Auteur Topic: [Kandidaat] Merel Westrik  (gelezen 9798 keer)

Offline widm1992

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik
« Reactie #40 Gepost op: 6-12-2025, 22:41:09 »
Merel lijkt me een heel slimme kandidaat, die precies weet hoe ze anderen ongemakkelijk kan laten voelen. Ze heeft Loes al lang door, maar door hoe ze haar test, zorgt ze voor zoveel verwarring bij de andere kandidaten dat die Loes nog steeds niet verdenken. Zelf als Merel haar een hele opdracht dwarsboomt.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 6-12-2025, 22:42:10 »
In het afvallersdagboek van Jurre (erg leuk om te luisteren!) zit een raar beeld op 6.30 min: .https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeken/dagboek-van-de-vijfde-afvaller-2666. Hier zie je Merel tijdens de test in dat spiegelhokje de laptop neerzetten. Is dit per ongeluk beeld van de mol? Ik kan me niet herinneren deze beelden in de aflevering gezien te hebben (zou wel heel slordig zijn van de productie).

Lijkt me Charlotte Ravensbergen, de eindredacteur.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 7-12-2025, 09:37:34 »
Merel lijkt me een heel slimme kandidaat, die precies weet hoe ze anderen ongemakkelijk kan laten voelen. Ze heeft Loes al lang door, maar door hoe ze haar test, zorgt ze voor zoveel verwarring bij de andere kandidaten dat die Loes nog steeds niet verdenken. Zelf als Merel haar een hele opdracht dwarsboomt.
Ja en in mijn ogen dus een terechte winnares, als Loes idd de mol is.
Wel bijzonder dat de rest Loes nog niet doorheeft en denken nou Kim dan die spreekt het ook uit van wat doet Merel nou weer.

Ik zie wel op Instagram dat sommige steeds meer een hekel aan Merel krijgen, maar ik vind dat ze het spel super slim speelt.

Offline Krtek68

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 7-12-2025, 22:48:40 »
"Children waiting for the day they feel good
Happy birthday, happy birthday
And I feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen"

Stuk uit Mad World
(Liedje van Michael Andrews ‧ 2001).

Oei, deze geschiedvervalsing kan ik niet laten passeren. Dit liedje is niet van Michael Andrews! Hij heeft slechts een - in mijn ogen (of oren) - slaapverwekkende cover gemaakt van een nummer van de in de jaren ‘80 en ‘90 wereldberoemde band Tears for Fears.

Over Merel Westrik: ik hoop niet dat zij de mol is, vooral omdat ze dan een erg slechte zou zijn. Toch vrees ik er nog steeds voor.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 8-12-2025, 13:23:18 »
In het afvallersdagboek van Jurre (erg leuk om te luisteren!) zit een raar beeld op 6.30 min: .https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeken/dagboek-van-de-vijfde-afvaller-2666. Hier zie je Merel tijdens de test in dat spiegelhokje de laptop neerzetten. Is dit per ongeluk beeld van de mol? Ik kan me niet herinneren deze beelden in de aflevering gezien te hebben (zou wel heel slordig zijn van de productie).
Maar dat is niet Merel, dat is een onbekend persoon.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 8-12-2025, 13:25:45 »
Was dat niet gewoon de persoon die zogenaamd per ongeluk Portugal spoilerde aan de kandidaten. Dat is gewoon n medewerker?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 8-12-2025, 13:30:47 »
Was dat niet gewoon de persoon die zogenaamd per ongeluk Portugal spoilerde aan de kandidaten. Dat is gewoon n medewerker?
Dat dacht ik ook.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 13-12-2025, 21:55:32 »
Niemand verdenkt Merel echt zie ik? (Ik ook niet)

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #48 Gepost op: 13-12-2025, 21:57:11 »
Het lastige van de moltactiek om obvious te mollen, is dat je uiteindelijk toch gewoon door veel kandidaten verdacht wordt. Voor het publiek thuis werkt het beter. Dusja, het zou wel kunnen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #49 Gepost op: 13-12-2025, 21:58:04 »

;D

Offline wieowie

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 13-12-2025, 22:02:35 »
ik vond haar actie bij het 1e boekje inkijken enorm kandidaats.

Offline VK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wielerspel en nog een beetje mollenvangen
« Reactie #51 Gepost op: 13-12-2025, 22:26:27 »
Waarom hebben we gehoord dat ook Kim Merel verdacht? Dat hadden ze vaag kunnen houden.
Alles wat voortreffelijk is, is even moeilijk als zeldzaam.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 13-12-2025, 22:31:40 »
Dat vond ik juist niet kandidaats.Een kandidaat wil juist wel in een molboekje kijken, zeker zo vlak voor de finale. Net als Kim en Loes deden. Haar motief dat ze het te privé vond vond ik ongeloofwaardig. Het kwam op mij nogal vreemd over.

Offline VK

• Forumlid
  • Wielerspel en nog een beetje mollenvangen
« Reactie #53 Gepost op: 13-12-2025, 22:34:16 »
Wat mij wel verontruste is dat ze leek te vragen hoeveel mensen in haar boekje hadden gekeken en doodleuk 1 als antwoord kreeg. Dat is meer Mol - Presentator dan Kandidaat - Presentator.
Het klopt toch dat ze dat vroeg?
Alles wat voortreffelijk is, is even moeilijk als zeldzaam.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 13-12-2025, 22:35:44 »
Ze beschouwt haar boekje als een dagboek, en daarom wil ze weten of er mensen in haar dagboek hebben gekeken

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #55 Gepost op: 13-12-2025, 22:37:43 »
Wat mij wel verontruste is dat ze leek te vragen hoeveel mensen in haar boekje hadden gekeken en doodleuk 1 als antwoord kreeg. Dat is meer Mol - Presentator dan Kandidaat - Presentator.
Het klopt toch dat ze dat vroeg?

Als het kandidaat-presentator is is het vreemd dat Rik antwoord geeft.
You'll never walk alone

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 13-12-2025, 22:39:36 »
Echt als Merel de mol is, echt wauw  :o
Ik heb nooit echt alle kandidaten verdacht gevonden maar wel de helft ongeveer en van die kandidaten had ik Merel het eerst afgestreept.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 13-12-2025, 23:00:05 »
Datzelfde heb ik ook bij Merel. En haar gedrag bij Rik over de molboekjes vond ik best bijzonder. Dus wie weet.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Joriannn

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 14-12-2025, 07:58:25 »
Ik zit zelf niet op Merel, maar een opvallend iets uit aflevering 7 was dat er wel erg veel vogelgeluiden te horen. Toeval, of toch een hint?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 14-12-2025, 08:08:46 »
Merel is vanaf de rechtbank bezig geweest zichzelf verdacht te maken, ook al kostte het geld uit de pot. Maar ze draafde daarin door, zoals met dat rare geschreeuw tegen Loes in die opdracht met het laten vallen van jute zakken. Loes heeft haar echter door.
« Laatst bewerkt op: 14-12-2025, 08:16:09 door Run »