Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 143152 keer)

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #80 Gepost op: 11-01-2025, 21:47:28 »
1. Roos
2. Sophie
3.Nora

Nog steeds Roos op 1. 

Nu Bridget op 2 en Nora op 3.
Ma how, zeg!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 11-01-2025, 21:54:02 »
Ik vond de briefing van de mol aan het begin van de aflevering 100 procent Ray qua taalgebruik met 'check'. Nu is het natuurlijk WIDM dus of het echt zo duidelijk is?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 11-01-2025, 22:03:43 »
Het viel mij op dat Bridget enorme wallen onder haar ogen heeft gekregen - ze blijft knap - het kan goed zijn dat het plotselinge molschap haar slapeloze nachten brengt.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 11-01-2025, 22:06:46 »
Gabriël, lekker in de schaduw gehouden.

En dat vind ik ook gelden voor deze aflevering.
Ik twijfel enorm, ook omdat het logischer is dat de mol zich in de kluis bevindt.

Maar voor nu dan toch...
Gabriël op 1. (ondanks dat ik afgelopen week bedacht dat de mol een vrouw moest zijn  ::rofl:: )

Serieuze andere opties: Roos, Stijn en Ray.
En eigenlijk doet Bridget ook niet veel goed, maar voor nu denk ik dat dat teveel er bovenop ligt (maar je weet het maar nooit natuurlijk)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 11-01-2025, 22:07:06 »
Normaal lukt het me redelijk goed om te verplaatsen in de denkwijze van de productie wat betreft het kiezen van een geschikte mol.. Dat gaat dit jaar helaas voor mij niet op, dus ik ben nog erg aan het zoeken. Mn gevoel neigt naar een vrouw..

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 11-01-2025, 22:10:55 »
Bridget. Ze doet eigenlijk niks goed, met -750 als toppunt.

En als je goed kijkt zie je dat ze helemaal niet echt een verdachte edit krijgt. Ja, ze gedraagt zich verdacht en dat wordt uitgezonden. Maar ze moeten nou eenmaal de opdrachten uitzenden. De edit an sich is niet overdreven verdacht, vooral qua biechten niet. Ze wordt eerder uit de wind gehouden, vind ik.

Offline Cornelis

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #86 Gepost op: 11-01-2025, 22:12:26 »
Ik vond de briefing van de mol aan het begin van de aflevering 100 procent Ray qua taalgebruik met 'check'. Nu is het natuurlijk WIDM dus of het echt zo duidelijk is?

Het viel me op dat juist Stijn  ‘check’ zei bij de eerste opdracht.
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 11-01-2025, 22:19:03 »
Na aflevering 2:
1. Sophie
2. Bridget
3. Stijn

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 11-01-2025, 22:19:22 »
Bridget.
Maar ze valt wel op.

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #89 Gepost op: 11-01-2025, 22:21:01 »
Bridget. Ze doet eigenlijk niks goed, met -750 als toppunt.

En als je goed kijkt zie je dat ze helemaal niet echt een verdachte edit krijgt. Ja, ze gedraagt zich verdacht en dat wordt uitgezonden. Maar ze moeten nou eenmaal de opdrachten uitzenden. De edit an sich is niet overdreven verdacht, vooral qua biechten niet. Ze wordt eerder uit de wind gehouden, vind ik.
Ik had verwacht dat ze op nummer 1 zou staan in de landelijke verdenkingen met haar verdachte acties in alle opdrachten, maar blijkbaar is ze maar half zo verdacht als Roos en staat ze 'slechts' derde in de app. Je zou dus wel eens gelijk kunnen hebben.
...óf niet!

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 11-01-2025, 22:23:32 »
Voor nu hou ik het even bij nora of gabriel

Maaike en Ray twijfel ik ook over, rest denk ik voor nu niet..

Offline B-mol

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 11-01-2025, 22:23:41 »
1. Roos
2. Gabriël (wat is die opeens stil).
Graven, graven, graven...

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #92 Gepost op: 11-01-2025, 22:34:07 »
Bridget is het meest verdacht, maar valt al veel teveel op en is veel te opzichtig aan het mollen. Hopelijk is Ray of Gabriel de mol, ga weer terug naar Ray: de ultieme wensmol, wat een geweldige vent is dat.

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 11-01-2025, 22:34:59 »
Kak mijn mol Teun eruit. Of de mol is heel opvallend aan het mollen: Bridget. Of de mol is op de achtergrond aan het mollen: Gabriël. De tijd zal het leren.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 11-01-2025, 22:35:14 »
Iedereen heeft al zitten nepmollen of andere kandidaatse acties gedaan, behalve Gabriel. Die blijft t meest low profile maar kan wel stiekem mollen.

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 11-01-2025, 22:38:24 »
Sophie stijgt. Vreemd hoe ze gepakt werd (bewaker tegemoet lopen). Wel erg verdacht in beeld gebracht door de regie. Dat konden ze ook een beetje wegmoffelen zoals bij Sam of Stijn. Ook vond ik de reactie van Sophie op het groene scherm een beetje geacteerd.

Stijn zei idd “check” waardoor ik hem toch maar in de gaten ga houden. Doet niet per se veel goed.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #96 Gepost op: 11-01-2025, 22:44:53 »
Ik ga Stijn ernaast zetten voor nu….Die had ik totaal niet in het vizier na aflevering 1.

1. Sophie
2. Stijn
3. Roos

Ik had Maaike en Nora aan het begin maar deze twee zijn ongeveer de enigen die wat goed deden deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 23:10:17 door Juuls247 »
Meer L

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #97 Gepost op: 11-01-2025, 23:02:58 »
Nora

Maaike en Stijn hou ik zeker ook in de gaten.
You'll never walk alone

Offline svenas

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 11-01-2025, 23:28:13 »
Wel de eerste keer dat dit forum er zo erg naast zit volgens mij. Teun top verdachte en dan de eerste aflevering er uit.

Ik heb op Sam gestemd puur omdat die echt 0 stemmen had. Ik weet het echt nog niet maar heb wel Ray en Maaike een beetje afgestreept. (Zijn echt iets te fanatiek)

Maar vind het toch apart dat niemand op hem stemt juist de enige  die zegt dat hij niet de mol wil zijn de mol maken. Dat zou ik best een prima actie vinden. En dan hem gewoon zeggen dat hij zo veel mogelijk op de achtergrond moet blijven. Iets wat hem juist wel past.

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 11-01-2025, 23:31:40 »
Roos. Eerst probeert ze perse te overtuigen dat in phnom geen h zit. Daarna wordt ze we heeeel makkelijk gepakt bij de kraak, en vervolgens een gevonden sleutel snel in haar zak te steken zonder er even te naar kijken,  en dan nog heel opzichtig mollen door zogenaamd andere kandidaten geen joker te gunnen. Typisch mol gedrag, doet me een beetje denken aan Kim Pieters
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 23:33:37 door Airysuit »