Auteur Topic: [WIDM] Evaluatietopic  (gelezen 117987 keer)

Offline Meraikol

• Forumlid
Re: [WIDM] Evaluatietopic
« Reactie #200 Gepost op: 6-02-2024, 12:09:31 »
Ik sla hier even op aan, want het zou natuurlijk niet zo moeten zijn dat de mol ontdekt wordt als ze gewoon de regels van een opdracht uitleggen. Natuurlijk laten ze het niet zien als er een ondubbelzinnige molactie wordt uitgevoerd, zoals stiekem geld weggooien. Maar hoe het geld verdeeld wordt in de bakjesopdracht is wel vrij basale informatie bijvoorbeeld.

Verder vind ik je positieve inbreng wel prijzenswaardig, maar ik weet niet of je observatie wel klopt dat de kritiek alleen komt van de mensen die alle beelden kapotanalyseren. Ik hoor ook wel wat gemopper van mensen die minder actief kijken en de kijkcijfers zijn voor WIDM-begrippen ook niet fantastisch dit seizoen. Dus ik denk wel dat er wat werk aan de winkel is voor de makers.

Ik snap alle opdrachten, zelfs met de summiere uitleg. Bv bij die gekleurde bordjes en vlaggetjes, al kijkende bedacht ik wat de bedoeling moest zijn (dmv die getallen de juiste gekleurde vlaggetjes opzoeken en van die kleuren de bedragen optellen), vond het juist wel leuk dat je zelf ook een beetje moest nadenken ipv alles klakkeloos voorgekauwd krijgen. Of bv dat het toch echt de bedoeling moest zijn dat de kandidaten moesten blijven zitten ipv die spelletjes spelen op dat terras. Niet dat dat leuke tv zou geven, maar ik vond het een vrij duidelijke aanwijzing van Rik. En juist wel leuk dat de kandidaten in twijfel werden gebracht en toch dingen gingen doen. Zo kijk ik er tegenaan he, heleboel anderen niet, dat weet ik!
Ik ken meerderen die het programma kijken zoals ik (wel gezellig kijken, klein beetje zoeken) en van hun hoor ik eigenlijk nooit echt kritiek. Tuurlijk wel eens over een bepaalde opdracht of dat de mol een bepaald jaar toch niet zo leuk was, maar niet de structurele kritiek wat ik hier lees. Dus dat is dan ook mijn referentiekader, misschien heb ik het compleet mis en zijn wij met een klein groepje de uitzondering haha.   

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #201 Gepost op: 6-02-2024, 12:36:11 »
....
Dus mijn tip: minder hard zoeken en alles willen analyseren, gewoon genieten van de mooie beelden, de chaos (ja, daar geniet ik van), de humor of spanning in sommige opdrachten. Met oppervlakkiger kijken is widm echt nog steeds een leuk programma en vallen de fouten, slechte montage, weinig speurwerk enz veel minder of zelfs niet op.

De opzet en het concept van het programma waardoor het zo'n groot succes is geworden is denk ik juist wel dat mensen willen meezoeken naar wie de mol is. Daardoor is het echt een interactief programma. Dat kan je inderdaad zo intensief doen als je zelf wilt, maar beperken door geen speurmogelijkheden te geven omdat anders alles gevonden zou worden is wel een ander uiterste.

Ik zie het wel meer met games, programma's en andere franchises dat wanneer iets groter en succesvoller wordt, dat de kwaliteit achteruit gaat want het grote publiek kijkt toch wel of koopt het spel toch wel. Betekent niet dat de kritiek op de kwaliteit ongegrond is of dat de diehard fans maar minder fanatiek moeten worden. Het ligt denk ik iets genuanceerder. Zeker als je kijkt naar de feedbackpunten. En ja dat wordt deels wel gevoed doordat er andere versies van de mol zijn, zoals die in België waarbij ze laten zien dat bepaalde dingen wel heel goed werken (minder biechten, meer voiceover met uitleg, overzichtjes per opdracht, gelaagdheid in opdrachten, onbekende mensen ipv BN'ers, opdrachten waarbij de cultuur van het land goed gebruikt wordt, twists die een impact maken op het spel etc.)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #202 Gepost op: 6-02-2024, 12:50:55 »
Wie is de Mol is geen Wie van de Drie. Natuurlijk kun je proberen om op basis van je onderbuik te bepalen wie er aan het liegen is, maar  je moet de Mol ook kunnen vinden door het spoor van het geld te volgen. Als we dan te weinig van de opdrachten zien, de spelregels niet begrijpen of de Molacties bewust niet in beeld mogen zien, dan blijft er weinig over om te speuren of te discussiëren.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2024, 12:52:37 door Pac »
...óf niet!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 6-02-2024, 13:12:36 »
Wie is de Mol is geen Wie van de Drie. Natuurlijk kun je proberen om op basis van je onderbuik te bepalen wie er aan het liegen is, maar  je moet de Mol ook kunnen vinden door het spoor van het geld te volgen. Als we dan te weinig van de opdrachten zien, de spelregels niet begrijpen of de Molacties bewust niet in beeld mogen zien, dan blijft er weinig over om te speuren of te discussiëren.

Precies, het is heel leuk dat het voor sommige mensen voldoende is om naar een spelregistratie te kijken, maar veel volgers zijn ooit aangehaakt omdat het om een spel in een spel gaat dat je als kijker mee kunt spelen. Ik ben niet van plan om toeschouwer te worden, als het programma structureel te veel gaat afwijken van de oorspronkelijke formule haak ik af.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #204 Gepost op: 6-02-2024, 13:15:56 »
Dus mijn tip: minder hard zoeken en alles willen analyseren, gewoon genieten van de mooie beelden, de chaos (ja, daar geniet ik van), de humor of spanning in sommige opdrachten. Met oppervlakkiger kijken is widm echt nog steeds een leuk programma en vallen de fouten, slechte montage, weinig speurwerk enz veel minder of zelfs niet op.

Maar hier is het ding: voor "oppervlakkig kijken" zijn al zo veel programma's. Letterlijk bijna alle andere amusements-televisie kun je oppervlakkig kijken. Het hele idee van Wie is de Mol is dat je kan meedoen. Als je dit programma oppervlakkig moet kijken, wat onderscheidt dit dan nog van Heel Holland Bakt of vul zelf maar wat in? En niet alleen dat, als je zelfs dit programma beter oppervlakkig kunt kijken, naar welk programma moeten we dan kijken als we heel erg houden van actief meespeuren?

De app, Moltalk, alles wijst er op dat het idee van de makers is dat wij actief meespeuren. Het is toch heerlijk dat er een programma is dat ook die doelgroep aanspreekt? Als je het speuren uit WidM haalt, verliest Nederlandse televisie een dimensie. Daarom gaat het ons (ik voel me zo vrij om voor de groep te spreken) zo aan het hart als de speurtocht niet de kern van het programma (meer) is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Meraikol

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 6-02-2024, 13:33:23 »
Ik zeg niet dat er helemaal niet meer gespeurd moet worden. Ik lees bv dit forum omdat er dingen gevonden worden die ik zelf niet gezien had, of dat er verbindingen wordt gelegd tussen dingen (bv titels, kleuren, getallen enz) en de mol. Dat vind ik leuk, geeft het programma net even wat extra's. Alleen tegenwoordig zijn er zo veel (hulp)middelen en computerprogramma's enzo waarbij je heel goed dingen kan ontdekken. Dus dan begrijp ik het dat dingen minder goed in kaart wordt gebracht. Dat frustreert sommigen (plus nog andere dingen), omdat er dan minder goed te zoeken valt. Dat snap ik, als dat de reden is dat je het programma kijkt, voor het speuren. Waar ik me dan vervolgens wel over verbaas is dat iedereen nog steeds alles tot op de bodem wilt uitzoeken, terwijl al jaren de kritiek is dat alles vaag en onvolledig in beeld wordt gebracht. Dat zal niet veranderen, dus je blijft gefrustreerd en misschien wel steeds meer, omdat het waarschijnlijk steeds vager wordt. Misschien toch jezelf afvragen hoe leuk je widm nog vind als je ieder jaar opnieuw teleurgesteld en gefrustreerd bent over het programma...Misschien moet ik mijzelf wel afvragen hoe leuk ik dit forum nog vind als ik steeds meer geïrriteerd raak door door alle, op hetzelfde neerkomende, kritiek. ;)
Maar goed, wat ik in mijn 1e post bedoelde is: voor de echte molloten lijkt het programma steeds minder leuk te worden, voor 'de gewone fans' waar ik mijzelf en het clubje om mij heen onder schaar is het nog steeds een geweldig leuk programma, ook dit seizoen.
Misschien moet ik mij gewoon afzonderen van dit forum haha.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 6-02-2024, 14:25:17 »
Ik zeg niet dat er helemaal niet meer gespeurd moet worden. Ik lees bv dit forum omdat er dingen gevonden worden die ik zelf niet gezien had, of dat er verbindingen wordt gelegd tussen dingen (bv titels, kleuren, getallen enz) en de mol. Dat vind ik leuk, geeft het programma net even wat extra's. Alleen tegenwoordig zijn er zo veel (hulp)middelen en computerprogramma's enzo waarbij je heel goed dingen kan ontdekken. Dus dan begrijp ik het dat dingen minder goed in kaart wordt gebracht. Dat frustreert sommigen (plus nog andere dingen), omdat er dan minder goed te zoeken valt. Dat snap ik, als dat de reden is dat je het programma kijkt, voor het speuren. Waar ik me dan vervolgens wel over verbaas is dat iedereen nog steeds alles tot op de bodem wilt uitzoeken, terwijl al jaren de kritiek is dat alles vaag en onvolledig in beeld wordt gebracht. Dat zal niet veranderen, dus je blijft gefrustreerd en misschien wel steeds meer, omdat het waarschijnlijk steeds vager wordt. Misschien toch jezelf afvragen hoe leuk je widm nog vind als je ieder jaar opnieuw teleurgesteld en gefrustreerd bent over het programma...Misschien moet ik mijzelf wel afvragen hoe leuk ik dit forum nog vind als ik steeds meer geïrriteerd raak door door alle, op hetzelfde neerkomende, kritiek. ;)
Maar goed, wat ik in mijn 1e post bedoelde is: voor de echte molloten lijkt het programma steeds minder leuk te worden, voor 'de gewone fans' waar ik mijzelf en het clubje om mij heen onder schaar is het nog steeds een geweldig leuk programma, ook dit seizoen.

In mijn bubbel zijn al enkele fans van het eerste uur afgehaakt, die zich niet ophielden op fora etc. Die zijn ergens in de afgelopen 5 jaar afgehaakt en teleurgesteld geraakt omdat de kern van het programma steeds minder overeind blijft. Opdrachten die niet haalbaar zijn, teveel troeven in het spel waardoor kandidaten de pot uit het oog verliezen etc. Zij wilden als kijker mee kunnen speuren en dat wordt met elk seizoen lastiger en dat was, zoals iemand anders zei, wat widm altijd heeft onderscheiden van andere spelprogramma's.

Ik respecteer jouw beleving van het programma, maar ik vind je kritiek richting de mensen die hiervan balen onterecht. Een programma waar mensen > 15 jaar plezier aan beleefd hebben stagneert en dat mag gezegd worden.

Ik ga ervanuit dat de productie dit forum ook bezoekt en baat heeft bij deze kritiek/feedback zodat zij deze punten mee kunnen nemen in de evaluatie van dit seizoen. Ik haak liever niet af, ik hoop dat het programma meer van het oorspronkelijke karakter terugkrijgt. En ik ben niet de enige, de commentaren op dit forum lezende.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #207 Gepost op: 6-02-2024, 14:31:33 »
Misschien moet ik mijzelf wel afvragen hoe leuk ik dit forum nog vind als ik steeds meer geïrriteerd raak door door alle, op hetzelfde neerkomende, kritiek. ;)

Je bent natuurlijk nu ook in het evaluatietopic waarbij de insteek is om te evalueren over het programma en te delen wat je wel of niet goed vind ;D. Je zou dan ook vooral dit topic kunnen vermijden. In veel andere topics zal het wat luchtiger zijn, zoals bijv. funstuff topics.

Ik denk ook dat veel mensen die kritisch zijn hier widm nog steeds een leuk programma vinden hoor, anders zou je er ook niet zoveel mee bezig zijn lijkt mij.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Meraikol

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 6-02-2024, 16:21:41 »
Ik was heel blij met de beslissing dat er al aan het begin van het seizoen een evaluatietopic is en niet pas aan het einde. Ik hoopte dat er minder, toch vaak negatieve, feedback zou zijn in de topics van de opdrachten zelf. Die lees ik namelijk graag voor hints en aanwijzingen enzo. Helaas is er nog steeds, wat uiteraard te verwachten was en niet onvermijdelijk, feedback in de opdrachten topics. Daarom ben ik toch in dit evaluatietopic beland, om toch ook mijn mening te geven.
Ik snap heus wel dat mensen balen en zich irriteren en dat willen uiten, je goed recht! Alleen voor mijn gevoel is het steeds dezelfde feedback, wat de makers inmiddels ook wel weten lijkt mij.
Het gaat heel vaak over te veel biechten, onvrede over troeven, onvrede over de onduidelijkheid van opdrachten, missen van graphics bij opdrachten. Eerder werd er benoemd dat er te veel tijd werd besteed aan bondjes en de momenten tussen opdrachten door, daar is blijkbaar door de makers naar geluisterd, want nu lees ik regelmatig dat er te weinig te zien is van de (sfeer van de) groep tussen de opdrachten door. Ook is er gevraagd naar meer gelaagdheid, nu dat er regelmatig is (bv ene groep die invloed heeft op opdracht andere groep), is die gelaagdheid blijkbaar niet goed want dan is er alsnog kritiek.
Logisch dat, als je zoveel passie hebt voor een programma, je je aan dingen irriteert als het in jouw ogen niet goed is of steeds slechter wordt of dat je ideeën hebt hoe het beter kan. Logisch dat dat in zo'n topic besproken wordt. Het zou wel fijn zijn als dat vooral in dit topic besproken wordt, en niet bij de opdrachten.
Het komt op mij over dat er vooral negatief gedacht wordt over WIDM en dat de speurders er geen plezier meer aan beleven en zich vooral gefrustreerd voelen. Maar goed, dat is misschien gewoon mijn interpretatie van de feedback wat ik lees.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 6-02-2024, 17:09:57 »
Misschien dat ik wel wat zuur reageerde na afl. 5. Maar dat is vooral omdat ik graag dit programma kijk en echt verschil merkte met bijvoorbeeld de ontzettend sterke eerste aflevering. Zo jammer, want alle ingrediënten voor een toffe aflevering 5 lagen er. En dan blijft het liggen. Door onduidelijkheid vooral.

Frustratie is dan wat te groot (in mijn geval), maar ik vind het wel jammer. Dat gevoel blijft dan wat hangen helaas. Blijft staan dat ik de groep tof vind, geniet van Mexico en dat ik benieuwd ben/blijf wat de mol zoal uitspookt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #210 Gepost op: 6-02-2024, 18:44:20 »
Ik denk dat een groot gedeelte van de reacties in dit topic komt door liefde, liefde voor het programma. We hebben allemaal het programma lief en willen afleveringen die recht doen aan dit gevoel. Ik vind het oprecht jammer dat het programma zoveel steken laat vallen. Daarom schrijf ik in het evaluatie topic, in de hoop dat de makers meelezen en onze feedback (die vanuit liefde is gegeven) wordt meegenomen.

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 6-02-2024, 21:41:09 »
Als ik voor mijzelf spreek komt het inderdaad voort uit liefde. Ik hou van dit programma en daarom kijk ik het ookal zo lang. Ik vind het jammer dat het dit seizoen na de eerste aflevering naar mijn mening steeds minder is geworden.

Ik hoop dat ze wat met onze feedback doen om het weer beter te maken in een volgend seizoen.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #212 Gepost op: 6-02-2024, 22:54:52 »
Je gaat geen dingen bekritiseren die je niet aan het hart gaan.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #213 Gepost op: 6-02-2024, 23:00:51 »
Volgens mij geldt voor de meeste molloten hier, regel 1, het is het beste tv programma sinds De Mol Belgie  ;D

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #214 Gepost op: 7-02-2024, 00:22:52 »
Spelletje? It's a way of life!

Ik hou oprecht van WIDM. Misschien is het oude gevoel van verliefdheid even weg, maar ik geloof nog steeds in het programma. Juist daarom deel ik mijn feedback hier; zodat we nog veel langer van WIDM kunnen blijven genieten.
...óf niet!

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #215 Gepost op: 7-02-2024, 17:16:25 »
Ik ben heel eerlijk, met de montage van dit jaar en de flardjes uitleg van de opdrachten vind ik het dit seizoen nog lastig genieten .

Maar mijn kritiek is er enkel omdat ik graag zou willen dat ze terug voor elkaar krijgen dat we als kijker actief kunnen meespeuren naar wat een mol gedaan zou kunnen hebben en welke positie de meeste moloptie heeft.   Op dit moment is het meer dat we moeten speurem maar wat nu exact de bedoeling is van de opdracht of wat een opdracht op kan brengen .

Ik snap dat de makers geen kees closed of kloosterhint willen en super duidelijk in beeld op dia del topito hoeft ook niet, maar gewoon duidelijkheid over wat de bedoeling was en minder grof gesneden montage .

Alle kritiek in de hoop dat het weer ooit wordt zoals het in 2008 bv was .spannend , leuk wat meer van de groep in beeld etc , en vooral minder biechten.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #216 Gepost op: 7-02-2024, 22:09:13 »
We zijn pas halverwege en ik kan uiteraard niet zeggen hoe het afloopt. Maar de laatste (vele) jaren begint het programma altijd retesterk met een geweldige en hoopvolle eerste aflevering. Waardoor ik dan toch weer denk 'Ja ja, zou het dit jaar dan wel weer eens goed gaan?!?!'

En elke keer vind het toch een nachtkaars die heel langzaam uitdooft naar de finale toe. Ik kijk al die jaren dan ook casual en heb totaal geen fut meer om te speuren.
Ik voel die moeheid nu al door de laatste aflevering die ik ergens te chaotisch vond. Niet dat ik het niet kon volgen, maar alles was een beetje los zand. Onnodige invliegen van Dennis. Afin, dat staat hier allemaal al wel uitgebreid.

Ik denk echt dat dit programma baat had gehad bij een (lange) pauze à la België. Het is nogal sleets geworden. Ik wil er zo van houden, maar verder dan mwah kom ik helaas niet meer  :(
No Milk today???

Offline Sjeel

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 8-02-2024, 18:05:14 »

De kracht van het programma was letterlijk dat mensen konden zoeken naar de mol. Zelfs al enkele jaren een app. De meeste programma's met BNNers kijken wij niet eens. Robinson bv enkel 1ste en 2e seizoen gekeken, vinden we niks aan. :-X De laatste aflevering van de mol was eigenlijk altijd de leukste. Al vielen er ook altijd wel seizoenen tegen.. Ooit met een collega discussie gehad waarin ik zei: 'wellicht is alles gewoon gescript.' Nou dat geloofde hij niet, want dan zou er niets aan zijn en voelde hij zich enigzins bedrogen.. ik geniet ook van de mooie beelden, maar wel met in m'n achterhoofd dat er nagedacht wordt over het spel en de montage.

Vorig jaar deed onze puber niet meer mee, wel heel groep 7. Dit jaar de puber nog steeds niet, maar groep 8 is inmiddels samen met de 20-30 jarige niet eens meer begonnen aan de poule. Nu zijn zij heel erg van de swipe generatie en kan ik me dr wel iets bij voorstellen dat hun interesse van kortere duur is. Maar zelf ging ik vorig jaar gewoon ook andere dingen doen... Ik was dan ook benieuwd hoe dit jaar zou zijn en kan niet anders zeggen dat het begin fantastisch was.
De sfeer,  prachtige beelden, muziek, mysterie, kleuren en een beetje speuren het trok je zo het programma in.  ::bravo::

De 3 opdrachten daarna waren alleen redelijk saai om naar te kijken. Bij de molympische spelen haakte ik bijna af, maar bleef nu toch zitten om de opdracht die daarna kwam te zien. En die was weer super. Natuur, spanning en ontspanning. Aflevering 3 had ook weer alle elementen. Sfeer, muziek,mooie plaatjes en beetje puzzelen. Afl.4 zat tussen afl. 2 en 3 in. Niet heel saai, maar ook niet bijzonder en afl.5 tja was misschien wel wat te veel van alles. Babs terug, Dennis die 38.000 euro door de versnipper duwt. Kom daar nog maar eens overheen komende 5 afleveringen, dat verwacht je toch meer in de laatste aflevering van de mol zelf te zien. Maar we wachten het nog maar even af. Het gaat vaak om het totaalplaatje. Hoe is het hele seizoen ervaren, heb je iets met de kandidaten , is er een mol die zelf actief is of een wat minder actieve mol. Ik hou zelf niet zo van die productie hints. En een mol moet wel zelf mollen.  De lat ligt, door de opdracht met Dennis, nu al wel een stuk hoger voor de huidige mol.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #218 Gepost op: 9-02-2024, 15:42:03 »
Wat me nu eigenlijk opvalt is dat ik de eerste opdracht van aflevering 5 eigenlijk helemaal niet zo slecht vind als je vooraf als kijker weet wat de bedoeling is. En dat is bij meer opdrachten eigenlijk wel het geval, maar bij deze komt het het best naar voren, omdat het idee van de opdracht het ontbreken van de info was.

Dit geeft eigenlijk nogmaals aan hoe belangrijk het is dat opdrachten bij de eerste keer kijken voor de kijkers gewoon duidelijk moet zijn.
Bij de kandidaten hoeft dit niet altijd het geval te zijn, maar er mag wat mij betreft wel iets meer gedaan worden om chaos te voorkomen. Soms is het grappig, maar niet als het te vaak voorkomt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mimitje

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 9-02-2024, 16:31:44 »
Wat me nu eigenlijk opvalt is dat ik de eerste opdracht van aflevering 5 eigenlijk helemaal niet zo slecht vind als je vooraf als kijker weet wat de bedoeling is. En dat is bij meer opdrachten eigenlijk wel het geval, maar bij deze komt het het best naar voren, omdat het idee van de opdracht het ontbreken van de info was.

Dit geeft eigenlijk nogmaals aan hoe belangrijk het is dat opdrachten bij de eerste keer kijken voor de kijkers gewoon duidelijk moet zijn.
Bij de kandidaten hoeft dit niet altijd het geval te zijn, maar er mag wat mij betreft wel iets meer gedaan worden om chaos te voorkomen. Soms is het grappig, maar niet als het te vaak voorkomt.

Ik kijk de aflevering dus vaak op zaterdag half. Dan lees ik hier. Snap ik de opdrachten en kijk ik hem nog een keer. Vind het dan inderdaad leuker