Het is wat ik al zei...de eerste aflevering geeft altijd giga veel informatie. De 2e en de volgende afleveringen weinig. Ik snap dus niet dat je op basis van de 2e aflevering overstapt op een ander. Het is nu eenmaal niet evenredig verdeeld. Achteraf gaat de edit zeggen: je had het toch al kunnen weten in aflevering 1

Nou ja, het zit in mijn hoofd vrij dicht bij elkaar. Er zijn een paar kleine dingen waardoor ik het net ietsjes minder in Tooske zie (zoals ze omgaat met het verdwenen geld en dat ze een keer voorstelde om te gaan zitten). Maar na wat nadenken is er ook genoeg (misschien wel meer dan Tooske) dat tegen Jeroen spreekt.
Tooske en Jeroen zijn zo’n beetje de enige twee die de traditonele moltactiek van een beetje subtiel saboteren en onder de radar vliegen volgen.
Rians mogelijke molacties zijn per saldo ook redelijk subtiel, maar haar hele manier van doen is wat abrupt (en het totaal gebrek aan reactie op een groene scherm past niet bij een mol).
Justin zou niet zo subtiel meer zijn met het verdwenen geld (klein bedrag, net voor test, kan een dubbelbluf zijn, maar nadat Jeroen KidV dat in het jubileumseizoen ook een klein bedrag liet verdwenen, zou dat wat riskant zijn).
Kees en Fons zijn allesbehalve subtiel. Kees zou indrukwekkend zijn (het geld verdiend door zijn falen bij de speeddate zou een mogelijke investering zijn in zijn imago als kluns). Fons heeft daar bovenop andere minpunten (zijn ingewikkelde onnodige leugen over wat hij gestemd had na de speeddate, hoe nadrukkelijk hij bij de Molympische spelen in beeld gebracht wordt).
Ik wil best in geloven in Rosario als mol, maar ik heb nog geen enkele mogelijke molactie gezien. Anna redde de opdracht bij het speeddaten, wat nog steeds de enige onmiskenbaar positieve bijdrage van een kandidaat in dit spel is.
Dus tsja. Jeroen of Tooske.