Auteur Topic: [Kandidaat] Merel Westrik  (gelezen 10281 keer)

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik
« Reactie #80 Gepost op: Vandaag om 12:21:49 »
Je kunt je beter afvragen waarom Nathan in de 500 sprong. Dat is het vak dat een mol juist wil vermijden. Hij had heel makkelijk in vak 1 kunnen springen dan was er geen geld in de pot gekomen. Of nog gewaagder in vak 2 zoals Merel het deed met een afleidend praatje vooraf. ::)

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: Vandaag om 12:31:59 »
Je kunt je beter afvragen waarom Nathan in de 500 sprong. Dat is het vak dat een mol juist wil vermijden. Hij had heel makkelijk in vak 1 kunnen springen dan was er geen geld in de pot gekomen. Of nog gewaagder in vak 2 zoals Merel het deed met een afleidend praatje vooraf. ::)
Dit gaat waarschijnlijk weer zo'n gevalletje zijn van: ''ik wilde het vertrouwen van de anderen winnen door geld te verdienen en te doen wat het groepje aan de telefoon zei, zodat in de volgende opdracht waar de pot leeg gaat, ik niet verdacht wordt door vol op groen te gaan en de anderen probeer mee te krijgen''.
Als je mij vraagt lame, want ik zie liever goeie molacties, zoals die van Loes waar ze in het molpositie groepje zit dat kan sturen waar het mingeld zit en aan het eind kan bepalen of het mingeld wordt verdubbeld. Daarnaast probeert ze dat groepje te laten beslissen voor Merel te gaan die mingeld heeft gegooid, door te zeggen dat ze zegt dat ze (Merel) mingeld heeft gegooid en zo hun (Loes' groepje) te misleiden dat ze eigenlijk een joker heeft en die zelf wil houden. (dat laatste stukje is slecht verwoord, maar kijk maar eens terug en je snapt wat ik bedoel :P )

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: Vandaag om 12:48:22 »
Denk niet dat Nathan degene is die hier vertrouwen hoeft te wekken.
Maar ik denk dat een mol als laatste in de 500 zal springen. De joker
had iedereen begrepen. Nee dit is gewoon kandidaat Nathan die voor
het geld gaat. Sorry, in Loes zie ik echt geen mol.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:53:58 door Lonneke*L »

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: Vandaag om 14:06:43 »
Denk niet dat Nathan degene is die hier vertrouwen hoeft te wekken.
Maar ik denk dat een mol als laatste in de 500 zal springen. De joker
had iedereen begrepen. Nee dit is gewoon kandidaat Nathan die voor
het geld gaat. Sorry, in Loes zie ik echt geen mol.

Inderdaad, mocht nathan de mol zijn, is dat echt jammer.
maar de eerste 6 afleveringen van het jubileum seizoen waren leuk, dat is  ook wat waard.
en leuk dat we ellie, pieter jan en art weer hebben gezien.