Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 234962 keer)

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #160 Gepost op: 14-01-2024, 09:14:17 »
Eerste reactie: Jeroen. Niet veel dingen in beeld maar kan goed en wordt erg uit de wind gehouden.

Tooske was mijn nr 1 vorige week, maar ik zie kleine dingen die minder goed passen.

Wild cards: Kees, Fons, Justin, Rian.

Niet zo verdacht: Anne, Rosario

Maar het kan na wat dieper nadenken er weer helemaal anders uitzien.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 14-01-2024, 11:26:30 »
Ik blijf bij Tooske.
In de Molympische proef kon ze van de zijlijn toekijken hoe i.h.b. Kees en Fons de opdracht verknoeiden.
In de tweede proef werd in beeld gebracht dat ze voorstelde om te gaan zitten. Kan typische misleiding zijn ...
En moest het verhaal van Justin - waarvan we mogen weten dat hij zelf die 250 euro verduisterde - mee helpen verklaren waarom een aantal kandidaten op Tooske zitten?

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 14-01-2024, 11:59:25 »
Eerste reactie: Jeroen. Niet veel dingen in beeld maar kan goed en wordt erg uit de wind gehouden.

Tooske was mijn nr 1 vorige week, maar ik zie kleine dingen die minder goed passen.

Wild cards: Kees, Fons, Justin, Rian.

Niet zo verdacht: Anne, Rosario

Maar het kan na wat dieper nadenken er weer helemaal anders uitzien.

Jeroen bleef toch steeds zitten bij opdracht 2, ook terwijl kees vroeg kunnen we nog iets doen toen zei jeroen nee kees we kunnen niks doen, als mol had je was je dan toch opgestaan en had je iets ondernomen??

Ik vind tooske de enige die nog overblijft maar sor/rosario zou ook nog kunnen vooral omdat hij weinig in beeld is gebracht (zelfde als jeroen) en ik ga echt lachen als kees de mol blijkt te zijn.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #163 Gepost op: 14-01-2024, 12:20:52 »
Na een nachtje erover te hebben geslapen, heb ik mijn stem veranderd van Jeroen naar Justin. En wil die stem  in ieder geval volhouden tot volgende week.  ;)

Jeroen vind ik nog steeds verdacht, maar het viel mij gisteren ook op dat hij netjes bleef zitten (al kun je dat natuurlijk altijd doen als je de mol bent, zolang de anderen maar opstaan). En hij was mega-onopvallend. Uit de wind houden is prima, maar helemaal niks laten zien?

Waarom Justin? Ik vond hem verdacht op de berg (dat geldt voor meer waaghalzen); er moet gerommeld zijn met foute antwoorden. Maar ik vind hem vooral over-acteren. Zeker bij de eerste opdracht in deze afl. En dan met een grote grijns de vlam ontsteken (omdat de opdracht is mislukt)? Best wel mols. Dat gedoe met de pot was wat té, denk ik. Maar ik geloof dat hij zin had om het vuurtje wat op te stoken.
En dan de allereerste opdracht in afl. 1: daar moet hij wel goed in zijn.

Hoofdverdachten voor nu: Justin.
Misschien de mol: Jeroen, Tooske?
Absolute wensmol: Kees (lijkt me fantastisch als hij onherkenbaar door het feest loopt)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 14-01-2024, 13:20:59 »
denk dat de mol bij het zwembad ook weer geregeld wil zitten, want het is leukere tv als de podcast steeds onderbroken wordt i.p.v. een "mexicooooo" zonder einde. Dus ja, Jeroen en Tooske nemen vaak initiatief tot zowel staan als zitten. Precies wat de bedoeling is lijkt mij.  Bij de kaartjes hebben we niet alles gezien want Fons heeft op een gegeven moment heel veel kaartjes dus hoe (on)gecontroleerd heeft hij die in handen gekregen.
Dat is waar. Jeroen gaat er echter ook echt bij liggen. Maar we weten niet of de muziek al start als 1 persoon opstaat, of pas allemaal. In het eerste geval kan hij lekker liggen als er toch andere mensen staan. De mol weet natuurlijk ook dat de andere 3 zwembadgangers nadat Rik de clou heeft verteld terug gaan denken wie er veel wou zitten of juist staan.

Er vanuit gaande dat de mol twee keer op de verstopte molplek zat, schilders en zwembadgasten, blijft alleen Jeroen over. En hij wordt ook nog behoorlijk uit de wind gehouden door de regie. Misschien op dit moment een geloofwaardigere mol dan Anna.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 14-01-2024, 16:18:04 »
denk dat de mol bij het zwembad ook weer geregeld wil zitten, want het is leukere tv als de podcast steeds onderbroken wordt i.p.v. een "mexicooooo" zonder einde. Dus ja, Jeroen en Tooske nemen vaak initiatief tot zowel staan als zitten. Precies wat de bedoeling is lijkt mij.
::jaja::
Het gevaar was groot dat de groep overal opdrachten ging lopen zoeken, maar Tooske leidde dat gelukkig in goede banen. Ze was daar m.i. meer sturend in dan Jeroen. Nadruk leggen op geduld, en niet als kippen zonder kop handelen. Precies zoals ze de avond tevoren al aan tafel had zitten verkondigen. Met het oog op deze opdracht?

En dan haar reactie bij het scherm, handen voor het gezicht. Geen duidelijke spanning en opluchting erna, zoals je bij de anderen (Anna bv.) wel zag. Ze leek meer gespannen op het bed met Justin toen bleek dat er 250 euro miste. Is ook niet fijn voor haar, als ze de Mol is.

Verder een rustige tweede aflevering, nadat ze vorige week zoveel schermtijd kreeg. Ik teken bij voor Tooske.

Offline Cornelis

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 14-01-2024, 16:41:13 »
Ik ga nog altijd voor Jip, gewoon omdat het nog altijd in theorie kan.

Ze heeft in aflevering 1 met haar communistische plan duidelijk een 'handje geholpen' hoewel dat plan uiteraard niet helemaal verliep zoals gehoopt. En het vraagteken in aflevering 2: 'Afgelopen?' vind ik intrigerend. Wat betekent dit? Het lijkt voor haar afgelopen, maar wellicht is dat helemaal niet zo door de topito's en de vrijstelling voor aflevering 3 die  aan het einde van volgende week wellicht vergeven wordt aan een van de drie afvallers. Jip komt dan als gelukkigste uit de strijd  ::).

Het is lastig na 24 seizoenen nog iets nieuws te verzinnen en dat zou een mol met een rood scherm wel zijn  ::tandpastasmiley::. Het is bovendien het laatste seizoen van Rick. Je mag wel 'een big bang afscheid' verwachten en ik hoop dat dit het is. We zullen het zien volgende week.
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 14-01-2024, 17:58:42 »
Fons was mijn schot voor de boeg mol, ik wilde iig goed op hem letten. Na de aflevering vond ik dat ik een andere Fons had gezien dan zoals ik hem van TV ken. Verdacht dus.

Na het herbekijken kwam Tooske bovendrijven maar zoals ik al eerder aangaf vertrouw ik de hoeveelheid schermtijd die ze krijgt niet. Ze acteert  en in het molboekje vertelt ze ook dat ze wel aardig kan acteren. Ze doet dat ook in de biechten. Ik herken dat van Kroongetuige. Naarmate de week vordert zakt ze op mijn lijstje.

Mysterieuze Jeroen dan maar eens onder de loep nemen?

Vooralsnog stijgt Fons!

Voor nu staat Fons bovenaan!
Zijn lichaamstaal spreekt boekdelen...
Tooske verdwijnt langzaam van mijn lijst en een andere mol zie ik nog niet

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #168 Gepost op: 14-01-2024, 18:11:15 »
Tooske, who else?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #169 Gepost op: 14-01-2024, 18:34:38 »
Rian.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #170 Gepost op: 14-01-2024, 21:30:23 »
Anna of Kees

Rian sluit ik niet uit.
Fons, het kan.

Justin eerder niet.
Rosarius, Tooske lastig.

Jeroen, nee.

Offline Molshoop_

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 14-01-2024, 21:43:14 »
Tooske en Anna springen er een beetje uit.

Ik sluit nog niemand uit, maar in Rosario en Jeroen zie ik voorlopig geen mol.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #172 Gepost op: 14-01-2024, 22:59:22 »
Ik blijf bij Anna of Fons
Meer L

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #173 Gepost op: 15-01-2024, 09:49:15 »
Ik denk nu Jeroen. Deed behoorlijk mollig op het terras.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #174 Gepost op: 15-01-2024, 10:48:20 »
Het kan echt nog alle kanten op met de (naar ik vermoed) molvriendelijke montage, maar ik verdenk Tooske, daarnaRian en wensmol is Fons

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 15-01-2024, 11:21:20 »
Toch fons, al vond ik het er in het stadion wel erg dik bovenop liggen. In de anderen zie ik het voorlopig echt niet.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 15-01-2024, 13:39:40 »
RIAN, steeds op Molpositie

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #177 Gepost op: 15-01-2024, 13:48:10 »
RIAN, steeds op Molpositie

Dat wel, maar doet er toch beperkte dingen mee.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #178 Gepost op: 15-01-2024, 16:30:07 »
Ik ga voor het eerst dit seizoen met enige overtuiging een tunnel in. Justin!  ::vergroot::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #179 Gepost op: 15-01-2024, 16:46:31 »
George
After all those years do you still think you can tell heaven from hell