Buh, weer geen leuke groep. Het leuke aan WIDM was altijd dat het een mengeling was van oude en jonge mensen met verschillende beroepen en persoonlijkheden. De laatste jaren zijn het alleen de popiejopies van sociale media. Wanneer krijgen ze door dat deze zogenaamde 'fan favourites' alleen maar op onze zenuwen werken en het programma kinderachtig en oppervlakkig maken? Ik vind deze mensen niet interessant en denk niet dat ze een leuk seizoen gaan maken.
Geldt trouwens ook voor de locatie. Wedden dat we weer een safariopdracht krijgen? Iets met het spotten van de Big Five. Wat we in 2013 en 2023 ook al zagen.
Ik zit nog steeds te wachten op een seizoen met een gevarieerde groep zonder influencers, en op een unieke locatie. Tanzania heeft trouwens potentie, maar niet als het wéér alleen maar safari's en het toeristische Zanzibar wordt. Ik hoop ook wat gave opdrachten in de megastad Dar es Salaam (8 miljoen inwoners). Als het zover is haak ik wel weer aan, maar voor nu vind ik WIDM te kinderachtig. Ik sla over totdat de makers het licht weer hebben gezien.