Vrijwel altijd valt mij in aflevering 1 iets op bij de mol. Soms maak ik daarna zelf een verkeerde keuze naar de mol maar het blijkt achteraf vaak een goed gevoel te zijn geweest.
O, dat herken ik. Bij Jan (en ook bij Everon) had ik echt het gevoel: er klopt iets niet. De actie met Ron was erg atypisch voor de mol, daar heb ik in het begin ook wel aan getwijfeld.
Dit jaar springen mijn verdenkingen alle kanten op. (Anna in het begin, heel even Justin, Jeroen, Kees, nu dus Rosario. Fons heeft ook altijd in mijn top 3 gestaan, geloof ik, lekker eenduidig

) Dat is meestal geen goed teken.

(want in eerdere jaren kwam ik dan uiteindelijk in de verkeerde tunnel terecht). De kandidaten die nu over zijn, kunnen in principe alle vier nog de mol zijn, ondanks dat er bij iedereen ook anti-molpunten te vinden zijn.
En eigenlijk heb ik nu ook niet echt een heel opvallend aflevering 1-moment gezien.
Wel krijg ik de indruk dat van Rosario vooral de molbiechten worden uitgezonden, wat ik verdacht vind. Hij zegt af en toe echt vreemde dingen. Dus misschien ook dit jaar: een wat atypische mol? (of ik zit er naast, ook een optie)