabiel (mentaal). Ik kan me goed voorstellen dat de crew na Philippes afscheid voor de degelijke en stabiele Sven heeft gekozen. Wat mij tegenhoudt is dat hij voor mijn gevoel nog (te) veel goed doet. Ik wil niemand afschrijven op 1 opdracht (bij de Vlaamse mol hoeft de mol niet alle opdrachten te saboteren), maar de bedopdracht had hij met gemak slechter kunnen doen.

Yens: enorm verdacht, al toen hij kandidaat was. Vrolijk, doet gekke onverwachte dingen. Yens heeft voldoende durf om de mol te kunnen en willen zijn. Tegelijkertijd staat de rol van mol bijna op zijn voorhoofd geschreven en is het bijna te overduidelijk en opvallend om hem mol te maken. Yens zou een prima bliksemafleider zijn voor de echte mol, maar ook gewoon een mollende mol kunnen zijn die steeds erger gaat saboteren omdat hij toch niet wordt gecorrigeerd (fluitopdracht).

Uma: heeft het spel vanaf het begin gespeeld als mol (vertelde ze zelf al). Ze speelt het spel met durf en plezier. Ze lijkt enorm fanatiek, maar tegelijkertijd maakt het haar ook niet echt uit als een opdracht mislukt. Dat zou een prima molstrategie kunnen zijn. Uma is de ene keer zeer opvallend aanwezig en de andere keer juist weer erg op de achtergrond. Dit past wat mij betreft prima bij een mol.

Kortom: het gaat voor mij tussen Yens en Uma, maar als ik eerlijk ben zou ik van niemand echt enorm verbaasd zijn als ze het zouden zijn.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #583 Gepost op: 8-05-2022, 18:12:49 »
Yens zou leuk zijn maar is het denk ik niet. Ook al melkt hij een geit om daarmee nog rogo marron triangolo en circulo te verwisselen.

Ik heb Sven gestemd, want dan zijn we mooi op het verkeerde been gezet. Met bv zijn Emanuelle verdenking. En de actie op het hippie bed heeft uitleg nodig, maar daar is ook makkelijk een draai aan te geven.

Ik vrees een hint en een verborgen mol en een hypnotiseur met de kleur blauw.
Als Uma het is dan heeft zij het prima gedaan en toneelgespeeld als de beste, behalve in de opdrachten want neptranen en Bert/Ernie komt niet molwaardig over. Geeft niet.
Tussendoor wel altijd kandidaat. Het vals getokkel op de ukelele zou ik wel leuk vinden. En het meegaan in de verkeerde voorzetten van Yens.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #584 Gepost op: 8-05-2022, 19:19:12 »
Ik moet toch een keuze maken, al vind ik Uma soms kandidaats reageren, ik neig nu toch het meest naar haar!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #585 Gepost op: 8-05-2022, 19:24:26 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan de finale:

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #586 Gepost op: 8-05-2022, 20:05:28 »
Eens met joligmolletje. Het zal tussen Yens en Uma gaan, denk ik. Ik zit nog steeds volop in de Uma-tunnel, maar mij verbaast het niet als Yens de mol is.

En dan zul je zien dat het toch Sven is.  ;)

Edit: ik kan live niet kijken.  :\'(  (vanuit NL en geen VPN)
Dus mocht Uma toch niet de mol zijn, dan meld ik mij later bij de juiste tunnel.
Veel plezier voor de mensen die het wel kunnen volgen!
« Laatst bewerkt op: 8-05-2022, 20:18:32 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #587 Gepost op: 9-05-2022, 11:38:37 »
Klopt Lonneke. Ik kreeg daarnaast ook de indruk dat de productie graag wilde dat er toch minimaal één deelnemer werd afgeschoten. Tja, wie kan dat dan beter zijn dan de Mol?
Die daarna een mooi toneelstukje met krokedillentranen opvoert. Ik verheug me nu al op de beelden van de briefing waarin we Gilles aan Uma zien vragen 'Denk je dat je zou kunnen doen alsof je verdrietig bent?'


Ik denk dat de kans nu aardig groot is dat we aanstaande zondag daadwerkelijk gaan zien dat Gilles aan Uma vraagt of ze kan voorwenden verdrietig te zijn. Ze kan serieus vrij goed toneelspelen, want hele volksstammen dachten dat ze echt huilde.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #588 Gepost op: 9-05-2022, 11:41:04 »
Nou ik had toch duidelijk n gifje geplaatst dat ze nephuilde .. ze had niet eens natte ogen oid  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #589 Gepost op: 11-05-2022, 00:19:08 »
Nou ik had toch duidelijk n gifje geplaatst dat ze nephuilde .. ze had niet eens natte ogen oid  ::rofl::

Nou, inderdaad!  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)