Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 156942 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #460 Gepost op: 5-02-2025, 13:46:08 »
De Blondine is de Mol, Belgian Mole ::ok::
De Blondine is de Mol :)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #461 Gepost op: 5-02-2025, 14:04:42 »
Soms wel Lole, maar met Bridget is mijn blondine-mol er al uit. Sophie ben ik toch nog niet van overtuigd, als mol, ook niet dat ze helemaal blond is ::vergroot:: Maar ik tunnel zeker niet altijd op de blonde dame hoor  ::vergroot:: >:D ::rofl:: ::love::

Jij hebt met jouw blondine-crush-Stijn nog altijd de optie open ::rofl::  ;D >:D ::joehoe::

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #462 Gepost op: 5-02-2025, 14:32:31 »
Lo moet maar eens gauw een paar pagina's uit Stijns roman lezen.    :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #463 Gepost op: 5-02-2025, 19:26:12 »
Ik heb een tijdje Sophie als mol gehad. Net beetje overgestapt op Bridget, vliegt ze er uit. Nu is mijn verdenking duidelijk op Stijn. Ik heb net de eerste aflevering teruggekeken, en je ziet hem daar (nadat de mol was gekozen) steeds een beetje achteraan staan. Dus ik ga maar eens een tunnel in.  ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #464 Gepost op: 5-02-2025, 19:53:00 »
Zie jij mensen die duidelijk overal bovenuit torenen vanwege hun lengte vaak vooraan staan in groepjes?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #465 Gepost op: 6-02-2025, 01:44:10 »
Misschien dat hij vanwege zijn lengte wat meer achteraan staat, zou kunnen. Maar het lijkt er in de beelden toch ook op dat hij zich wat wil verstoppen, en wil toekijken.

Offline johan1973

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 6-02-2025, 20:54:33 »
Er is gesuggereerd dat de mol van een gelijkwaardige lengte zou moeten zijn als Rik. Die gedachte ontstond toen bij de eerste molbriefing de hotelkamerdeur werd geopend en Rik op gelijke 'ooghoogte' naar de mol keek.

In eerste instantie duwde dit mij in de richting van de dames die bij de eerste opdracht op de eerste rij stonden en ook alleen die dames in beeld kwamen toen Rik zei: "Jullie hebben je eigen mol gekozen."

Maar dat moment bij de kamerdeur kan ook in scene zijn gezet, het is zelfs mogelijk dat een cameraman de deur heeft geopend en we dat in de laatste aflevering te zien krijgen.
Of een lange mol doet direct een paar passen achteruit en het eventuele lengteverschil is totaal niet meer zichtbaar.

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 7-02-2025, 00:13:19 »
Het was voor mij al na aflevering 4 wel duidelijk dat het Stijn was, zo erg zelfs dat ik helemaal vergeten was om aflevering 5 te kijken.

Nu net wel gedaan en geen reden om te veranderen, al is aflevering 5 op zichzelf niet echt doorslaggevend.

Het begint inderdaad ook wel op te vallen dat de regie Stijn volledig uit de wind houdt, de enige kandidaat die geen enkele verdenking richting zich genoemd krijgt. Is er in de hele serie al door iemand iets verdachts over Stijn op beeld gezegd? Ik kan me geen enkel moment herinneren.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #468 Gepost op: 7-02-2025, 00:39:40 »
Zie jij mensen die duidelijk overal bovenuit torenen vanwege hun lengte vaak vooraan staan in groepjes?
::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #469 Gepost op: 7-02-2025, 08:41:42 »
Het begint inderdaad ook wel op te vallen dat de regie Stijn volledig uit de wind houdt, de enige kandidaat die geen enkele verdenking richting zich genoemd krijgt. Is er in de hele serie al door iemand iets verdachts over Stijn op beeld gezegd? Ik kan me geen enkel moment herinneren.

Volgens mij zit Nora op Stijn en is dat wel al aangehaald. Dat zij het spel zou winnen vind ik een verontrustende gedachte, maar gelukkig is Stijn niet mijn mol.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #470 Gepost op: 7-02-2025, 19:21:30 »
Het was voor mij al na aflevering 4 wel duidelijk dat het Stijn was, zo erg zelfs dat ik helemaal vergeten was om aflevering 5 te kijken.
Ja het is dit jaar wel een weggevertje. Die nieuwe regie toch. Hopen dat het met de jubileumeditie wel weer moeilijk gemaakt gaat worden ::pinokkio::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #471 Gepost op: 8-02-2025, 13:28:37 »
Het lijkt dit jaar inderdaad op een weggevertje. Maar dat maakt dus ook dat ik twijfel. Ondanks dat ik al een aantal afleveringen braaf Stijn invul in deze pol.  ;D Al heb ik me wel laten afleiden door Gabriël en Bridget.

Misschien is het dat ik weleens in een 'minderheidstunnel' zit en nu zijn er zo ontzettend veel stemmen voor Stijn. Terwijl het einde van de reeks nog niet in zicht is.
Kan het zo vroeg dan al zo duidelijk zijn voor ons?

Of is de mol stiekem toch iemand anders? Maar als het echt iemand anders zou zijn dan Stijn, dan zie ik echt wel bezwaren. Stijn doet naar mijn idee de dingen die je van een mol zou verwachten (juiste posities, weinig/niet bijdragen aan geld); de andere kandidaten hebben wat mij betreft een paar grote streepmomenten gehad.

Al met al blijf ik bij Stijn. Erg benieuwd wat hij gaat doen nu de grootste bliksemafleider (Bridget) uit het spel is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #472 Gepost op: 8-02-2025, 14:10:30 »
de grootste bliksemafleider (Bridget) uit het spel is.
De grootsten zijn er nog hoor ;D. Roos op nummer 1, die zal vanavond wel moeten gaan, en Sam niet ver daar vanaf (en ook niet ver van exit). De edit verbloemt maar weinig bij die twee. Doet wel mysterieus over Sophie en Nora, dat konden wel eens finalisten zijn ???

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #473 Gepost op: 8-02-2025, 15:34:05 »
Ik kan het helaas vanavond niet kijken 😭

Maar blijf bij Stijn

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #474 Gepost op: 8-02-2025, 15:37:20 »
De grootsten zijn er nog hoor ;D. Roos op nummer 1, die zal vanavond wel moeten gaan, en Sam niet ver daar vanaf (en ook niet ver van exit). De edit verbloemt maar weinig bij die twee.

Voor mij was Bridget de grootste bliksemafleider, vooral omdat ze met Stijn op de molposities stond. Maar Sam en Roos zijn inderdaad ook vrij opvallend.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #475 Gepost op: 8-02-2025, 15:39:21 »
Bij mij had er eigenlijk een alarmbel af moeten gaan toen Bridget onnodig 250 euro pakte bij de verjaardagsscene met de laptops. Tot dan toe was het eigenlijk textbookmolgedrag bij Bridget.

Daarom hanteer ik nu maar een vrij eenvoudig molfilter n.l.: de mol pakte geen 250 daar, omdat het een opdracht is die makkelijk is te saboteren.

Degenen die wel geld pakten: Bridget, Maaike, Nora, Roos gaat een streep door bij mij.

Bridget natuurlijk al exit, Nora is het echt niet en dan ben ik ook meteen van stoorzenders Maaike en Roos af.

Degenen die geen geld pakten: Ray, Stijn, Sophie, Sam.

Dus voor mij blijven dan alleen de vetgedrukte namen over als mogelijke mollen, maar dan moet ik toch voor de meeste sabotages gaan van die drie.

Dus voor mij nu: Stijn

Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 8-02-2025, 17:31:00 »
Degenen die geen geld pakten: Ray, Stijn, Sophie, Sam.

Was stijn niet gewoon het 'slachtoffer'' van ray? ray deed niks dus stijn hoefde ook niks te doen, hij kwam wel nog met redelijke suggesties trouwens maar ray wist het allemaal niet.

Wat ik bedoel is dat stijn niet goed te beoordelen was tijdens die opdracht want hij hoefde letterlijk niks te doen en dat viel nieteens heel erg op. Ik denk dat het moeilijker zou zijn geweest voor stijn om te mollen als hij bij iemand zat die wel actief aan het spel meedeed.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 8-02-2025, 17:43:14 »
Ik vond het helemaal geen alarmbellen voor Bridget bij die 250 euro bij de verjaardagsscene. Bij opdrachten in duo’s is het soms onmogelijk mollen als je partner het goed doorheeft.

Ik hoopte dat Bridget en Stijn er allebei lang in zouden blijven omdat 1 van hen duidelijk de mol was. Nu is het dus jammer genoeg wel redelijk duidelijk.

Ik laat me graag verrassen en hoop op een mooie twist. Maar Stijn doet zo weinig goed…het lijkt me uitgesloten dat iemand anders de mol is.

Offline B-mol

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 8-02-2025, 19:00:42 »
Ik stap langzamerhand over van de Roos-tunnel naar die van Stijn. Die foto met Sophie bij de tempel was duidelijk niet goed en bij het aanwijzen van de fout uitgevoerde dansen speelt hij een subtiele rol. Ook zijn de molwoorden wel passend bij Stijn. Ik streep Roos echter nog niet af, zou grappig zijn.

De rest is niet de mol wat mij betreft.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2025, 22:32:22 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 8-02-2025, 19:45:07 »
Ik geloof niet in Stijn. Een MOL zou toch iets meer invloed moeten hebben op keuzes die gemaakt worden. Hij is helemaal niet sturend.
Dus Sam?