Toch is het zo dat in de eerste aflevering vaak de mol nog voor safe gaat en vertrouwen wil winnen, dus dat is sneu voor elke eerste afvaller. Alleen hier had ze wel echt kunnen mollen, door tijdens het beslissen kiezen welke groep welke koffer pakt, daar was duidelijk verwarring. Dat zag je bij Nathan en Sahil. Wie dat gedaan heeft, is niet helemaal duidelijk voor mij. Ze hadden een argument over van, maar dat zou de andere groep toch doen deze deel van de stad. Bij de groep van Sahil en Nathan, zat al meer afstand tussen de koffers, daarom kozen ze om de derde koffer te pakken die de andere groep eigenlijk mee moesten nemen.
Ik geloof btw wel dat als de mol in deze groep zit, niet kon weten welke koffer goed is of niet. Dat dit gewoon echt puur toeval is.
Maar je kan hier ook wel mollen en minder koffers ophalen, door snel het juiste gebouw aan te wijzen en door te geven aan de andere groep en door het feit dat ze de tijd niet wisten kan je hier misbruik van maken en zeggen we hebben niet meer tijd om de derde koffer te pakken en we weten niet hoe ver het lopen nog is, zo zeiden ze dit ook tegen de andere groep, waarom ze de derde koffer niet meer ging pakken.
En voor mensen die interesse hebben er is nu waarschijnlijk een goede hint gevonden naar Loes, in de hints bij titels topic. Dat ze het misschien werkelijk de mol is.
In mijn ogen zou, ze misschien in sommige gevallen niet echt helemaal slim gedaan hebben als mol, maar dit is voor nu een aanname dat weten we pas na haar molacties. Toch stapelt het bewijs zich steeds meer op bij haar en maakt de kans wel steeds groter dat ze het toch is.