edit na onderstaand verhaal: Sorry, ik was in de veronderstelling dat dit de spoilertopic was en dat is niet zo. Ik ben het ermee eens dat dergelijke info beter daar gepost kan worden.
======
Ik denk dat het eerder bij hen terecht komt voor wij ervan weten en niet andersom. Kijk naar Guido die hier zijn spoiler over Gabriël postte. Ook de zogenaamde widm-stem, die is hier via YouTube terechtgekomen.
Fouten worden gemaakt, enthousiaste kijkers gaan vrij ver in het ontrafelen van mysterisch en voilà.. In deze wereld, waarin iedereen met iedereen verbonden is, ontkom je er haast niet aan als je ook maar enigszins bovengemiddeld geïnteresseerd bent in widm. Sinds de populariteit van het programma en sociale media is de geest uit de fles.
Zonder deze topic zouden de spoilers in de reguliere topics gepost worden. Ik adviseer iedereen die het vervelend vindt om deze topic gewoon te negeren. Ik weet niet of dit überhaupt mogelijk is, maar misschien kan deze topic letterlijk genegeerd worden door gebruikers van dit forum? Door iedereen de optie te geven of ie wel of niet zichtbaar is?