Poll

Wie is de afvaller in aflevering 7?

Kim
37 (39.4%)
Loes
7 (7.4%)
Merel
6 (6.4%)
Nathan
14 (14.9%)
Niemand
30 (31.9%)

Totaal aantal stemmen: 94

Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 8873 keer)

Offline IByte

• Forumlid
  • Talpoloog
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #40 Gepost op: 30-11-2025, 13:09:10 »
"Aflevering 6" moet daar staan in de poll, toch?
Pot minus portokosten?

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 30-11-2025, 14:43:55 »
Ofwel is de switch van 6 naar 5 een zoveelste verborgen hint met het cijfer 5, ofwel is de verantwoordelijke moderator een dutje aan het doen.
Ik gok op dat tweede.  :)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #42 Gepost op: 30-11-2025, 14:53:28 »
1e afvaller AM
2e afvaller Nathan
3e afvaller/verliezend finalist Jurre en Kim.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #43 Gepost op: 30-11-2025, 17:54:51 »
Was natuurlijk een verborgen aanwijzing ::pinokkio::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 30-11-2025, 18:46:17 »
Van de duo's uit de leader is tot nu toe een kandidaat afgevallen, behalve van het duo Kim en Nathan. Is een van hen de volgende afvaller?

« Reactie #45 Gepost op: 30-11-2025, 19:05:26 »
Dank voor de tip. Geen punten op deze twee deze week.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 1-12-2025, 19:25:31 »
Ik hoop heel erg dat we nog een keer een shock krijgen van een persoon die afvalt. Ik heb dit elk seizoen wel een keer en nu toe heb ik dit nog niet gehad.
Dus hoop dat dit aankomende zaterdag gebeurt . Dus ik hoop stiekem Nathan >:D
« Laatst bewerkt op: 1-12-2025, 19:34:50 door Mol1991 »

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 2-12-2025, 09:13:35 »
Dan gaan we er dus vanuit dat er 5 naar de finale gaan. Er zouden dus ook meerdere afvallers kunnen zijn zaterdag.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 2-12-2025, 09:21:23 »
Ik denk twee dingen:
Er gaan of twee mensen nu uit en dan gok ik op één van de manier Nathan en Kim, mijn gevoel zegt dit heel sterk.

Wat ook kan, we hebben nog twee afleveringen te gaan voor de ontknoping en de molacties. Zaterdag gaat er één uit, in aflevering 7 helemaal in het begin gaat er iemand uit of na een opdracht. Dan hou je nog vier finalisten over, die nog een laatste opdracht doen die misschien tijdens de finaletest gedaan wordt.

« Reactie #49 Gepost op: 2-12-2025, 13:55:39 »
Nathan zit op AM en AM op Nathan, dit hebben ze duidelijk laten zien en Loes en Merel zitten op elkaar. Zouden deze 4 samen in de finale komen?

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 2-12-2025, 14:06:22 »
Nathan zit op AM en AM op Nathan, dit hebben ze duidelijk laten zien en Loes en Merel zitten op elkaar. Zouden deze 4 samen in de finale komen?
Oeh dit zou een leuke zijn, hier hoop ik eigenlijk voor als ik het zo lees.
Lekker tot het einde in spanning zitten.  ::bravo::

Maar voor mij is het niet helemaal duidelijk dat Anne-Marie op Nathan zit. Want hoe weet jij dit zo zeker? Omdat ze Nathan bij de eetopdracht bij die enveloppen niet geloofde. Ik krijg bij haar nog geen duidelijk beeld op wie ze zit, maar misschien ligt het aan mij.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2025, 14:16:48 door Mol1991 »

Offline Renske is helder

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 2-12-2025, 14:43:10 »

AM zegt toch tijdens haar invullen vd test dat ze Jurre verdacht vind?

Offline Renske is helder

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 2-12-2025, 15:14:26 »
Ik denk dat Kim de volgende afvaller is aangezien ze bij de laatste test op Sahil zat en die ligt er nu uit. Dus voor Kim als kandidaat zal ze zich nu moeten hervatten. Of is zij toch de mol? Ik ga haar reactie bij de eliminatie van Sahil nog eens terugkijken...

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #53 Gepost op: 2-12-2025, 17:15:43 »
of Kim is de Mol. Maar ik heb altijd het gevoel dat de biechten van de Mol vaag zijn of dat ze meerdere mensen verdenken (ivm als er iemand uitgaat) dat het teveel opvalt als de kandidaat eruit gaat die de Mol verdacht.

Met die Theorie zou Loes bijv een goede Mol zijn en Kim, Merel, AM & Nathan dus niet. Die lijken allemaal op 1 persoon te zitten al.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 2-12-2025, 17:46:06 »
Ik denk dat Kim de volgende afvaller is aangezien ze bij de laatste test op Sahil zat en die ligt er nu uit. Dus voor Kim als kandidaat zal ze zich nu moeten hervatten. Of is zij toch de mol? Ik ga haar reactie bij de eliminatie van Sahil nog eens terugkijken...

Als zij kandidaat is en op Sahil zat dan zou ik niet weten waarom zij volgende aflevering zou afvallen. ze zou dan afgelopen aflevering hebben kunnen afvallen, maar dat gebeurde niet. Dan gaat ze de test dus ook niet meer op Sahil maken, want die doet niet meer mee.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 3-12-2025, 22:52:52 »
Volgens Sahil in: niet de mol. Is jurre of de mol of hij heeft de mol door. In beide gevallen zijn ze elkaar dan niet meer tegengekomen in het afvallers hotel. Dennis gaf ook al zoiets aan. Dan haalt Jurre dus de finale.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 4-12-2025, 08:32:09 »
Ik ga iets zeggen waar denk ik niet veel blij mee zijn, maar ik heb een theorie er voor.
Maar ik denk als één afvaller afvalt Nathan eruit gaat.
Bij twee afvallers: Kim en Nathan.

Kim zei naar aflevering 4 in een post op Instagram met net iets andere woorden, dat ze niet de mol is en de mol niet goed heeft. We weten dat ze in aflevering 4, Nathan als mol heeft. Zij weet dit alleen zeker als Nathan niet in de finale is gekomen.

Kim had na aflevering 4 dit bij een bericht gezet:
Ergens deze aflevering dacht ik voor het eerst; ik heb ‘m aan het werk gezien, ik heb een glimp opgevangen van de mol. Maar ja, niets is wat het lijkt…

Offline missmolly

• Forumlid
  • UDIGIT
« Reactie #57 Gepost op: 4-12-2025, 19:37:29 »
In de leader staat steeds een combinatie van oud-mol en oud-kandidaat.
Dit is de volgorde van verschijnen met bij de afvallers als hoeveelste ze afvielen.
Het valt op dat er bij Kim/Nathan nog geen afvaller is.
Ik gok hierdoor dat Kim gaat afvallen.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 4-12-2025, 19:43:25 »
Op één van de manier zit bij wie is de mol, waar dan ook, altijd wel ergens een volgorde in met afvallers. Daardoor maakt het inderdaad groot dat Kim of Nathan eruit gaat. In dit geval maakt Kim de grootste kans. Maar als het een dubbele executie is, wie moet dan ook weg? Ik zie daarna niet echt meer een logische volgorde. Of je gaat terug tellen, maar dan betekend dat Jurre de Mol is, Merel de winnaar en Loes de verliezer is wat voor mij niet logisch is.

Of je begint net zoals de eerste 5 afvallers, als Kim de vijfde afvaller is, dan zou betekenen dat waarschijnlijk Jurre en Merel niet de finale halen als ze met z’n drieeen de finale halen Loes verliezer, Anne-Marie winnaar en Nathan de mol. Maar dan is logischere dat er vier finalisten zijn, want er is constant een duel tussen Merel en Loes in beeld. Dus Merel moet in de finale komen, in dit geval zouden zij de verliezers zijn.

Ik vind de laatste optie nog niet eens zo raar als ik het zo lees. Alleen zit Kim op Nathan, wat ik weet dus is het ook weer niet logisch als zij afvalt en Nathan de mol. Je kan ook zeggen we zetten Kim op de plek van Nathan, dit betekend dat Nathan er dan zaterdag uitgaat en Kim de mol is. Dan heb je wel 4 dames in de finale.

Ik noem nog één optie en dan hou ik mijn mond en dit is gelijk mijn voorspelde finale. Wat als ze de eerste 3 afvallers hebben omgeruild qua volgorde bij de finalisten. Dan zou je dit hebben: Loes mol, Merel winnaar en Jurre verliezer, dit kan alleen als er, maar drie finalisten zijn.

Denk dat ik beetje doordraai haha  ::rofl:: Maar wel leuk om ermee puzzelen, want ik geloof er wel in dat hier een volgorde is wat te maken heeft met afvallers.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2025, 21:04:31 door Mol1991 »

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 6-12-2025, 16:19:24 »
Nathan en/of Anne-Marie.