Auteur Topic: Jubileumseizoen 2025  (gelezen 34887 keer)

Offline Maarten20

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jubileumseizoen 2025
« Reactie #40 Gepost op: 8-02-2025, 14:25:42 »
Ik vermoed dat het 'gewoon' een seizoen wordt met kandidaten die al eerder een keer hebben mee gedaan en die dus een nieuwe kans krijgen (zoals bij de jubileumeditie in 2020). Geen finalisten maar mensen die als laatste afvielen voor de finale tot de eerste afvallers.

When life knocks you down, fight back!

Offline Gido Verheijen

• Forumlid
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
« Reactie #41 Gepost op: 8-02-2025, 14:50:36 »
Mijn oom en tante hebben Rik vandaag op een taxi zien wachten bij de luchthaven in Porto. Ze hebben helaas geen foto gemaakt :(
Wellicht seizoen 25 in Portugal?

Dan hadden ze het toch goed gezien haha.  ;D
« Laatst bewerkt op: 8-02-2025, 14:58:05 door Gido Verheijen »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 8-02-2025, 18:26:24 »
Dan hadden ze het toch goed gezien haha.  ;D

Grappig, jammer dat ze niet toevallig nog 10 BN'er hebben zien rondlopen  ::tandpastasmiley::

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 8-02-2025, 19:53:55 »
 ::oink:: ::bravo:: ;D
Superblij mee, ik vond het vorige seizoen echt een van de leukste!!

Ps. Heeft iemand misschien nog ergens een manier om het OG seizoen met George terug te kijken? Ik heb echt overal al zo'n beetje gezocht en kan hem niet meer vinden!

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2025, 19:57:03 »
Ps. Heeft iemand misschien nog ergens een manier om het OG seizoen met George terug te kijken? Ik heb echt overal al zo'n beetje gezocht en kan hem niet meer vinden!
https://archive.org/details/widm-s3
Dit vind ik zelf het makkelijkst!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

« Reactie #45 Gepost op: 9-02-2025, 19:31:45 »
O.a. nicolette kluijver, fresia en klaas van kruistum volgen de nieuwe regisseur sinds kort op insta.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 9-02-2025, 20:21:11 »
De regisseur helpt ons weer uit de brand.

Offline WhoIsTheMole2

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 9-02-2025, 20:27:35 »
Interessant. Het zal wel om vroege afvallers of net-geen-finalisten gaan. De instagram van de regisseur analyseren (lijstje maken) op basis van volggedrag zal ons vast een eindje verder helpen. Ik ben benieuwd.

« Reactie #48 Gepost op: 9-02-2025, 21:09:18 »
We hebben nu mogelijk 1 mol 1 winnaar en 1 eerste afvaller. Misschien zijn het van verschillende seizoenen één 1e afvaller 1 tweede afvaller één derde afvaller etc + 1 verliezer 1 winnaar en 1 mol. Dan heb je 10 kandidaten

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 9-02-2025, 21:17:09 »
Nee, en ook graag niet hier publiceren, ook niet in spoilers. We willen dit gewoon niet meer weten. Compleet irrelevant en verziekende informatie.
Het merendeel laat zich graag verrassen.
Ga wat nuttigs doen met je leven!

Spreek voor jezelf. Kan wat mij betreft gewoon in spoilertags gedeeld worden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 9-02-2025, 21:21:31 »
Ja, zolang spoilers hier in quarantaine blijven is het heel gemakkelijk om deze topic gewoon te mijden als je er niets van wil weten.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #51 Gepost op: 9-02-2025, 21:46:05 »
Al zullen onze favoriete Youtubers hier ook meelezen en er een video over maken waardoor het de dag erna weer in het AD staat. Ik zeg niet dat je het daarom wel of niet moet doen, maar ik denk dat het tegenwoordig lastiger te vermijden is dan hier of in het spoilertopic gewoon niet lezen helaas. Zie ook andere recente voorbeelden :P

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 9-02-2025, 21:55:30 »
edit na onderstaand verhaal: Sorry, ik was in de veronderstelling dat dit de spoilertopic was en dat is niet zo. Ik ben het ermee eens dat dergelijke info beter daar gepost kan worden.

======

Ik denk dat het eerder bij hen terecht komt voor wij ervan weten en niet andersom. Kijk naar Guido die hier zijn spoiler over Gabriël postte. Ook de zogenaamde widm-stem, die is hier via YouTube terechtgekomen.

Fouten worden gemaakt, enthousiaste kijkers gaan vrij ver in het ontrafelen van mysterisch en voilà..  In deze wereld, waarin iedereen met iedereen verbonden is, ontkom je er haast niet aan als je ook maar enigszins bovengemiddeld geïnteresseerd bent in widm. Sinds de populariteit van het programma en sociale media is de geest uit de fles.

Zonder deze topic zouden de spoilers in de reguliere topics gepost worden. Ik adviseer iedereen die het vervelend vindt om deze topic gewoon te negeren. Ik weet niet of dit überhaupt mogelijk is, maar misschien kan deze topic letterlijk genegeerd worden door gebruikers van dit forum? Door iedereen de optie te geven of ie wel of niet zichtbaar is?
« Laatst bewerkt op: 9-02-2025, 21:57:41 door Eva. »

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #53 Gepost op: 9-02-2025, 22:08:46 »
Dat soort dingen wel ja, maar de castspoilers komen de laatste tijd echt van Sanmol. Mocht die besluiten het ook voor dit jubileumseizoen naar buiten te brengen dan doen onze moderators er uiteraard alles aan om de discussie erover in één topic te houden dat iedereen die wil kan negeren. Toch vrees ik dat het dan weer een lopend vuurtje gaat worden, voor dit seizoen duurde het in ieder geval niet lang voor Bridget en Sam in een thumbnail van Gido stonden nadat Sanmol de cast hier had gespoild afgelopen zomer.

Geen waardeoordeel verder, maar ik denk wel dat het de realiteit is dat zodra zoiets uitlekt veel mensen die graag online meespeuren naar de Mol het niet gaan kunnen vermijden. Ongeacht wie of wat de precieze bron is en wie het van wie overneemt.

Persoonlijk lijkt het me wel leuk om weer een keer verrast te worden door een aankondiging van de makers zelf :D

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #54 Gepost op: 9-02-2025, 22:14:17 »
Interessant. Het zal wel om vroege afvallers of net-geen-finalisten gaan. De instagram van de regisseur analyseren (lijstje maken) op basis van volggedrag zal ons vast een eindje verder helpen. Ik ben benieuwd.

Een seizoen met (deels) 'pechvogels' lijkt me ook wel leuk. Dan denk ik aan een Roeland Fernhout, Manuel Venderbos en Janine Abbring.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 9-02-2025, 22:15:29 »
Ik ben hier eigenlijk alleen maar tijdens de uitzendingen, dus de vooraankondigingen etc. krijg ik pas mee zodra de reguliere media die brengen. Tenzij ze gedurende het lopende seizoen worden gedaan, anders ben ik er gewoon niet mee bezig.

Misschien kunnen er afspraken gemaakt worden met sanmol (of is dat al geprobeerd)?

« Reactie #56 Gepost op: 9-02-2025, 22:31:54 »
De kans is tegenwoordig zeer klein dat deelnemers niet van te voren uitlekken. Ik kan geen één programma bedenken dat tegenwoordig alles geheim weet te houden. Ik denk dat als sammol het niet deelt het vast wel op korte termijn door een ander wordt gedaan.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 9-02-2025, 22:41:27 »
Het is een raar fenomeen om dergelijke informatie als eerste te willen brengen. Op zich heeft niemand er echt iets aan, 2 maanden later is ook prima, en veel mensen vinden het leuker om verrast te worden. Ik denk dat mensen zich graag even heel interessant of belangrijk willen voelen.

Ik moet er wel bij zeggen dat, als het om het lekken van deelnemers gaat, het mij in principe niets uitmaakt wanneer en via welk medium die informatie me bereikt, ik ben hoe dan ook verrast. Maar vage hints als 'nee, geen oud-mollen' zonder dat het verhaal compleet is zijn wel een beetje flauw.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #58 Gepost op: 9-02-2025, 22:43:24 »
Ik denk/hoop dat bij de finale al een tipje van de sluier gaat worden opgelicht.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #59 Gepost op: 10-02-2025, 00:39:59 »
Ik heb dan het idee dat dan de datum vrijgegeven kan en zal worden.

Zelf denk ik weer aan begin september, aangezien je anders te dicht op het reguliere seizoen komt te zitten.

Mits dat weer op de "traditionele" 1e zaterdag van januari van start gaat.