Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 264588 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #900 Gepost op: 28-02-2024, 17:52:17 »
Mollenstreken heeft al een paar dagen “tunnelinstorting” op de socials op de agenda staan. Lavezzi: Rian zat op Kees en Fons. Betekent dat, dat ze allebei niet de mol zijn?

Dan is toch de climax van de uitzending dat dan uitgerekend de grootste tunnel Anna in gaat storten? En anders kees die zo lang op 1 stond (landelijk Avrotros - app)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #901 Gepost op: 28-02-2024, 18:21:28 »
Ik ga voor Fons.

Offline Mimitje

• Forumlid
« Reactie #902 Gepost op: 28-02-2024, 19:28:25 »
Mijn gevoel zegt fons. Alle afleveringen.

Maar het lijkt erop dat Sor op Anna door is gegaan. Dus ik ben bang dat ik het fout had en het Anna is...

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #903 Gepost op: 28-02-2024, 22:17:49 »
Dan is toch de climax van de uitzending dat dan uitgerekend de grootste tunnel Anna in gaat storten? En anders kees die zo lang op 1 stond (landelijk Avrotros - app)
Mollenstreken
Kees 16
Fons 15
Rosario 13
Anna 7
Waar jij die grootste tunnel Anna van dan haalt is mij een raadsel.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #904 Gepost op: 28-02-2024, 23:08:08 »
Wat zijn dit voor cijfers fox?

Landelijk verdenkt volgens de wie is de mol app 35% Anna op dit moment. Kees volgt met 30%. Een stuk minder verdacht zijn Sor met 18 en Fons met 17.

Daarnaast zit zo ongeveer elke you tuber op Anna intussen en zie je hier op het forum ook heel veel tunnelaars op Anna. Dus wat dat betreft heeft Mollem wel gelijk.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #905 Gepost op: 28-02-2024, 23:26:13 »
Dan is toch de climax van de uitzending dat dan uitgerekend de grootste tunnel Anna in gaat storten?

Hier begin ik ook rekening mee te houden.  ::jaja::
Overigens zie ik Anna er ook voor aan dat ze gaat winnen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #906 Gepost op: 28-02-2024, 23:57:09 »
Dat zijn de cijfers van mollenstreken.
Mollem reageerde op een post van mij over mollenstreken cijfers.
Hoe kan daar een Anna tunnel instorten als Anna daar het minst verdacht wordt?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #907 Gepost op: 29-02-2024, 00:00:45 »
Hier begin ik ook rekening mee te houden.  ::jaja::
Overigens zie ik Anna er ook voor aan dat ze gaat winnen.

Gezien het verloop van dit seizoen bereid ik me voor op helemaal niets wijzer worden zaterdag.

Mijn onderbuik zegt dat we dan weten dat Fons en Anna op elkaar zitten en Kees en Sor en dan kunnen we nog een hele week speculeren  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #908 Gepost op: 29-02-2024, 00:14:09 »
Tot nu toe heb ik telkens het verloop fout.  ::rofl:: Al vermoed ik wel dat we van 1 kandidaat te horen krijgen dat degene niet de mol is.

- Anna zit grotendeels op Fons en een klein beetje op Sor, denk ik.
- Kees moet op zoek naar een andere mol. Ik denk dat hij voor Sor of Fons gaat.
- Fons verdenkt vooral Anna
- Sor zit volgens mij op zichzelf.  >:D

Als het klopt dat Sor de mol is (tja, daar kan ik natuurlijk ook nog naast zitten  ::rofl:: , maar ik vind het wel de meest waarschijnlijke tunnel): dan denk ik dat het nog spannend gaat worden tussen Kees en Anna voor de winst. Misschien dat ze een van beide bekend gaan maken als winnaar? Of gewoon zeggen dat 1 vd 4 in ieder geval niet de mol is. Ik ben benieuwd.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #909 Gepost op: 29-02-2024, 00:25:14 »
Ik verwacht hoogstens een ‘jij bent niet de winnaar’, ‘jij bent niet de verliezer’, ‘jij bent niet de mol’ scenario. Maar gewitutnie.

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #910 Gepost op: 29-02-2024, 10:37:55 »
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen en wellicht is het al 100x gezegd, sorry dan.
Ik hoor zojuist bij Trust Nobody de podcast dat behoorlijk veel mensen ziek zijn (geweest). 40 van de 50 mensen hadden een parasiet..
Vind ik ook wel opvallend. Heb er nog geen conclusies uitgetrokken, maar zou wel te maken kunnen hebben met het weinig aantal opdrachten bijvoorbeeld.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #911 Gepost op: 29-02-2024, 14:57:35 »
Dat zijn de cijfers van mollenstreken.
Mollem reageerde op een post van mij over mollenstreken cijfers.
Hoe kan daar een Anna tunnel instorten als Anna daar het minst verdacht wordt?

Misschien hoort er een 'mollenstreken'-topic te komen, waar het uitsluitend over de werkelijkheid binnen dat programma gaat. Excuus, ik haalde trends van ook buiten dit kinderprogramma erbij. Ik hecht zelf niet zoveel waarde aan de verdenkingen daar. Met alle respect voor Lavazza en die crew, die het toch erg leuk voor (jonge) kinderen doet.
Maar dan zal hij de Kees-tunnel bedoelen.

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #912 Gepost op: 29-02-2024, 15:52:50 »
Heeft iemand een idee in hoeverre deze poll in eerdere jaren een goede indicatie was van de mol? Oftewel: het feit dat hier de overgrote meerderheid op Anna stemt, is er dan een grote kans dat zij de mol ook daadwerkelijk is?

Nou ken ik natuurlijk de uitspraak (in het verleden behaalde resultaten..."), maar toch ben ik hier erg benieuwd naar! Kan ik dit ergens terugvinden?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #913 Gepost op: 29-02-2024, 16:04:42 »
Ik verwacht hoogstens een ‘jij bent niet de winnaar’, ‘jij bent niet de verliezer’, ‘jij bent niet de mol’ scenario. Maar gewitutnie.

Zou ook kunnen hoor.
Waar ik ook nog rekening mee houd, is dat Kees toch nog bekend wordt gemaakt als verliezend finalist. Hij wordt landelijk gezien ook erg verdacht, dus misschien kan daar ook een tunnel-instorting komen? (wat ik niet hoop hoor, maar ik denk wel dat er iets gaat gebeuren dat tunnels overhoop haalt)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #914 Gepost op: 29-02-2024, 16:08:31 »
Heeft iemand een idee in hoeverre deze poll in eerdere jaren een goede indicatie was van de mol? Oftewel: het feit dat hier de overgrote meerderheid op Anna stemt, is er dan een grote kans dat zij de mol ook daadwerkelijk is?

Nou ken ik natuurlijk de uitspraak (in het verleden behaalde resultaten..."), maar toch ben ik hier erg benieuwd naar! Kan ik dit ergens terugvinden?

Mijn ervaring is vaak inderdaad dat de overgrote meerderheid van dit forum op de goede mol zit. Of ik herinner het niet goed. Vaak zit ik daar niet tussen xd

Maar denk dat je bij de archieven van andere jaren het wel kan zien, maar weet niet hoe je daar komt.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2024, 16:10:19 door Mol1991 »

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #915 Gepost op: 29-02-2024, 16:18:21 »
Bovenin het scherm -> Realityseries, daar wat naar beneden scrollen, dan kom je alle oude WIDM & De Mol-seizoenen op een rijtje tegen. ;)

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #916 Gepost op: 29-02-2024, 16:22:30 »
In 2022 was de mol hier de minst verdachte kandidaat in de finale, maar dat was wel de uitzondering

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #917 Gepost op: 29-02-2024, 18:32:55 »
In België zat het forum er al een paar keer (al dan niet terecht) ferm langs. Maar volgens mij zijn we consistent in Nederland sinds 2012.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #918 Gepost op: 29-02-2024, 18:40:55 »
In 2022 dus niet: toen had Everon de minste stemmen van de drie. Daarvoor was de laatste keer dat de meerderheid van het forum in de finale fout zat 2009 (in de Nederlandse WIDM dus)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #919 Gepost op: 29-02-2024, 18:46:18 »
In 2022 was de mol hier de minst verdachte kandidaat in de finale, maar dat was wel de uitzondering
Ja door die ogen van Kim-Lian en dat vind ik nog steeds bijzonder. Ik heb haar geen seconde verdacht, omdat ik met haar opgegroeid ben door de Kids Top 20, daardoor kende ik haar gedrag door en door en nog wat programma's dat ik van aflevering 1 dacht dit ben jij gewoon hoe jij altijd bent. Maar toen kende ik Everon ook, maar alleen als acteur goed en toen zat ik op Fresia, maarja dat is alweer 2 jaar geleden. ;)