Auteur Topic: De Jacht op de Goudschat (algemeen)  (gelezen 61710 keer)

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #120 Gepost op: 10-03-2004, 17:49:38 »
Dat heb ik dus ook Robin, ik hoop snel iets te horen!
Nog een beetje geduld, dames, alles verloopt volgens plan.

Wij, en jullie dus ook, zitten momenteel in de inschrijvingsfase van Pompen of Verzuipen.Deze periode is bewust ruim gekozen, omdat we op voorhand al een vermoeden hadden dat er heel wat overtuigingskracht ( en tijd )ging nodig zijn om mensen over de streep te trekken voor een nieuw en volledig ander initiatief als Pompen of Verzuipen.

Het spel gaat effectief van start op de hoogdag van mysterie en misleiding, 1 april.
Tot dan hebben jullie nog altijd onze raadselquiz én de reeds gepubliceerde tips om jullie speurzin eens lekker aan te scherpen.
En binnenkort brengt Test onze spelpagina's online, en kunnen jullie je hersens eens gaan breken over onze teaser die als eerste onze spelpagina's onveilig zal maken...
En niets lijkt wat het is...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #121 Gepost op: 12-03-2004, 21:30:49 »
Ja hoor.....we zijn over de streep.....Triciapoeh en Lola doen ook mee.....we hebben gewikt en gewogen..alles op een rijtje gezet...met in ons achterhoofd een heerlijke massage....en toen besloten om de sprong te nemen.Het word pompen of verzuipen!!!!!!!
 ::jaja::
back again..

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #122 Gepost op: 12-03-2004, 23:37:36 »
Welkom in de Pompen of Verzuipenclub, dames. En jullie niet alleen, uiteraard ook de andere Nederlandse en Belgische nieuwkomers willen we van harte welkom heten.

Veel plezier !
En niets lijkt wat het is...

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #123 Gepost op: 13-03-2004, 18:42:11 »
Beste vrienden,

Geheel volgens het Grote Plan van Pompen of Verzuipen gaan we vandaag weer een stapje verder.

          Het inlogsysteem staat online

Vanaf nu kunnen jullie inloggen op onze spelpagina's. Enkel voor Nicolas, Verdi, Lola en Triciapoeh is het nog even geduld hebben, jullie account is nog niet geactiveerd.
De anderen zullen vandaag nog een bevestigingsmail ontvangen. Lees hem goed en bewaar hem veilig want je gaat hem nog nodig hebben.

Op onze spelpagina's staat momenteel, schurken dat we zijn, enkel onze teaser.
Dat is Hoofdstuk 1 van ons Pompen of Verzuipen Verhaal.
Het bevat belangrijke aanwijzingen, maar zonder de combinatie met informatie uit andere hoofdstukken zeggen ze je niets.
Tijdens het verdere verloop van het spel zullen meer en meer hoofdstukken verschijnen en samen met de weektips en het vragenuurtje zullen ze jullie langzaam maar zeker leiden naar de ontrafeling van Het Mysterie dat Pompen of Verzuipen is.
Vergeet ook de tips niet die op de openbare pagina's staan, ze zouden wel eens van goudwaarde kunnen zijn...

Wie zoekt die vindt...

Vragen of opmerkingen zijn steeds welkom op het gekende mailadres of in dit topic.

Veel plezier met jullie speurtocht !
En niets lijkt wat het is...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #124 Gepost op: 13-03-2004, 20:50:12 »
Euhm... bevestigingsmail?? Die komt nog, hoop ik?? :-\\

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #125 Gepost op: 13-03-2004, 20:57:58 »
thanks voor de mail Baziel en wat een leuke ::bravo::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #126 Gepost op: 13-03-2004, 21:19:05 »
hmmm tja .....

eerst 301 kb gedownload
daarna het in wordpad geopend
paar keer foutmelding gehad

en daarna een prachtig leeg document

kan je het mij nog eens sturen baziel maar nu in rtf formaat ????
zodat ik het in wordpad kan lezen


Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #127 Gepost op: 13-03-2004, 21:22:17 »
* krabt zich achter d'r oren

Mailtje...

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #128 Gepost op: 13-03-2004, 21:37:00 »
* krabt zich achter d'r oren
Mailtje...

Tja, Annuh, ik krijg hier te horen dat je mailbox proppensvol zit.Kan je er eens een beetje opruimen zodat er een mailtje van een kleine 250 Kb in past? Laat maar weten als dat klaar is , dan probeer ik het nog eens.

Jeroen, ik zal een aangepaste versie maken zodat ook jij krijgt wat je toekomt.


En niets lijkt wat het is...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #129 Gepost op: 13-03-2004, 21:47:36 »
Nu past het wel :) . Iemand had me een mail met 1 mb gestuurd naar hotmail ::) . Denken is niet van alle mensen hun sterkste punt ::) .

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #130 Gepost op: 13-03-2004, 22:03:26 »
kan je het mij nog eens sturen baziel maar nu in rtf formaat ????
zodat ik het in wordpad kan lezen
Jeroen,
Ik heb een .rtf gemaakt, maar dat bestand is nu bijna 2 Mb groot. Ik heb het gezipt tot +/- 750 Kb. Ik zal het je zo toesturen, hopelijk kan je er zo wat mee.
Maar vermoedelijk zal dat niet lukken, want er zit een figuur bij.
Als het niet lukt stuur ik je de tekst en de figuur wel apart toe.Laat het maar weten
 
En niets lijkt wat het is...

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #131 Gepost op: 14-03-2004, 10:12:48 »
Je mail is binnen,Baziel. Top! ::ok:: ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #132 Gepost op: 14-03-2004, 11:36:28 »
Jeroen,
Ik heb een .rtf gemaakt, maar dat bestand is nu bijna 2 Mb groot. Ik heb het gezipt tot +/- 750 Kb. Ik zal het je zo toesturen, hopelijk kan je er zo wat mee.
Maar vermoedelijk zal dat niet lukken, want er zit een figuur bij.
Als het niet lukt stuur ik je de tekst en de figuur wel apart toe.Laat het maar weten

Ik kan er ook een pdf-je van maken eventueel bedenk ik me nu. ??? Zou dat wat zijn voor je Jeroen? Dat kan je vast wel lezen toch?
Geniet nooit met mate...

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #133 Gepost op: 14-03-2004, 11:39:54 »
ja dat kan ik lezen

en ook makenlijk printen
voor de afterparty

zal effe ruimte maken

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #134 Gepost op: 14-03-2004, 13:40:28 »
Ik heb de mail ook gehad en uitgeprint. Hij is niet helemaal mooi in de kleuren die het op het scherm is, want de kleureninkt is bijna op. Das toch geen probleem, hoop ik ;) ?

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #135 Gepost op: 14-03-2004, 15:41:47 »
Ik heb de mail ook gehad en uitgeprint. Hij is niet helemaal mooi in de kleuren die het op het scherm is, want de kleureninkt is bijna op. Das toch geen probleem, hoop ik ;) ?

Tja, wat kunnen we daar op zeggen ?
Die zaak zal uiteraard voorgelegd moeten worden aan de Internationale Jurycommissie van PoV die daar een Salomonsoordeel zal moeten over vellen.
 
Aangezien je zeker in overtreding bent en er geen verzachtende omstandigheden zijn,( tenzij je het mailtje hebt afgedrukt op toiletpapier )zal je er waarschijnlijk vanaf komen met een voorwaardelijke gevangenisstraf van 6 maanden, 7 dagen, 4 nachten en een half uur en een effectieve boete van 999,99 eurocent. Hierbij dient aangestipt dat sponsorbijdrages voor PoV wel in aanmerking komen als betaling.

Je ziet Annuh, PoV, da's geen kinderspel hé.
Wij zijn streng maar rechtvaardig...
En niets lijkt wat het is...

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #136 Gepost op: 16-03-2004, 11:52:00 »
Beste vrienden,

Onze contacten met de publieke media beginnen stilaan vruchten af te werpen.
Na berichten op de regionale radio over PoV bestaat er nu een reeële kans dat de afterparty zal getelevisioneerd worden door een bepaalde omroep die we hier echter niet kunnen vernoemen, omdat er nog geen volledige zekerheid omtrent bestaat.
Dus, leg je meest extravagante outfit al maar klaar en haal je elegantste glimlach van onder het stof want het zou best wel eens kunnen dat je hem gaat nodig hebben op 13 juni...

Dit bericht zal je binnenkort ook kunnen vinden op onze website, in de nieuwspagina's die in het publieke gedeelte te vinden zullen zijn. 
En niets lijkt wat het is...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #137 Gepost op: 22-03-2004, 15:08:21 »
Zeg alles goed en wel maar ik heb nog geen mail ontvangen en heb wel al betaald....ik wacht nog wel effe geduldig af .... ::regenboog::
back again..

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #138 Gepost op: 22-03-2004, 19:37:33 »
Zeg alles goed en wel maar ik heb nog geen mail ontvangen en heb wel al betaald....ik wacht nog wel effe geduldig af .... ::regenboog::

Geduld is een schone deugd, Lola en zie, ze wordt meteen beloond. Je sponsorbijdrage is vandaag gearriveerd op ons conto, dus wordt vanavond nog je account geactiveerd en je bevestigingsmail is reeds verstuurd.

Je kan dus vanaf vanavond regelmatig een kijkje gaan nemen op de spelpagina's én uiteraard gaan speuren naar de eerste verborgen aanwijzingen in onze teaser... 
En niets lijkt wat het is...

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat
« Reactie #139 Gepost op: 22-03-2004, 19:48:44 »
Momenteel zijn er dus nog 3 accounts die niet geactiveerd zijn.
Van Verdi, Triciapoeh en Nicolas hebben we tot op heden nog niks binnen gekregen.
Even wachten dus nog voor dit trio, jullie accounts worden geactiveerd van zodra we de bijdrages hebben ontvangen.

En ondertussen tikt de klok verder en nadert de startdatum met rasse schreden...
En niets lijkt wat het is...