Auteur Topic: [Kandidaat] Merel Westrik  (gelezen 9959 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Merel Westrik
« Gepost op: 3-07-2025, 17:29:46 »

Bespreek hier alles over Merel Westrik!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2025, 02:28:26 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2025, 11:08:12 »
Merel vond ik verdacht in opdracht 1.1, en ze reageerde niet per se naturel op haar groene scherm - ook niet op de beelden van Nathan daarna.

De mol reageert op dat soort momenten (in De Mol in ieder geval) sowieso reactief. Uitgesteld. Niet zoals Loes als eerste.
« Laatst bewerkt op: 2-11-2025, 21:27:06 door Amethyst »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2025, 11:25:59 »
Hoe de oud-mollen op hun groene scherm reageren kunnen we nu mooi naast de reacties leggen toen ze nog Mol waren. Ik vond Merels reactie ook niet overtuigend.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2025, 12:56:05 »
Heel interessant om te zien hoe Merel het gaat doen als kandidaat. Ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat ze er lang in blijft als ze niet weer de Mol is, maar ik laat me graag verrassen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-11-2025, 18:29:02 »
Merel lijkt me het type dat met opzet het ingestudeerde molgedrag opnieuw vertoont om ons op het verkeerde spoor te zetten. Dus tijdens de eliminatie hetzelfde doen als ze deed als mol bijvoorbeeld. Ik verdenk haar nog niet, maar vond haar reactie op het groene scherm wel 'verdacht', op een omgekeerde psychologie-wijze.

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 2-11-2025, 23:47:54 »
Juist dus dan zit ze daar als kandidaat vol spanning haar reactie op zo’n manier te faken dat het lijkt op haar reactie als mol. Ze is presentatrice, niet Meryl Streep.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2025, 08:43:50 »
Ze is presentatrice, niet Meryl Streep.

Scheelt maar een letter...  :P
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Miquem

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2025, 21:04:18 »
Het openingsnummer Mad World heeft Merel’s initialen en gaat ook over een birthday. Die van Merel is 1 november, dag van de uitzending

Offline Miem

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 7-11-2025, 00:52:52 »
Merels stem is altijd net een klein beetje lager als ze liegt, ze doet dan net wat anders. Dat viel me in haar seizoen al op, dat bleek achteraf te kloppen, maar nu zie ik het weer.

Tegen AM liegt ze over de plek van Jan, let maar eens op die biecht en hoe ze praat

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #9 Gepost op: 7-11-2025, 23:05:30 »
Bij het op een rijtje zetten van alle mollen weet Merel niet wie de mol is in het jaar voor haar. Als de volgorde eenmaal verkeerd staat en ook niet opgelost lijkt te gaan worden, gaat ze de communicatie doen met de oud-deelnemers. Ze lijkt te helpen zodra het toch niet gaat lukken.

Dit lijkt een beetje op haar gedrag toen ze de mol was en na de eerste aflevering in de eerste stemming voor de vrijstellingen wilde gaan en daarna boos was en niet meer voor de vrijstellingen wilde gaan maar uiteindelijk toch koos voor het geld toen er al een meerderheid was voor vrijstellingen en iedereen door was.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 8-11-2025, 15:10:01 »
Zou het ziek beginnen aan widm nog invloed op haar spelgedrag hebben?
Net als die mevrouw in het seizoen van anna die nauwelijks in beeld kwam terwijl ze echt heel ver kwam.

Offline Mit

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 8-11-2025, 21:54:01 »
Was Merel echt ziek tijdens de opnames? Ze komt uitgeblust over.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 8-11-2025, 22:33:56 »
Zou dat het zijn, ze komt wat teruggetrokken en afwezig over, waardoor ik haar toch beetje verdacht vind maar ik iets ‘off’ voelt. Ik moet echt nog even terug kijken, van iedereen komt ze wel het minst ‘relaxed’ over.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 8-11-2025, 23:02:23 »
Aantal zeer verdachte acties: als enige niet op tijd terug in het lokaal en het doordrukken van dat foute vat.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #14 Gepost op: 8-11-2025, 23:06:43 »
Het openingsnummer Mad World heeft Merel’s initialen en gaat ook over een birthday. Die van Merel is 1 november, dag van de uitzending
Dit zijn mooie.

Verder, ik vind dat alle oudmollen nog zo ontzettend in hun molgedrag blijven zitten dat ik daar niet iemand uit de toon vind vallen...

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 8-11-2025, 23:10:08 »
Heb ook wel het idee dat alle oud-mollen nogal proberen zichzelf verdacht te maken. En ondertussen goed om zich heen kijken.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 8-11-2025, 23:12:40 »
Merel staat bij mij niet bovenaan, maar ik streep haar niet af.
Volgens mij werd bij de vaten het getal 2019 genoemd ergens? Dat was toch ook het jaar dat Merel de mol was?  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 9-11-2025, 16:26:04 »
Was Merel echt ziek tijdens de opnames? Ze komt uitgeblust over.

was van de week een interview in de volkskrant dat ze totaal niet kan wennen aan het ritme van een radioshow (ze moet om 3.45 opstaan terwijl ze soms pas tegen 22:00 naar bed gaat), het zou me verbazen als ze de mol is maar ik zou het wel leuk vinden want ik heb dat totaal niet aan zien komen.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 9-11-2025, 18:35:25 »
Inderdaad. Er staat dat ze er doodmoe en chronisch brak van is. "‘Soms weet ik niet meer zo heel goed of iets nou vanochtend is gebeurd, de dag ervoor of vorige week. Alsof je in een andere dimensie leeft."

Zouden ze haar dan als mol kiezen, als ze het zelf al zou willen zijn?
« Laatst bewerkt op: 9-11-2025, 18:39:04 door Delightz »

Offline kovcamaus

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2025, 19:04:22 »
Het was niet mijn favoriete mol destijds maar ze is nu wel een van mijn favoriete kandidaten  ::tandpastasmiley:: Ik zie in haar wel een winnares van het seizoen