Auteur Topic: [Kandidaat] Nora Akachar  (gelezen 46481 keer)

Offline widm1992

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Nora Akachar
« Reactie #160 Gepost op: 2-02-2025, 00:03:40 »
En wat zou die reactie van Marlijn dan betekenen denk je? Want Marlijn weet niet wie de mol is?

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #161 Gepost op: 2-02-2025, 00:04:26 »
In Moltalk wordt doorgegaan op Nora, die afhaakt. De reactie van presentatrice Marlijn vond ik wel gespannen overkomen. Ze leek wat rood te worden en begon ongemakkelijk aan haar neus te friemelen...

Ja, en? Marlijn weet echt niet wie de Mol is hoor.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Michmol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #162 Gepost op: 2-02-2025, 10:16:39 »
Zo onderhand ga je toch bijna vraagtekens zetten bij de screening van haar als kandidaat.
Wordt er dan echt niet gecheckt of iemand wel een beetje geschikt is voor dit programma?

Eens. Nora is al de tweede kandidaat dit seizoen die vrij consequent de indruk wekt dat het hele spel haar gestolen kan worden, met minimale inzet, nietszeggende biechten, nul charisma en/of chemie met andere deelnemers. Al dat zoete begrip voor haar afhaakgedrag vind ik dan weer onbegrijpelijk..
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 2-02-2025, 10:37:12 »
Enige verklaring die ik kon bedenken is dat Nora misschien ziek was en het niet volhield. Anders vind ik het ook onbegrijpelijk dat de rest het prima vond dat ze wegliep en later er ook niet bij zat.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 2-02-2025, 10:43:50 »
Ja lijkt mij ook dat ze niet fit was of zich er echt heel
Oncomfortabel bij voelde om welke reden dan ook.

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #165 Gepost op: 2-02-2025, 11:00:23 »
Ik denk vanwege haar geloof en bijbehorende normen en waarden. Wie zijn wij om daar wat van te vinden.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 2-02-2025, 11:04:46 »
Er zitten veel creatieve opdrachten bij: dans, beeldhouwen en die liggen haar niet, dat geeft ze ook zelf aan.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 2-02-2025, 11:05:12 »
Ik denk vanwege haar geloof en bijbehorende normen en waarden. Wie zijn wij om daar wat van te vinden.

'Wij' - of laat ik even voor mezelf spreken: ik ben een fan van WIDM, die liever ziet dat kandidaten niet meedoen als zij van tevoren kunnen weten dat ze vanwege hun 'geloof en bijbehorende normen en waarden' tegen tal van moeilijkheden zullen aanlopen met een groep niet-gelijkgestemden in een ander land met een andere cultuur tijdens het spelen van een fysiek en mentaal uitdagend spel.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 2-02-2025, 11:10:34 »
Ze is al ver gekomen dus de interesse is er wel.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 2-02-2025, 11:11:38 »
Ze is al ver gekomen dus de interesse is er wel.

Nouja, het betekent vooral dat ze tests tot nu toe beter maakte dan minstens één andere kandidaat.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #170 Gepost op: 2-02-2025, 11:21:08 »
Ik vind haar houding ook slecht hoor, kijk, als het nou een durf-opdracht was... maar dit was gewoon relaxed wat handbewegingen maken. Alleen zie ik geen zoet begrip voor haar afhaakgedrag van de kandidaten. Bridget had wel wat anders aan haar hoofd. En als zij een slimme kandidaat is dan zou ze er alleen maar blij mee zijn want ze kan Nora wel definitief schrappen als mol. Als kandidaat zou ik denken; geef mij nog 8 van zulke, dan heb ik de mol ::regenboog::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 2-02-2025, 11:22:37 »
Pas op, straks blijkt het een mollenstreek, nieuwe regisseur!

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #172 Gepost op: 2-02-2025, 12:19:55 »
Nora heeft in afl.1-2 al veel getunneld op 1 kandidaat*, die inderdaad toevallig of niet de mol blijkt te zijn, wat de reden is dat ze er nog inzit, en vrij makkelijk af kan haken. Iets anders zou ik er anders niet van kunnen maken, nu het er toch sterk op lijkt dat ze niet de mol is.
*ik denk dan Maaike bij de taarten, zoals Ray op Gabriel zat bij het geld wisselen...

Offline Autonoompje

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 2-02-2025, 12:25:37 »
Vreemd dat Stijn haar ineens verdenkt, tenzij hij de mol is en Nora in de finale komt. Dan is dit een poging om het straks nog een beetje spannend te gaan maken misschien?

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 2-02-2025, 12:52:55 »
Ze is zoals gezegd uiteraard de mol niet.

Ik kreeg ook het idee dat de productie het maar aanstellerig vond. Ze kreeg geen excuus of iets en werd amper aandacht aan besteed. Ik snap dat trouwens wel, doe die opdracht gewoon, doe niet zo moeilijk. Dat is het programma.

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 2-02-2025, 13:04:39 »
Mijn minst favoriete kandidaat of all time. Is niet enthousiast, haakt zelfs af bij een opdracht, ligt niet lekker in de groep, en dan die Engelse woorden iedere keer. Hoopte zo dat ze er uit vloog, maar helaas

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 2-02-2025, 13:15:47 »
Als ze zich om wat voor reden dan ook niet comfortabel voelde bij de opdracht kun je haar niet dwingen om door te gaan. Laten we dat gewoon respecteren. Van tevoren weet je niet wat voor opdrachten er komen en hoe je je daar bij voelt.

Ze heeft zich er wel (voor zover ze dat nog niet was) definitief mee afgeschreven als mol, want als mol had je wel gezorgd dat je in de andere groep zat als je niet comfortabel was met een dansopdracht. En de kans op geld verdienen wordt zo ook groter, want drie maken sneller een fout dan twee

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 2-02-2025, 13:28:32 »
Een mol kan er natuurlijk ook doorheen zitten ;)
Kijk maar naar Philippe in België of Roeland (hoogstwaarschijnlijk!) hier.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 2-02-2025, 13:35:15 »
Als ze zich om wat voor reden dan ook niet comfortabel voelde bij de opdracht kun je haar niet dwingen om door te gaan. Laten we dat gewoon respecteren. Van tevoren weet je niet wat voor opdrachten er komen en hoe je je daar bij voelt.

Hoewel ik een stevige mening over Nora als WIDM-kandidaat heb, voel ik ook ongemak bij deze discussie, met name omdat we officieel niet weten waarom ze niet meedeed aan die opdracht. Het is ook heel vreemd dat de aflevering daar nulkommanul informatie over gaf. 'Ze voelde zich niet lekker', ook al zou het een leugentje om bestwil zijn, en de kous was af geweest, toch? Nu krijgen we speculaties - op zich trouwens begrijpelijk - over haar geloof en vallen jeukwoorden als haram en respect. Ik ben bang - ik speculeer maar even ongemakkelijk mee - dat het inderdaad een religieus dingetje was, en dat de makers daar expres geen ruchtbaarheid aan hebben gegeven om een onvermijdelijke (maar m.i. wel gerechtvaardigde) discussie daarover te vermijden. Door helemaal géén reden op te geven en te doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een kandidaat halverwege een opdracht verdwijnt om daarna terug te komen alsof er niets aan de hand is, wordt die discussie evenwel juist aangewakkerd.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #179 Gepost op: 2-02-2025, 13:48:02 »
Helemaal met je eens, Michmol. Iemand die vooraf weet dat hij/zij wellicht in conflict kan komen met een persoonlijke religieuze overtuiging zou zo integer moeten zijn om de uitnodiging met dit programma mee te doen af te slaan. Nu zit ze in feite op de plek van iemand anders die wel vol enthousiasme had kunnen meedoen en er echt van genoten zou hebben. Welgemeende tip voor de redactie: voortaan alleen nog seculiere kandidaten selecteren en niet krampachtig een vertegenwoordiger van een minderheid. Is echt niet leuk wat we nu te zien krijgen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!