Auteur Topic: [Kandidaat] Bridget Maasland  (gelezen 20749 keer)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Bridget Maasland
« Reactie #100 Gepost op: 27-01-2025, 23:41:59 »
Bridget is vanaf aflevering 1 consequent in het verneuken van opdrachten en dat zijn echt geen per ongelukjes. Zij weet echt wel wat ze doet, ze heeft voor hetere vuren gestaan. Een nepmol zou zich dusdanig in de kijker spelen dat mensen er niet omheen kunnen, Bridget doet het tegenovergestelde en wordt daarom nauwelijks verdacht binnen de groep. Dat is niet wat een kandidaat wil. Bridget is de mol.
Ik vermoed dat Bridget ook wel eens zelf De Zwakste Schakel wil zijn. Voordeel is alleen dat je dan niet naar huis hoeft.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #101 Gepost op: 28-01-2025, 00:13:26 »
Bridget heeft zeker de molacties tot nu toe, maar ik vind haar zó relaxed en naturel overkomen dat het me te mooi lijkt om waar te zijn. Voor zover we weten wordt ze ook nog eens weinig verdacht door de kandidaten en de kijkers.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 28-01-2025, 03:56:35 »
Eens dat ze gewoon té relaxed is. Ze vind alles leuk, geniet van het programma en laat zich geen schuldgevoel aanpraten als iets mislukt. De enige keer dat ze echt nerveus was, was toen ze vertrok op Schiphol en afscheid nam  ::rofl::

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #103 Gepost op: 28-01-2025, 08:02:42 »
"Mol zet 'm op!"
Bridgets 'Ja' is wel heel veelzeggend als je het horen wil. Ze is weliswaar de enige in het gezelschap die antwoordt, de rest vraagt Mol? Mol? Voelt iemand zich aangesproken?

(Zou ze een masker hebben gedragen?)

Ze is ook de eerste die van onderwerp wil veranderen. Bridget is het gewoon en ze doet het top ::bravo::

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 28-01-2025, 11:53:01 »
Bridget kan het zeker nog zijn. Ik zit alleen met de mol briefings, vinden jullie die bij haar passen? Ze komen nogal onzeker over. Eerder Stijn dus dan de zelfzekere Bridget.

Offline geennaam

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2025, 12:18:47 »
Wat ik een lastige vind bij Bridget als mol is dat zij zich al zo verdacht wilde maken in de kick-off uitzending. In de laatste minuten wordt de groepsfoto besproken waarbij ze zelf , ongevraagd ,meerdere argumenten benoemt waarom het publiek haar als mol kan zien op die foto( handgebaar, ketting met M, buitenkant v foto). Ik vond dit er zo dik bovenop liggen dat ik haar daardoor niet meenam als mol. Een mol zou dit toch nooit zo opvallend doen?
Ze zegt het dan wel weer op haar cynische manier en het past ook wel weer bij het opvallen, maar er steeds mee wegkomen van Bridget ☺️ Zou ik wel heel gedurfd vinden!

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #106 Gepost op: 28-01-2025, 13:58:22 »
Het publiek verdenkt haar nu niet echt, dus veel effect heeft het niet gehad..

Er wordt hier ook veel gezegd dat ze zo rustig is, dan zie ik toch een heel andere Bridget.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 28-01-2025, 17:21:55 »
Bridget heeft zeker de molacties tot nu toe, maar ik vind haar zó relaxed en naturel overkomen dat het me te mooi lijkt om waar te zijn. Voor zover we weten wordt ze ook nog eens weinig verdacht door de kandidaten en de kijkers.
Als haar tactiek als mol is om gewoon zoveel mogelijk min of meer open en bloot te mollen, dan kan ik me voorstellen dat ze hierdoor juist relaxed is. Juist het jezelf inhouden en zoeken naar dat ene moment dat je kan mollen geeft volgens mij meer spanning. En laten we eerlijk wezen, dat in-your-face mollen past toch uitstekend bij haar karakter.
Dat ze door de kijkers weinig wordt verdacht verbaast me. Verdenkingen door volgers van dit forum hoeven niet representatief te zijn voor die miljoenen kijkers. Hier ben je al snel niet verdacht als je juist te veel verdachte dingen doet.
Of veel of weinig kandidaten haar verdenken weten we eenvoudigweg niet. Het is uitermate opvallend dat we die niet te zien krijgen. In het topic over de keuze van de mol heb ik hier eerder al geschreven.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 28-01-2025, 17:47:53 »
Naast Stijn is zij mijn andere hoofdverdachte, ze mol veel, maar lijkt er mee weg te komen, zowel in de groep als landelijk qua verdenkingen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 1-02-2025, 21:35:03 »
Ik ben in shock  ::rofl:: Ik ben nog nooit zo snel m'n punten kwijt geweest. En ik heb echt geen idee meer nu, alhoewel ik tijdens de uitzending Roos en Maaike ineens wel verdacht vond tijdens de stemming houtsnijdopdracht. Ik moet het even laten bezinken, ze zou een fantastische mol zijn geweest!

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #110 Gepost op: 1-02-2025, 21:36:41 »
Ik vind het echt jammer. Wat een heerlijk puur mens  ::bravo::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 1-02-2025, 21:40:15 »
Na Ray nu Bridget: twee mooie deelnemers die ik beide nooit heb verdacht. Jammer dat ze er zo snel uit vliegen maar ik heb Bridget nooit zien mollen. Dus heel veel schiet ik niet op met haar rode scherm deze aflevering.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 1-02-2025, 21:40:31 »
Jammer, leuke kandidate maar niet verdacht, ze was daarvoor echt te relaxed maar ze kon wel goed nepmollen. En goed dansen ;-)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #113 Gepost op: 1-02-2025, 21:48:20 »
Daar ging mijn molletje :( Dan maar heel gauw naar de Stijn tunnel :D
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 1-02-2025, 21:49:04 »
O, wat jammer! Ik vond haar leuk! En ook erg verdacht.  ;)
Maar niet echt logisch voor een mol om bij de danseressen ingedeeld te zijn. En toen ze begon over tunnelvisie begon ik het te vrezen...
Ik graaf mezelf wat dieper in de Stijn-tunnel.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #115 Gepost op: 1-02-2025, 21:57:21 »
Leuke kandidaat, volgens mij heeft ze veel mensen positief verrast dit seizoen ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #116 Gepost op: 1-02-2025, 22:03:52 »
Leuke kandidaat, volgens mij heeft ze veel mensen positief verrast dit seizoen ::bravo::

Zeker! Had vooraf geen hoge verwachtingen van haar, maar ze was echt een leuke kandidaat.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 1-02-2025, 22:04:20 »
Ik ben in shock  ::rofl:: Ik ben nog nooit zo snel m'n punten kwijt geweest. En ik heb echt geen idee meer nu, alhoewel ik tijdens de uitzending Roos en Maaike ineens wel verdacht vond tijdens de stemming houtsnijdopdracht. Ik moet het even laten bezinken, ze zou een fantastische mol zijn geweest!

Idem! Ik was er zoooo zeker van dat Bridget de mol was. Geen idee wie het dan zou kunnen zijn.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #118 Gepost op: 1-02-2025, 23:04:00 »
Ik vond Bridget een superleuke deelnemer. Ik heb van tevoren echt een ander beeld van haar. Jammer dat ze is afgevallen!

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #119 Gepost op: 1-02-2025, 23:20:49 »
Saillant dat ze zegt in Niet de Mol, dat ze na vraag 15 realiseerde dat ze moest spreiden, en dat er ‘gelukkig een vrouw als antwoord kon, zodat man-vrouw meer in verhouding kwam’. Ze heeft dus getunneld op een man.