Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ja eens, gaat ook gebeuren. Alles klopt tot zover
Deze hint kan nog steeds kloppen. Nu we weten waar Nora in het rijtje hoort zou dit betekenen dat Sophie afvalt.
Nee hoor, een finale met drie vrouwen kan niet meer aangezien Stijn een finalevrijstelling heeft.Dus valt er nog een vrouw af.
Nee hoor, kijk maar.Ze noemt eerst Bridget, Ray, Sam, Gabriël, Teun, dan Sophie, Roos, Stijn, Maaike.Ray ging als derde eruit.
Hebben we het nog steeds over die story van Nora? Daar staan de namen echt niet in de volgorde die jij noemt.
Oh ik dacht dat om ging over haar bericht toen ze afviel. Maar welke story? Ik zie daar niks over..
Haar zesde story van het album 'WIDM 2025', hier geplaatst door Bridgemole op pagina 12
Na Sam staat Stijn.Dus het klopt sowieso niet.
Als het bericht van Nora inderdaad op volgorde is, zoals nu alle afvallers uit heet bericht al precies op volgorde zijn, dan bestaat de finale uit maaike, roos, stijn.
Ja en is Maaike of Stijn de mol. Als ze ook de informatie weet wie de mol is.Maar volgens mij is ze uitgegaan op Roos en verdenkt haar nog steeds.
De kandidaten weten tot de ontknoping toch niet officieel wie de mol is?
de finale:
Dus dan zou Roos de verliezer zijn? Niet goed dat dit al bekend zou zijn voor de ontknoping met publiek!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
663 gasten en 6 vaste bezoekers