Auteur Topic: [WIDM] In de Media  (gelezen 2128 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #20 Gepost op: 22-11-2025, 11:25:15 »
Ik ga die kaart niet krijgen.

Niet dat vandaag de post al is geweest, maar er stond niets in de app aangekondigd.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 22-11-2025, 17:21:36 »
De T Kijkt TV bespreken Max van den Broek en Karlijn Bernoster, samen met oud-winnaar Edo Brunner

De presentator wil graag dat we Nathan verdenken en hij lijkt Sahil te willen afzwakken. Opvallend ook dat niet gezegd wordt dat Sahil zijn armen achter de rug hield als enige.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 18-12-2025, 10:31:50 »
Nu op NPO radio 1 de rubriek "Zijn er nog vragen?" Dit keer over Wie is de Mol met o.a. Elger van der Wel van de Trust Nobody podcast.
« Laatst bewerkt op: 18-12-2025, 10:34:43 door Delightz »

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 20-12-2025, 12:42:35 »
Yvonne, finalist in seizoen 2, blikt bij L1 Nieuws terug op haar deelname aan Wie is de Mol?.

Taco Zimmerman, de algemeen directeur van AVROTROS, reageert in een interview voor het Algemeen Dagblad op de mogelijkheid dat Wie is de Mol? naar een commerciële omroep gaat verhuizen én op de vraag of er momenteel geen overdaad aan dit programma is:

In brede zin is het opvallend dat kaskrakers als Wie is de Mol?, die ook bij een commerciële zender passen, gewoon voor de publieke omroep behouden blijven.
„Dat is niet waar, alle genres worden even hard geraakt. Behalve journalistiek. En de kaskrakers van AvroTros worden straks met een lagere frequentie uitgezonden. Je hebt nu in het voorjaar Kamp van Koningsbrugge en in het najaar Strijders. Dat wordt het ene jaar dit en het andere jaar dat programma. Dat is wel degelijk ook een bezuiniging. Over de hele linie vind ik dat we herkenbaarder moeten zijn als publieke omroep.”

Maar hoe past Wie is de Mol? in dat plaatje?
,,Ik ben me ervan bewust dat dit verbindende programma zich begeeft in een schemergebied. Als een commerciële zender het zó graag wil hebben: moeten we daar dan op enig moment niet eens afstand van doen? Ik heb er ook geen moeite mee dat Arjen Lubach naar RTL verhuisde. Prima, dan zoeken wij weer naar nieuw talent. Ook dat is onze publieke taak.”

Over frequentie gesproken: is er momenteel geen overdaad aan Wie is de Mol? Nu een jubileumseizoen, straks nog een reguliere reeks én een streamingserie op NPO Start…
„Het kan wel een tandje minder ja. Je moet de kijker wel gretig houden. Ook Wie is de Mol? is er mogelijk straks minder frequent. Maar daarover zijn we nog met de NPO in gesprek.”’

Offline Memmymol

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 20-12-2025, 13:08:17 »
Superleuk om het artikel met Yvonne te lezen.
Seizoen 2 was het eerste seizoen wat ik gezien heb en Yvonne was en is nog steeds 1 van mijn meest favoriete kandidaten. 😊
Ze ging er vol voor!

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #25 Gepost op: Gisteren om 03:46:54 »
Yvonne, finalist in seizoen 2, blikt bij L1 Nieuws terug op haar deelname aan Wie is de Mol?.

Taco Zimmerman, de algemeen directeur van AVROTROS, reageert in een interview voor het Algemeen Dagblad op de mogelijkheid dat Wie is de Mol? naar een commerciële omroep gaat verhuizen én op de vraag of er momenteel geen overdaad aan dit programma is:

In brede zin is het opvallend dat kaskrakers als Wie is de Mol?, die ook bij een commerciële zender passen, gewoon voor de publieke omroep behouden blijven.
„Dat is niet waar, alle genres worden even hard geraakt. Behalve journalistiek. En de kaskrakers van AvroTros worden straks met een lagere frequentie uitgezonden. Je hebt nu in het voorjaar Kamp van Koningsbrugge en in het najaar Strijders. Dat wordt het ene jaar dit en het andere jaar dat programma. Dat is wel degelijk ook een bezuiniging. Over de hele linie vind ik dat we herkenbaarder moeten zijn als publieke omroep.”

Maar hoe past Wie is de Mol? in dat plaatje?
,,Ik ben me ervan bewust dat dit verbindende programma zich begeeft in een schemergebied. Als een commerciële zender het zó graag wil hebben: moeten we daar dan op enig moment niet eens afstand van doen? Ik heb er ook geen moeite mee dat Arjen Lubach naar RTL verhuisde. Prima, dan zoeken wij weer naar nieuw talent. Ook dat is onze publieke taak.”

Over frequentie gesproken: is er momenteel geen overdaad aan Wie is de Mol? Nu een jubileumseizoen, straks nog een reguliere reeks én een streamingserie op NPO Start…
„Het kan wel een tandje minder ja. Je moet de kijker wel gretig houden. Ook Wie is de Mol? is er mogelijk straks minder frequent. Maar daarover zijn we nog met de NPO in gesprek.”’

Nooit gedacht dat ik deze woorden zou uitspreken maar het zou echt een zegen zijn als ze de overkill van Wie is de Mol zouden stoppen of dat het zou verhuizen naar de commercielen.

Die durven tenminste programma’s te  maken met lef en een beetje drama. Alles is zo zoetsappig tegenwoordig bij Wie is de Mol. Hele magie is weg, en met dat alle mysterie. Zeker met een Mol als Nathan. Het was een groot blij overdreven happy circus. Totaal weg van hoe Wie is de Mol ooit was. Bij de commercielen zullen ze dit iig beter kunnen maken, en daarnaast kan er echt geld verdiend worden omdat ze het daar genoeg hebben. Als het opeens om bedragen als 50.000 euro gaat zullen de kandidaten hopelijk weer eens voor de pot gaan.
De winnares Merel verdiend nu de ‘laagste pot ooit’  :-X
Letterlijk haar maandsalaris bij de NPO….

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #26 Gepost op: Vandaag om 12:03:19 »
De Reünie, woensdag 7 januari om 20:30 uur op NPO 1!

Citaat
Angela Groothuizen, haar oud-collega's en enkele deelnemers van het eerste seizoen van Wie is de Mol? blikken, ruim een kwart eeuw later, terug op hun vuurdoop van het succesvolle programma.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #27 Gepost op: Vandaag om 12:26:46 »
Wat leuk ::bravo::
...óf niet!

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: Vandaag om 12:27:42 »
Oh, echt leuk! Ben benieuwd  :)
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.