Auteur Topic: Wie is de mol 2026  (gelezen 24791 keer)

Offline Alex_Thunder

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven; een feestelijk en hartstochtelijk spel
Re: Wie is de mol 2026
« Reactie #180 Gepost op: 11-09-2025, 09:25:38 »
Ik zou supergraag Cecilia Niekoop, Kevin hellebrand, Rachel van den Hoogen, peter Rost (Wie deze vier kent, schouderklopje) Loek beernink of Iris hesseling graag eens zien

Offline edgomo

• Winnaar WIDM-pool 2025
  • Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: Gisteren om 12:48:13 »
Ik zou supergraag Cecilia Niekoop, Kevin hellebrand, Rachel van den Hoogen, peter Rost (Wie deze vier kent, schouderklopje) Loek beernink of Iris hesseling graag eens zien
Die eerste 4, waarom zouden die meedoen? Die hebben bijna 20 jaar geleden enkele hits gehad en daarna zijn ze van het tonele verdwenen. Dat zijn semi-BN'ers die je alleen bij SBS6 nog in spelprogramma's ziet. Die verwacht ik echt niet in WIDM.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #182 Gepost op: Gisteren om 14:10:46 »
Ik ken geen van de genoemde personen.

Als we die toer opgaan: dan zou ik eens willen weten of Mare Nieborg nog een kandidate kan zijn.

Mare wíe? Precies......

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #183 Gepost op: Gisteren om 16:14:22 »

Vallen deze mensen dan wel onder BN'ers volgens jouw eigen voorwaarden? ::rofl::
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: Gisteren om 18:32:37 »
Die eerste 4, waarom zouden die meedoen? Die hebben bijna 20 jaar geleden enkele hits gehad en daarna zijn ze van het tonele verdwenen. Dat zijn semi-BN'ers die je alleen bij SBS6 nog in spelprogramma's ziet. Die verwacht ik echt niet in WIDM.

Ze treden tegenwoordig wel weer op als Ch!pz op festivals volgens mij.

Offline Alex_Thunder

• Forumlid
  • het leven; een feestelijk en hartstochtelijk spel
« Reactie #185 Gepost op: Vandaag om 07:30:23 »
Vallen deze mensen dan wel onder BN'ers volgens jouw eigen voorwaarden? ::rofl::
Je bedoeld over wat ik zei over de voorwaarde van bekende Nederlander zijn?
Zoals eerder genoemd treden ze tegenwoordig weer op en zijn ze op tv te zien. En gezien het programma 'de allerkunner' een VIP erbij had, voldoen ze aan de voorwaarden. Natuurlijk weet ik niet of de voorwaarde voor VIP/bn'er bij SBS anders zijn dan bij de NPO.