Infantiel? Wow, waarom zo lomp? We hebben toch gewoon een normale discussie? Vind het een legitieme vraag of hij echt zo principieel is, of dit voor een nationaal spel als WIDM opzij wil zetten?
Speurmol ik snap jou, Leendert en Lo heel goed. Want zo staat hij wel enorm bekend om, zeker als je naar WIDM seizoen 20 kijkt. Dus voor de mensen die Nathan eerst niet als mol zagen, is deze opmerking heel normaal. Want eerlijk in seizoen 20, zou Nathan als kandidaat nooit voor rood zijn gegaan.
Als mol is het natuurlijk wel anders vind ik en zou hij in principe echt voor rood kunnen gaan, als niemand voor hem voor rood is gegaan. Hij was als laatste dus hij weet precies wat iedereen gestemd heeft.
Alleen wat de geschiedenis van WIDM ons leert, is dat in zo’n situatie dat de pot grootste deel of helemaal leeg gaat, vaak de verantwoordelijkheid geweest is van een kandidaat. En daarom denk ik dit nu ook weer. Zeker nu ik weet dat waarschijnlijk Nathan de mol is, maar ik heb voor mij gevoel meer bewijs dat Loes voor rood is gegaan dan Nathan. En in dit geval, als Nathan de mol is, is Loes kandidaat die de pot leeg gehaald heeft.