Ik houd ook maar goede moed, maar ik lees hier ook wel veel excuses, van, ja die 500 van de wreckingball was prima want de pot ging erna toch leeg (zelfs door Merel gebiecht), en dan denk ik; dus in alle opdrachten van de eerste helft van de serie heeft Nathan niet gemold maar heeft de kandidaat gespeeld, immers zou al dat geld toch uit de pot gaan..... en dan vervolgens lees ik de excuses over na Hofdi; ja maar hij moest geld in de pot spelen, er zou zelfs zijn ingegrepen door de productie, want de pot stond in feite op -2000. Dus Nathan moest vooral maar weer veel de kandidaat spelen. Doet me een beetje denken aan de Belgische mol dit jaar, waar in feite de molkoffer de mol was, en de meerderheid van het forum daarom nat ging.
Dat betekent; buiten prestaties van Nathan om werd hij gekozen als mol door de jury, en bijna buiten zijn invloed ging de pot naar -2000 (want in Hofdi had hij zich voorgenomen gewoon altijd puur voor groen te gaan, de slechtste uitkomst, maar volledig in character, dus die opdracht had al een zekerheidje aan zijn groene stem wat bij de echte kandidaten dan toch zou moeten leiden tot veel rood stemmen, DIE hebben het dus verknald). Net als bij de Belg, waar alles buiten de mol om werd gegooid, want alles op de molkoffer. Die molde. En Nathan, moest die ook per se de kandidaat spelen? Heeft Nathan dan net zo weinig gemold, vanwege bovenstaande twee omstandigheden?
Ik denk dat de kandidaten er dan met boter en suiker zijn ingegaan, omdat zij follow the money hebben gedaan. En dan zie je Nathan steeds dikke bedragen binnenharken. Rechtstreeks aan hem te wijten. En daar zijn wij op het forum dan ook ingetrapt. Ik hoop maar dat ze nu klaar zijn met Hofdi huis opdrachten. Het is veel leuker een mol te hebben die de hele serie moet werken om geld uit de pot te houden.