Auteur Topic: Molbriefing  (gelezen 8103 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Molbriefing
« Gepost op: 1-02-2025, 23:13:21 »
In de molbriefing vandaag gebruikte de mol voor het eerst 1 van de woorden die neergezet moesten worden bij kandidaten

Adaptief

Gaat dit een onderdeel van de puzzel zijn.. gaat dit samen met stressbestendig en manipulatief de naam SAM spellen als je eerste letters neemt?

Kan zomaar

Gevonden door mollenjagers  ::ok::

Verder “go with the flow”
Ook niet iets wat iedereen zou zeggen

Offline Michmol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Molbriefing
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2025, 10:34:52 »
De Mol praat als Stijn.
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2025, 10:47:55 »
 ::ok::

De mol is Stijn.
De Blondine is de Mol :)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2025, 13:28:49 »
Nee hoor, die gaat er volgende week of in aflevering 7 uit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2025, 15:59:15 »
Hoezo gaat stijn er ook uit?
Mist hij bridget zo erg??

Als hij nu richting nora gaat zie ik hem er juist nog wel even inblijven, eerder sophie of roos die naar huis gaat.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2025, 17:03:13 »
Maar ging Nora er nu niet uit? Insta and all zei jij? Of met me eens dat Nora nu wel blijft?

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 2-02-2025, 18:18:12 »
Maar ging Nora er nu niet uit? Insta and all zei jij? Of met me eens dat Nora nu wel blijft?

Ik dacht inderdaad dat nora eruit ging in de aflevering met de gong maar aangezien stijn ook voor een gedeelte op nora zit zal nora nog wel even blijven, dat ben ik met je eens.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #7 Gepost op: 2-02-2025, 18:30:40 »
Oh haha ja hier bevestig je het ook..... nou dan wordt het een gezellige finale met Stijn en Nora :D

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 2-02-2025, 19:10:23 »
Wie zou er dan als derde bijkomen?

Maaike?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #9 Gepost op: 2-02-2025, 19:18:01 »
Sophie

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #10 Gepost op: 2-02-2025, 22:51:54 »
Ik begrijp de posts, maar niet wat dat in het nieuwe topic ‘molbriefing’ moet. Op zich een mooi topic maar dan lijktme dat het hier ook over de briefings zou moeten gaan…

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 2-02-2025, 23:10:26 »
Sophie

Ik geloof eerder dat Sam en Sophie er na elkaar uitgaan omdat ze allebei op elkaar inzetten al past dit beter in het topic wieverdenktwie..

Aangezien de band tussen Stijn en Bridget nog steeds goed was tijdens de kick-off neem ik aan dat ook Stijn de finale niet gaat halen..

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12 Gepost op: 2-02-2025, 23:12:08 »
Ik begrijp de posts, maar niet wat dat in het nieuwe topic ‘molbriefing’ moet. Op zich een mooi topic maar dan lijktme dat het hier ook over de briefings zou moeten gaan…

Dit dus

Ik maak dit topic altijd aan bij de Mol.

Andere discussies kunnen elders

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 2-02-2025, 23:17:04 »
Aangezien de band tussen Stijn en Bridget nog steeds goed was tijdens de kick-off neem ik aan dat ook Stijn de finale niet gaat halen..

Klopt. Die twee hebben het waarschijnlijk samen nog heel gezellig gehad in het afvallershotel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline saturn

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 2-02-2025, 23:55:16 »
Ik denk dat het iets anders zit met het woord adaptief in de molbriefing. In het briefje (briefing, briefje?) dat de kandidaten van de monniken kregen stond het volgende: "Je staat aan het begin van de je zoektocht naar de Mol, dankzij het ritueel van inzegening door de boeddhistische monniken, met een rein geweten en een schone lei. Geef vanaf nu je ogen de kost. Wees brutaal, sociaal en probeer stressbestendig te blijven. Wil je ver komen in het spel van leugen en waarheid, is het nodig dat je soms observerend bent en dan weer overtuigend, maar ook besluitvaardig, meedogenloos of misleidend. Om je een beetje op weg te helpen maak je kans op een joker. Ik vertel je straks of je daarvoor in aanmerking komt of niet."

Op het moment van de inzegening en het briefje was iedereen nog kandidaat en zouden deze woorden dus op kandidaten van toepassing kunnnen zijn. In de tempel moesten ze 12 woorden verdelen. Dat waren de volgende woorden: adaptief, besluitvaardig, brutaal, creatief, manipulatief, meedogenloos, misleidend, observerend, overtuigend, sociaal, stressbestendig en zelfverzekerd. Een aantal van deze woorden stond niet in het briefje. Dat waren de woorden adaptief, creatief, manipulatief en zelfverzekerd.

Zouden twee of drie van deze woorden hebben bepaald wie de mol werd en gaan we gaandeweg via de briefings leren welke?

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 2-02-2025, 23:58:39 »
Welkom op dit forum, saturn. Interessante gedachte.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: 3-02-2025, 00:43:48 »
Stijn heeft bij de stemming voor Maaike Roos wel heel duidelijk laten zien dat hij adaptief kan zijn...

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #17 Gepost op: 3-02-2025, 17:52:31 »
Welkom op dit forum, saturn. Interessante gedachte.

::rofl::

Ja, welkom.
Begin eens bij pag1. met lezen, dan wordt het vanzelf duidelijk  ::ok::

Offline saturn

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2025, 06:18:06 »
::rofl::

Ja, welkom.
Begin eens bij pag1. met lezen, dan wordt het vanzelf duidelijk  ::ok::

Ik lees hier al een hele tijd mee, hoor! Dus geen zorgen, 't is allemaal al duidelijk  ::tandpastasmiley::

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #19 Gepost op: 4-02-2025, 17:22:20 »
Ja, sorry, niet van dit nieuwe topic natuurlijk ;D maar de theorie komt in het opdrachttopic van aflevering1 ruimschoots aan bod.