Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 88836 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #500 Gepost op: 8-03-2025, 13:08:06 »
Ik vind Stijn er best wel zelfverzekerd staan eigenlijk.

Qua houding wel. Maar een ontzettend gespannen gezicht (vind ik dan).
Roos en Maaike kunnen nog een beetje lachen door de spanning heen. Zo lijkt het.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #501 Gepost op: 8-03-2025, 13:12:02 »
Qua houding wel. Maar een ontzettend gespannen gezicht (vind ik dan).
Roos en Maaike kunnen nog een beetje lachen door de spanning heen. Zo lijkt het.
Ja ben ik mee eens, ik zie dit ook.

En wat ik al eerder tegen jou zei Cinner, is dat vaak een gespannen kandidaat niet een goede houding kan vinden tijdens zulke gesprekjes en zeker als het op locatie opgenomen wordt. Daar verraad jezelf als kandidaat vind ik.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #502 Gepost op: 8-03-2025, 13:41:53 »
Ik zie een Stijn die bij zichzelf denkt: "voor mij hoeft dit allemaal niet, zeg nu maar gewoon dat ik de mol ben. Get over with it".

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 8-03-2025, 13:56:15 »
Ze zijn alle drie gespannen en dat kan bij alle drie een teken zijn dat ze de mol zijn en wachten op de onthulling of kandidaat zijn en hopen dat ze winnen. Op basis van de drie gezichten kan ik er niets uithalen.  ::tandpastasmiley::

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 8-03-2025, 14:21:27 »
Kortom, het is vanavond opnieuw "Wie van de drie"  ::tandpastasmiley::

Wat betreft de pose van Roos: Dit heeft ze al eerder gedaan namelijk na de test bij het stilleven. Ze zat in deze houding tegenover Nora, te wachten tot Nora klaar was met de test. Het kan zijn dat het een gewoontegebaar is van Roos maar het is ook een Namaskara mudra.

Het gaat me voor nu nog te ver om te kijken of Roos vaker mudra's heeft laten zien bijv. bij eliminaties maar ze vestigt door haar opmerking wel de aandacht op dit handgebaar......

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 8-03-2025, 14:29:06 »
Kortom, het is vanavond opnieuw "Wie van de drie"  ::tandpastasmiley::

Wat betreft de pose van Roos: Dit heeft ze al eerder gedaan namelijk na de test bij het stilleven. Ze zat in deze houding tegenover Nora, te wachten tot Nora klaar was met de test. Het kan zijn dat het een gewoontegebaar is van Roos maar het is ook een Namaskara mudra.

Het gaat me voor nu nog te ver om te kijken of Roos vaker mudra's heeft laten zien bijv. bij eliminaties maar ze vestigt door haar opmerking wel de aandacht op dit handgebaar......

Ja daarom viel het me op. Ze heeft ook vaker iets aan iemand verweten wat ze juist zelf deed.

Haar gewoonte lijkt aan haar trouwring te draaien.

Ik hou vol  ::rofl::

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 8-03-2025, 22:20:13 »
Geen Mol, wel een prima kandidaat al heeft ze zichzelf aardig wat geld gekost stiekem. En kijk eens aan, ik heb nog steeds genoten, ben geen ledematen kwijt geraakt en heb veel plezier gehad in deze tunnel. Het kan allemaal  ::joehoe::

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 8-03-2025, 22:23:35 »
Ik hoop wel oprecht dat nu niet volgens jaar iedereen zo gaat nepmollen...

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #508 Gepost op: 8-03-2025, 22:25:15 »
Geen Mol, wel een prima kandidaat al heeft ze zichzelf aardig wat geld gekost stiekem. En kijk eens aan, ik heb nog steeds genoten, ben geen ledematen kwijt geraakt en heb veel plezier gehad in deze tunnel. Het kan allemaal  ::joehoe::

::bravo::
Het was wel geweldig geweest als ze toch de mol zou zijn. Ze was in ieder geval spraakmakend.  ;)

Maar ook eens met widm1992: Roos heeft ook veel genepmold. Als ze dat niet had gedaan, had ze misschien meer geld meegenomen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Airysuit

• Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 8-03-2025, 22:25:55 »
Ik ben op het laatst wel de humor van Roos gaan inzien, dus leuke kandidaat en verdiend gewonnen (en verdiend zo'n lage pot).

Maar inderdaad alsjeblieft niet meer dit soort kandidaten (zo lang) in het spel. Of zorg op zn minst dat er genoeg balans is tussen nepmollen en kandidaten die wel fanatiek zijn om dat dwars te zitten.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 8-03-2025, 22:26:22 »
Heel goed gedaan van Roos om als enige juist te zitten. Proficiat!

De deelname van Roos aan WIDM Cambodja is voor mij onvergetelijk.  ::bravo::

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 8-03-2025, 23:07:19 »
Ik hoop wel oprecht dat nu niet volgens jaar iedereen zo gaat nepmollen...

Dat nepmollen is al jaren aan de gang. Was Art niet degene die daar mee begon? Zolang de opdrachten het niet onaantrekkelijk maken te nepmollen, zal dit wel zo doorgaan denk ik.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #512 Gepost op: 8-03-2025, 23:29:10 »
Dat nepmollen is al jaren aan de gang. Was Art niet degene die daar mee begon? Zolang de opdrachten het niet onaantrekkelijk maken te nepmollen, zal dit wel zo doorgaan denk ik.
Nadja in 2007 al, die was ook (iconisch) erg ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #513 Gepost op: 8-03-2025, 23:33:30 »

Art heeft het blaartrekkende nepmollen vervolgens naar een hoger plan getild, en werd daarvoor beloond met een al even tenenkrommend presentatorschap. Maar karma is etc. :-X
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 8-03-2025, 23:50:29 »
Het is wel een goede tactiek als kandidaat, blijkt

Ah, toen volgde ik het nog niet zo. Gaat lang terug dus.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #515 Gepost op: 9-03-2025, 00:08:37 »
Iemand die zonder te verblikken of blozen zegt dat de pot haar niets kan schelen heeft niets in WIDM te zoeken. Punt.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 9-03-2025, 00:14:15 »
Iemand die zonder te verblikken of blozen zegt dat de pot haar niets kan schelen heeft niets in WIDM te zoeken. Punt.

Daar komt ze op terug. Net als dat ze zich schaamde voor de bieding in de veiling. En in aflevering 9 aangeeft dat 8000 euro nog steeds een flink bedrag is.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 9-03-2025, 00:19:51 »
Daar komt ze op terug. Net als dat ze zich schaamde voor de bieding in de veiling. En in aflevering 9 aangeeft dat 8000 euro nog steeds een flink bedrag is.

Erop terugkomen is te laat. Ze verwoordde daarmee de instelling die ze kennelijk het hele spel heeft gehad. Oud-winnaar Marc-Marie Huijbregts zegt in zijn podcast al afleveringen lang dat zij een 'irritante kandidaat' is en eventueel een slechte mol zou zijn, en ik kan het niet met hem oneens zijn.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2025, 00:26:58 door Michmol »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 9-03-2025, 00:24:45 »
Erop terugkomen is te laat. Ze verwoordde daarmee de instelling die ze kennelijk het hele spel heeft gehad. Oud-winnaar Marc-Marie Huijbregts zegt in zijn podcast al afleveringen lang dat zij een 'irritante kandidaat' iz en eventueel een slechte mol zou zijn, en ik kan het niet met hem oneens zijn.

Het is de instelling die meer kandidaten hadden en ook in vorige seizoenen te zien is geweest. Mensen willen zo lang mogelijk blijven en alles van het geweldige spel en de groep en de reis mee maken. De teleurstelling bij de eerste afvallers is ook enorm, Niet omdat ze niet meer kunnen winnen maar omdat ze niet meer mee kunnen maken. Dat begrijp ik best.

Het is aan de makers om de opdrachten iets te veranderen waardoor nepmollen onaantrekkelijk wordt en dit daarmee te ondervangen.

Maar goed, ieder zijn gevoel natuurlijk.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 9-03-2025, 01:00:29 »
Het is de instelling die meer kandidaten hadden en ook in vorige seizoenen te zien is geweest.

En die instelling heb ik dan ook bij de betreffende personen - van Nadja via Art tot Roos - stuk voor stuk bekritiseerd. Dat zegt overigens niets over hoe die mensen zich in het dagelijks leven manifesteren (voor men het weet wordt men beticht van 'haat'), maar het maakt ze ten enenmale onwenselijk voor deelname aan WIDM.