Omdat dit allemaal zo uitvoerig in beeld werd gebracht (iemand een idee of dit ook bij andere kandidaten zo gebeurd is), vond ik wel vreemd. In mijn ogen molde hij wel gewoon door
Ja, haha, dat doet hij inderdaad heel goed, vind ik. Hij is nergens in testjes van kandidaten getrapt, de meeste verbeteringen hadden daar volgens mij mee te maken. Terwijl hij in diezelfde opdrachten op een andere manier doorging met mollen.
Net iets anders is die keer dat hij Fons - terecht, zo bleek - eruit wilde halen in de bonusronde bij de dansers. Daar werd hij door niemand getest. Maar haalde hij tegelijkertijd Babs eruit, die erin had moeten blijven. Heel gewiekst allemaal, en ondertussen stapt iedereen van hem af.

Toen las ik op het forum dat in afl. 8 de persoon aan de tafel kwam te staan, die het meest vertrouwd werd... Bingo, is dit waar Sor zo mee bezig is geweest? Vertrouwen kweken bij iedereen?
Heeft hij zich bezig gehouden met een opdracht die in latere afleveringen ging komen?
Dat weet ik zo niet, de Mol is er natuurlijk altijd bij gebaat om vertrouwd te worden... Maar het is zeker zo dat je daar in afl. 8 iets extra's aan hebt, als je in het speelveld komt te staan. Dan krijg je meer minuten, en ga je voor de hogere bedragen.
Dat hij het allermeest vertrouwd zou worden van iedereen, kon hij ook niet voorzien.