Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 275045 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #860 Gepost op: 26-02-2024, 15:33:06 »
Fons is de mol. Nepmollen was niet aan hem besteed, dat was constant in-your-face-mollen, nog nooit eerder vertoond, schaamteloos. Toch een keer de 'dit is zoo overduidelijk, dat kan hem niet zijn"-mol. Een mooie laatste voor Rick.
Het interessante is hoeveel kandidaten hij hiermee daadwerkelijk om de tuin heeft geleid.
Leuk dat hier heel veel molloten op winnares Anna zitten  ::bravo::

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #861 Gepost op: 26-02-2024, 15:37:21 »
Lig nog onder de brokstukken van de Rian tunnel maar ga nu verder voor Anna.

Ik lig naast je... heb vandaag zelfs nog op Rian gestemd bij de testvraag in de app.  ::tandpastasmiley::
Heb echt werkelijk geen idee nu.
Ik hoop op Kees of Rosario. Ik vrees Anna. Fons heb ik uitgesloten.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #862 Gepost op: 26-02-2024, 17:22:58 »
Fons is de mol. Nepmollen was niet aan hem besteed, dat was constant in-your-face-mollen, nog nooit eerder vertoond, schaamteloos. Toch een keer de 'dit is zoo overduidelijk, dat kan hem niet zijn"-mol. Een mooie laatste voor Rick.
Het interessante is hoeveel kandidaten hij hiermee daadwerkelijk om de tuin heeft geleid.

Je haalt me de woorden uit de mond.    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #863 Gepost op: 26-02-2024, 17:26:45 »

Amen!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #864 Gepost op: 26-02-2024, 18:15:17 »
Gelukkig Rian op tijd losgelaten, na die 2000 euro kon dat echt niet meer.

Ik hoop vooral Fons

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #865 Gepost op: 26-02-2024, 20:31:19 »
Anna. Kees closed.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #866 Gepost op: 27-02-2024, 03:25:02 »
Ik lig naast je... heb vandaag zelfs nog op Rian gestemd bij de testvraag in de app.  ::tandpastasmiley::
Heb echt werkelijk geen idee nu.
Ik hoop op Kees of Rosario. Ik vrees Anna. Fons heb ik uitgesloten.

Had ik live gekeken, had ik haar op het laatste moment afgestreept. Maar ja, ik keek enige uren later  ::tandpastasmiley::

Kees valt volgende week af denk ik, de enige waarvan we de verdenkingen kregen. Verder denken we hetzelfde. Wie weet hebben we het weer verkeerd ;)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #867 Gepost op: 27-02-2024, 08:40:40 »
Ik gok als Anna de mol is, Fons de winnaar wordt.

Is mijn andere hoofdverdachte de mol: Rosario wint Anna.

Zou ineens toch Fons zijn dan wint Anna ook.

Mijn gok is Anna (zij is hartstikke slim) is de mol of de winnaar.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2024, 08:43:24 door Mol1991 »

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #868 Gepost op: 27-02-2024, 08:41:47 »
FONS!

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #869 Gepost op: 27-02-2024, 08:48:35 »
Molduel Anna vs Anna?  ::)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #870 Gepost op: 27-02-2024, 11:08:19 »
Ik vind het wel opvallend dat er nog zoveel molloten op Fons zitten. Ik zie niet in hoe Rian en Kees zo ver kunnen komen door elkaar te verdenken, terwijl er kandidaten uit zijn gegaan (Tooske, Jeroen) die Fons hoog op hun lijstje hadden staan. Dit is nog los van de andere argumenten die behoorlijk tegen Fons spreken.

Ik zou het leuk vinden hoor om er volledig ingetuind te zijn, maar ik zie niet in hoe Fons het nog kan zijn.

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #871 Gepost op: 27-02-2024, 11:34:55 »
Ik zie niet in hoe Rian en Kees zo ver kunnen komen door elkaar te verdenken, terwijl er kandidaten uit zijn gegaan (Tooske, Jeroen) die Fons hoog op hun lijstje hadden staan.

Er is toch wel vaker geknipt en geplakt met verdenkingen? Of iemand zit op de juiste persoon maar vliegt er uit omdat ze de test gewoon slecht maken.

Als ik het me goed herinner vloog
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
er in 2006 in aflevering 1 uit terwijl hij volgens zijn biecht op de juiste mol zat, en de rest van de groep het hele seizoen niet. Geen idee of er een reden bekend is hoe dat is gebeurd maar volgens mij zijn zulke dingen wel vaker gebeurd en om die reden zou ik daar niet al teveel uit concluderen.

Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #872 Gepost op: 27-02-2024, 12:10:07 »
Ik vind het wel opvallend dat er nog zoveel molloten op Fons zitten. Ik zie niet in hoe Rian en Kees zo ver kunnen komen door elkaar te verdenken, terwijl er kandidaten uit zijn gegaan (Tooske, Jeroen) die Fons hoog op hun lijstje hadden staan. Dit is nog los van de andere argumenten die behoorlijk tegen Fons spreken.

Ik zou het leuk vinden hoor om er volledig ingetuind te zijn, maar ik zie niet in hoe Fons het nog kan zijn.

Ik snap wat je bedoelt, ik hecht weinig/geen waarde aan de verdenkingen. Met de verdenkingen kan de regie gewoon super veel sturen qua montage, ik denk zelfs dat ze de voice-overs van paar afleveringen daardoor gebruiken om bepaalde mensen verdacht te maken, anders zou je na aflevering 3 al weten wie de Mol is puur door de verdenkingen. Dus daar rommelen ze mee volgens mij.

Ik kijk vooral naar hoe de kandidaten reageren en doen, hierin vind ik Fons dan het meest verdacht.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #873 Gepost op: 27-02-2024, 12:57:11 »
Verdenkingen kan je vaak wel enigszins verifiëren door te kijken naar het gedrag van de kandidaten. Dat Babs bijvoorbeeld Sor verdacht vond komt op meerdere momenten naar voren. Hoe ze een bondje met hem wil vormen en vertelt dat ze dit alleen wil doen omdat ze informatie wil en hem niet vertrouwd. Zo zijn er verschillende momenten waarop we Babs Sor in de gaten zien houden.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld Kees die Babs als mol noemde toen ze net terugkwam. De biecht zelf was niet concreet over dat hij Babs als mol zag en op Babs zou invullen en ook buiten de test lijkt Kees absoluut niet met Babs bezig te zijn als molverdachte. Daarvan geloof ik dus wel dat dit geplakt en geknipt is om Babs een optie te laten voor de kijkers.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #874 Gepost op: 27-02-2024, 12:58:37 »
Verdenkingen kan je vaak wel enigszins verifiëren door te kijken naar het gedrag van de kandidaten. Dat Babs bijvoorbeeld Sor verdacht vond komt op meerdere momenten naar voren. Hoe ze een bondje met hem wil vormen en vertelt dat ze dit alleen wil doen omdat ze informatie wil en hem niet vertrouwd. Zo zijn er verschillende momenten waarop we Babs Sor in de gaten zien houden.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld Kees die Babs als mol noemde toen ze net terugkwam. De biecht zelf was niet concreet over dat hij Babs als mol zag en op Babs zou invullen en ook buiten de test lijkt Kees absoluut niet met Babs bezig te zijn als molverdachte. Daarvan geloof ik dus wel dat dit geplakt en geknipt is om Babs een optie te laten voor de kijkers.

Inderdaad, soms mogen we ook niet te kritisch zijn. Zo kwamen de lijstjes in opdracht 1 van deze aflevering echt goed overeen met wat we uit de biechten hoorde de vorige afleveringen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #875 Gepost op: 27-02-2024, 16:51:53 »
Hoe dan ook: de mol van 2024 is geen beroepsacteur.  ::bravo::
Dat vind ik sowieso mooi.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #876 Gepost op: 27-02-2024, 18:15:17 »
Inderdaad, je hebt knippen en plakken in de verdenkingen, maar dat Rian volledig op Kees zat (en al een tijdje zat) staat toch niet ter discussie?

Dat zou dan moeten betekenen dat ze toevalligerwijs altijd net ook een paar vragen op Fons had ingevuld, en dat oa Jeroen en Tooske juist Fons helemaal niet verdachten, terwijl dat juist wel zo in beeld kwam. En dat ook nog terwijl Fons al vanaf aflevering 1 behoorlijk mollerig overkomt en dat dit zeker door de andere kandidaten is opgemerkt ("je gooit zand in de motor").

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #877 Gepost op: 27-02-2024, 18:25:46 »
Inderdaad, je hebt knippen en plakken in de verdenkingen, maar dat Rian volledig op Kees zat (en al een tijdje zat) staat toch niet ter discussie?
Ook in dit topic is er kennelijk verwarring over, maar Rian zei in haar biecht heel duidelijk dat ze op twee personen zou inzetten en dat waren Fons en Kees.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #878 Gepost op: 27-02-2024, 18:27:46 »
Klopt, ze zijn dit jaar heel open en eerlijk in alles.... nepmol=mol jaartje, dus
FONS!
Natuurlijk!

Maar ik maak me intussen wel een beetje zorgen over de aftermath.Zoals de manuitwenen al zei, zo'n nepmol KAN gewoon niet. Tja, ik hoop toch een beetje dat we nog van Fons mol kunnen genieten maar ik vrees het ergste nu ik de massa naar Anna zie gaan, die staat in de app nu OOK eerste. Wat nu als zij het niet is maar Fons, gaat iedereen dan wel vrolijk mee?

Ik zal je zeggen, ik zou het ECHT knap vinden als Anna het is. Super! Ze heeft me er mooi in laten trappen dan met haar mimiek. Heel naturel, heel primair.

Ze is eigenlijk een wensmol zoals Sor en Kees ook. Dus laat maar komen. Fons is het, een ander zou me zeer verbazen, maar dat ontvang ik graag ::bravo:: ::jaja::
De Blondine is de Mol :)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #879 Gepost op: 27-02-2024, 18:32:22 »

Bij mij in ieder geval niet. Voor mij is dit echt wel een reden geweest om de Kees-tunnel te verlaten.
Normaal gesproken verlaat ik tunnels (zo vlak voor de finale tenminste) meestal pas als ze écht helemaal ingestort zijn.  ;D Maar zelfs voor mij is het niet logisch om Kees nog als moloptie te zien.

Het enige wat heeeeeeeel misschien nog kan (mocht Kees de mol zijn) is dat Rian haar testvragen op Kees belabberd heeft ingevuld, maar daar zie ik haar niet voor aan. Dus helaas: geen Kees. Maar wie weet gaat hij dit spel winnen.  ::ok::

Groeten uit de Rosario-tunnel.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)